Ah, schone slaapster iddquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:58 schreef .Sparkling. het volgende:
Ja, die doet het goed! CTG registreert ook wel wat beweging maar veel minder dan normaal, al begint het nu wat te komen. Afwachten maar weer..
Welkom in het 2e trimester!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
spark, snap goed dat je het eng vindt!
Maar het hartje doet het goed, ze heeft gewoon besloten een relaxdagje te houden en laat zich dat door niemand afpakken
en KD (of was t nou KB) wk 22 in, nice
hier 13 wkn
Ik wil je op het hart drukken die angst gevoelens duidelijk te maken aan de gyn. Soms zijn baby's opeens beter af buiten dan in de buik helaas.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Mooie mijlpaal voor Bla!
Eigenlijk weten we niet zoveel meer. Ze waren niet heel tevreden over de CTG, de gyn en VK vonden haar hartslag te stabiel, er zaten geen pieken in. Ik moet morgenvroeg alweer terug komen.
Ze zei nog dat ze op moesten passen dat ze niet te snel in gaan grijpen wegens risico op keizersnede ofzo iets. Hoe dan ook, als het zo doorgaat verwacht ik dat het niet zo lang meer zal duren voor ze er is. En hoewel ik weet dat ze nu nog het beste op haar plek is in mijn buik schreeuwt alles ook dat ze haar er maar snel uit moeten halen
Mijn zus zei ook al dat ik dat morgen moest zeggen ja. Ik ben er echt door van slag, ik ging gewoon naar een normale controle toe en ga op deze manier weer naar huis. Ze hebben verder ook niet zoveel uitleg gegeven. Ik moest me niet direct zorgen maken maar ja, dat is makkelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:16 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik wil je op het hart drukken die angst gevoelens duidelijk te maken aan de gyn. Soms zijn baby's opeens beter af buiten dan in de buik helaas.
In veel zware verhalen hier is gebleken dat de moeder het zelf vaak goed aanvoelt dus laat ze je heel serieus nemen.
Heel veel sterkte
Niks zo vervelend om je angst aan te jagen maar weinig uitleg gevenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:22 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Mijn zus zei ook al dat ik dat morgen moest zeggen ja. Ik ben er echt door van slag, ik ging gewoon naar een normale controle toe en ga op deze manier weer naar huis. Ze hebben verder ook niet zoveel uitleg gegeven. Ik moest me niet direct zorgen maken maar ja, dat is makkelijk
Doen!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:28 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben dadelijk weer in het ziekenhuis voor een borstvoedingscursus. Misschien dat ik even langs ga op de afdeling als ik daar toch ben. Ik kijk wel even..
Ditquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:24 schreef Suikertante het volgende:
Als je je nu echt rot voelt zou ik gewoon bellen, dit hou je niet vol en jij kent je lijf het beste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |