Persoonlijk vind ik dat als ik ergens te laat dreig te komen, niks de moeite waard is om zoveel haast te maken dat ik wel op tijd kom. Boetes, eventuele ongelukken en andere ongein zit niemand op te wachten, dan maar wat later op m'n werkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:30 schreef Greenpeas het volgende:
Mogguh.
Vanochtend verslapen, werd veertig minuten te laat (5:50) wakker. Wel gehaald, maar ik heb met een noodgang over de snelweg gevlogen.
Mijn ervaring met knieen is dat als je denkt dat je genoeg rust hebt genomen, je nog wel wat tijd erbij kunt pakkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Geen voetbal voor mij dit weekend trouwens![]()
Laat ik m'n knie maar even met rust laten, hij is nog behoorlijk gevoelig, dus 1 bal of voet ertegen en ik zou weer naar de kant kunnen denk ik.
Ik wilde eigenlijk morgen een potje tennissenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:07 schreef Etcetera het volgende:
Mijn ervaring met knieen is dat als je denkt dat je genoeg rust hebt genomen, je nog wel wat tijd erbij kunt pakkenmaar mijn blessure was ook wat anders dan een valpartij op een kunstgrasmat natuurlijk
Zondag staan beide op de planning, lekker in het zonnetje zittenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je kan natuurlijk wel naar tennis of voetbal gaan kijken
Kun je er al fatsoenlijk op lopen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk morgen een potje tennissen
Maar ik weet ook wel dat dat niet verstandig is...
dat, ik ben in 20 minuten de deur uitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:16 schreef TradeMarkie het volgende:
als je trouwens 40 minuten te laat wakker wordt en alsnog op tijd op je werk komt, staat je wekker dan eigenlijk niet veel te vroeg?
ja lopen gaat sinds gister goed. traplopen voel ik nog wel, net als opstaan en gaan zitten. En m'n rechterknie is nog erg gevoelig.quote:
Eigenlijk weet ik dat ook wel, maar ik wil niet stilzittenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:25 schreef Etcetera het volgende:
Dan zou ik het sporten nog even lekker laten als ik jou was.
Wat heb je gedaan met je knie?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja lopen gaat sinds gister goed. traplopen voel ik nog wel, net als opstaan en gaan zitten. En m'n rechterknie is nog erg gevoelig.
zo hard mogelijk op vallen vanuit volle galopquote:
Galop als op een paard zitten of hard rennen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zo hard mogelijk op vallen vanuit volle galop
sprintje op het voetbalveld met een speler in m'n rug, dus ik raakte licht uit balans en er werd daarna nog eens op m'n hak gestaan, waardoor ik nogal abrupt op m'n knieėn terecht kwam afgelopen zondag.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Galop als op een paard zitten of hard rennen?
Heb dat kennelijk gemist...
Speciaal voor jou dan:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
sprintje op het voetbalveld met een speler in m'n rug, dus ik raakte licht uit balans en er werd daarna nog eens op m'n hak gestaan, waardoor ik nogal abrupt op m'n knieėn terecht kwam afgelopen zondag.
Onze katten komen niet buiten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:12 schreef Soempie het volgende:
Wat ik me dus afvraag: meer mensen hier met katten en buren? En hoe gaat dat?
Wij hebben hier wel meer dan 1 kat die door onze tuin banjertquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:11 schreef Soempie het volgende:
Hebben er hier meer mensen een kat die buiten loopt?
Ik had net een schreeuwende buurvrouw, dat m'n kat niet op onze schutting mag zitten, omdat ze de hond van de buurvrouw bang maakt. Ehm, oke, kat naar binnen en aangegeven dat ze dat ook normaal kan komen zeggen?
leuk, krassen op de lakquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:28 schreef Etcetera het volgende:
De Dikke van de buren (zo noem ik 'm standaard) ligt wel eens bij ons in de bosjes, parmantig in het zonnetje, te luieren. Hij klimt ook graag op daken van auto's
Geen helaasquote:
Otje = wekker inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij bent altijd gewoon op tijd wakker? of is O'tje je wekker?
Getverdemme, duivenkakquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:03 schreef wyccie het volgende:
Dat probleem heb ik gelukkig niet. Wel duivenschijt op het balkon.
koop een duivekaterquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:15 schreef Etcetera het volgende:
Duivenwij parkeren niet meer onder 1 van de 2 bomen voor bij de parkeerplaats, alleen vanwege die rotbeesten.
Een Duivelse kater ja die naar de naam Stalin luisterdquote:
Ik deed mijn opmerking n.a.v. dit:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een Duivelse kater ja die naar de naam Stalin luisterd
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Getverdemme, duivenkak![]()
Vieze vogels zijn het.
Ik blijf het vieze vogels vinden, kakken alles onderquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik deed mijn opmerking n.a.v. dit:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef TradeMarkie het volgende:
vogels kakken toch alleen maar alles onder
Ik dacht dat de hond van de buren onze kat wel af zou schrikken, maar helaas is de hond een bange poeperd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen helaas, die beesten zijn net onkruid, komen overal onderdoor/doorheen.
Ik heb de onderzijde van onze ramen al afgeplakt met blinderingsfolie, zodat onze katten de katten van de buren in onze tuin niet zien, want dan worden ze gek en verbouwen ze ons huis.
Gaan die beesten van de buren op de schutting zitten, zodat onze katten ze nog zien...![]()
Ik behoud me daarom het recht toe om, indien nodig, die katten met alle mogelijke middelen uit de tuin te verdrijven...
zoals dat beest behandeld wordt verbaast het me niks dat dat beest bang is voor alles dat beweegtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hond van de buren onze kat wel af zou schrikken, maar helaas is de hond een bange poeperd.![]()
We gaan maar eens kijken naar hekwerk of schrikdraad.
Voordat je naar huis komt, kun je ff patatten, gehakt halen en een fles olie?quote:
Kun je dat niet beter smsen? Of kijkt ze altijd nog even op Fok!?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voordat je naar huis komt, kun je ff patatten, gehakt halen en een fles olie?
Het is misschien wel eens handig, jammer dat E. niet op FOK! zitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter smsen? Of kijkt ze altijd nog even op Fok!?
Ah, zo kun je het dus leren drinken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:20 schreef Cobra4 het volgende:
Karnemelk, lekker.
Al dronk ik het vroeger alleen met suiker.
quote:
Sms'en? Dat hadden we toch voor Whatsapp?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter smsen? Of kijkt ze altijd nog even op Fok!?
Ik heb nog nooit whatsapp gezien of gebruikt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sms'en? Dat hadden we toch voor Whatsapp?
Ook niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit whatsapp gezien of gebruikt.
Maar SMS je nog wel en heb je een internet connectie op je telefoon?quote:
Idem.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit whatsapp gezien of gebruikt.
Ga hierheenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Zo naar het strand van Zandvoort, gebakken vissie eten...
Van hun website:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga hierheen![]()
http://www.azzurrozandvoort.nl/Welkom.html
Ik ga naar mijn eigen vertrouwde tentje: http://www.clubnautique.nl/quote:Een “gekleed” paviljoen op het naaktstrand van Zandvoort, hoe kan dat?
In de zomer is het daar mij te druk. Dan zit je als haringen in 1 tonnetje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van hun website:
[..]
Ik ga naar mijn eigen vertrouwde tentje: http://www.clubnautique.nl/
Daarom ga ik er ook vis eten, vis genoeg...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In de zomer is het daar mij te druk. Dan zit je als haringen in 1 tonnetje.
Gooi die vis maar weer terug in zee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom ga ik er ook vis eten, vis genoeg...
sorry, ik zag ps op Twitter.quote:
Zelfs al zijn ze reeds naar huis, die lucht van zonnebrand en worteltjes olie blijf je ruikenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom trouwens alleen 's avonds op het strand, overdag heb ik er ook niets mee.
Als alle zonverbrande figuren naar huis zijn, dan gaan wij meestal pas...
Dat gaan we komende zondag doenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Zometeen ga ik trouwens ook lekker uit eten
Sure...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zelfs al zijn ze reeds naar huis, die lucht van zonnebrand en worteltjes olie blijf je ruiken
Nee, dat snap ik, maar voor een happie of een drankje 's avonds ga ik niet buiten de bebouwde kom...quote:Nee, geef mij dan maar de rustige stukken strand.
Ligt trouwens ook in de bedoeling dat we aan het strand gaan trouwen, dus wil ik niet op zo een druk stuk strand zitten
Bij jou in de buurt zitten wel goede restaurantjes...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Zometeen ga ik trouwens ook lekker uit eten
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat gaan we komende zondag doen
Ga ik Lotusss trakteren en mee uit eten nemen bij de Mc Donalds
Geld groeit me niet op de rug lieverd, ben geen Donald Trumphquote:
Psst, tip, je hebt het niet van mij:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Aan het strand iets eten is wel mooi idd.
Maar die massa drukte, echt, heb ik niks mee. Sowieso, grote menigten, dan ga ik gek worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
McDonald Trump wel...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geld groeit me niet op de rug lieverd, ben geen Donald Trumph
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Psst, tip, je hebt het niet van mij:Ik zat er eigenlijk net aan te denken morgen (schijnt mooi weer te worden) naar het strand te gaan met LotusssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Geen dank!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zat er eigenlijk net aan te denken morgen (schijnt mooi weer te worden) naar het strand te gaan met Lotusss
Morgenmiddag moet ik naar voetbal. Kan wel daarna. Of zondag.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zat er eigenlijk net aan te denken morgen (schijnt mooi weer te worden) naar het strand te gaan met Lotusss
gvdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Morgenmiddag moet ik naar voetbal. Kan wel daarna. Of zondag.
have fun en eet smakelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:15 schreef MadMaster het volgende:
Jullie komen er wel uit met z'n tweetjes, hč?
Ik ben naar Zandvoort!
Have fun!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:15 schreef MadMaster het volgende:
Jullie komen er wel uit met z'n tweetjes, hč?
Ik ben naar Zandvoort!
zekerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt zitten wel goede restaurantjes...
nadeel van de zondag is dat je dan soesig naar huis gaat, en de dag daarna geen fut hebtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Eet ze MM.
En zondag wordt mooier strandmeer dan zaterdag. Al was het afgelopen dinsdag ook prima uit te houden in Noordwijk, uit de wind in de zon
dat is waar, je moet er wat voor over hebbenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
nadeel van de zondag is dat je dan soesig naar huis gaat, en de dag daarna geen fut hebt
Stel je voor zeg. Lig je na terugkomst te studeren op de bank.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
nadeel van de zondag is dat je dan soesig naar huis gaat, en de dag daarna geen fut hebt
Dat doe ik vrijwel elke dag. Studeren is goed voor je kennisquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stel je voor zeg. Lig je na terugkomst te studeren op de bank.![]()
merk ik vrij weinig vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat doe ik vrijwel elke dag. Studeren is goed voor je kennis
quote:
Hij studeert levenservaring.quote:
Ik wil een lijngrafiek maken die waarden uit een tabel optelt. Dus B3 als eerste waarde, B3+B4 als tweede, B3+B4+B5 als derde, enzovoorts. Daar heb ik nog geen nette methode voor gevonden. Valsspelen kan altijd, door de waarden in een verstopte tabel te zetten, maar ik wilde het eigenlijk netter doen dit keer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
probeer het eens, misschien kan ik je helpen
Ik doe de optelsommen nu in een aparte tabel, waarna ik met de uitkomsten een grafiek maak. Dat is voor mij een stuk makkelijker dan die berekening in de grafiek op te nemen, maar het is programmeertechnisch gezien een stuk minder netjes. Nu maakt het in dit geval niet uit omdat het maar een simpele Excel-sheet is, maar het is geen goed idee om andere projecten met dezelfde aanpak af te handelenquote:
Te zacht uitgedrukt. Niet een beetjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb het gisteren gelezen. Echt bizar en ook een beetje
Nope. Over een uurtje klaar met werken.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beter
mooi op tijd voor een avondbiertje
lost? Serieus? Welk seizoen ben je?quote:
Seizoen 3 nu.quote:
de aspergesoep en de ribeye waren ook erg lekker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Weer thuis, werd wat frisjes aan het strand.
Mosselen (moi) en kabeljauw (mw. MM) waren top!
Ook niet vies...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de aspergesoep en de ribeye waren ook erg lekker.
Heb je hier nog hulp bij nodig? Mijn vriend is behoorlijk streetwise in excel, kan hem wel even vragen om hier antwoord op te geven straksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wil een lijngrafiek maken die waarden uit een tabel optelt. Dus B3 als eerste waarde, B3+B4 als tweede, B3+B4+B5 als derde, enzovoorts. Daar heb ik nog geen nette methode voor gevonden. Valsspelen kan altijd, door de waarden in een verstopte tabel te zetten, maar ik wilde het eigenlijk netter doen dit keer.
oh toen was het nog leuk. Met seizoen 4 haakte ik af...quote:
Ik ook. Volgde er geen zak meer van en vond het niet meer geloofwaardig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef Bart het volgende:
[..]
oh toen was het nog leuk. Met seizoen 4 haakte ik af...
Ow, je Cadenhead Glendronach?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Idd.
Zal maar eens gaan doen. Pakketje Whisky ophalen
ja, en een Hazleburnquote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, je Cadenhead Glendronach?
Ga straks even naar Rijswijk voor wat whisky...
Van der Boog, Rijswijk? Daar ga ik straks naar toe...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, en een Hazleburn
Zou zomaar kunnen dat waar jij je Whisky gaat halen mijn paketje ook vandaan komt
yup. Vond Rijswijk wat ver rijdenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van der Boog, Rijswijk? Daar ga ik straks naar toe...
Hazelburn kan of heel lekker zijn of helemaal niet. Hoop dat je de eerste variant hebt...
Nu naar de bakker!
Ik hou wel van slijterijbezoekjes, vaak vind je er meer dan op de website.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
yup. Vond Rijswijk wat ver rijden
Letterlijk van hier tot Tokyo...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En ik gok dat jij net wat verder gaat voor een goede fles whisky
Zo lang ze de Dam niet onder vuur nemen, heb ik er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even een vraagje aan jullie hier.
Ben ik de enige die geen enkel probleem heeft met dit "probleem"
Of is dit inderdaad ongepast?
Duitse oorlogsschepen in Amsterdam op 4 mei
Ik heb er totaal geen problemen mee. Dat gezeur moet eens afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even een vraagje aan jullie hier.
Ben ik de enige die geen enkel probleem heeft met dit "probleem"
Of is dit inderdaad ongepast?
Duitse oorlogsschepen in Amsterdam op 4 mei
Of ineens gele sterren gaan uitdelenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang ze de Dam niet onder vuur nemen, heb ik er geen problemen mee.
Het kan zo maar zijn dat Ajax morgen kampioen wordt, dus...quote:
Daar heb ik een andere mening over.quote:Dat Duitse gevallenen en foute Nederlanders niet herdacht 'mogen' worden vind ik ook volledig onzinnig, maar misschien onderschat ik dat volledig. Ik ben nu eenmaal van de jaren '80, en niet van de jaren '40.
Wel eens op Ijsselstein geweest? Dat duitse begraafplaats waar 30000+ duitsers begraven liggen? Erg erg indrukwekkend, net als Margraten, de Amerikaanse begraafplaats nabij Maastricht/Margratenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kan zo maar zijn dat Ajax morgen kampioen wordt, dus...
[..]
Daar heb ik een andere mening over.
Ik mijdt in Normandiė bijv. de Duitse begraafplaatsen, die van de geallieerden bezoek ik wel...
Hoe denk jij dan over dat akkefietje van vorig jaar, dat een scholier zijn (haar?) gedicht over een fout familielid uiteindelijk niet mocht voordragen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:14 schreef MadMaster het volgende:
Daar heb ik een andere mening over.
Ik mijdt in Normandiė bijv. de Duitse begraafplaatsen, die van de geallieerden bezoek ik wel...
Vond ik terecht.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe denk jij dan over dat akkefietje van vorig jaar, dat een scholier zijn (haar?) gedicht over een fout familielid uiteindelijk niet mocht voordragen?
Het is nog geen 18:00quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Vlag hangt hier halfstok, en ik herdenk straks op mijn manier de gevallenen, ook van de missies na de tweede wereldoorlog, en in het bijzonder van mijn missie.
Vlaggenprotocol geldt niet voor burgers.quote:
Zeker wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vlaggenprotocol geldt niet voor burgers.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vlaggenprotocol geldt niet voor burgers.
Jij hebt gelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]Waar haal je dat vandaan
Het enige vlaggenprotocol dat ik ken, heb ik van de site van de overheid. En mag toch aannemen dat die voor burgers geldt.
Ik vergeet nooit ietsquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker wel.
Alleen vergeet jij dat steeds.
De geldende wetten van het vlaggen protocol gelden enkel voor overheidsinstellingen. Die hebben zich daar aan te houden. Burgers niet:quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]Waar haal je dat vandaan
Het enige vlaggenprotocol dat ik ken, heb ik van de site van de overheid. En mag toch aannemen dat die voor burgers geldt.
quote:Dagen vlaginstructie
De vlaginstructie houdt in dat de Nederlandse vlag op rijksgebouwen uithangt op de volgende dagen:
Als de dagen op een een zondag of christelijke feestdag vallen, geldt de datum tussen de haakjes
31 januari (1 februari): verjaardag prinses Beatrix (BV);
27 april (28 april): verjaardag koning Willem-Alexander (BV);
30 april (29 april): Koninginnedag (UV);
4 mei: Dodenherdenking, vlag halfstok, van 18.00 uur tot zonsondergang (UV);
5 mei: Bevrijdingsdag (UV);
17 mei (18 mei): verjaardag koningin Mįxima (BV);
laatste zaterdag in juni: Veteranendag (UV);
15 augustus (16 augustus): formeel einde Tweede Wereldoorlog (UV);
derde dinsdag van september: Prinsjesdag (alleen in Den Haag) (UV);
7 december (8 december): verjaardag prinses Catharina-Amalia (BV);
15 december (16 december): Koninkrijksdag (BV).
Burgers zijn niet verplicht te vlaggen, maar als ze het doen moeten ook zij het protocol volgen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De geldende wetten van het vlaggen protocol gelden enkel voor overheidsinstellingen. Die hebben zich daar aan te houden. Burgers niet:
[..]
Onzinquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Burgers zijn niet verplicht te vlaggen, maar als ze het doen moeten ook zij het protocol volgen.
Mogguh.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:20 schreef MaJo het volgende:
Meuningnet ontbeten maar ik duik nog even mijn nest in, ben helemaal stuk na deze week
Trustenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:20 schreef MaJo het volgende:
Meuningnet ontbeten maar ik duik nog even mijn nest in, ben helemaal stuk na deze week
Is dit niet gewoon het lijstje van de dagen waarop die overheidsgebouwen hun vlag moeten uithangen? Het is verder geen protocol over hóe je de vlaggen hangt. En als je dat als burger wilt doen, moet je het inderdaad ook goed doen. Dus ook als burger mag jouw vlag de grond niet raken etc.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De geldende wetten van het vlaggen protocol gelden enkel voor overheidsinstellingen. Die hebben zich daar aan te houden. Burgers niet:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:15 schreef wyccie het volgende:
Vanavond ben ik ook thuis, denk ik.
[..]
Is dit niet gewoon het lijstje van de dagen waarop die overheidsgebouwen hun vlag moeten uithangen? Het is verder geen protocol over hóe je de vlaggen hangt. En als je dat als burger wilt doen, moet je het inderdaad ook goed doen. Dus ook als burger mag jouw vlag de grond niet raken etc.
Koppig, dat valt wel mee. (al zeggen anderen weer het tegenovergesteldequote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:19 schreef wyccie het volgende:
He, ik was net klaar om gaan. Door jou heb ik weer trek.
Ach, kan ik gelijk een lekker recept voor vanavond uitzoeken.
Moet je eens proberen, echt heerlijkquote:
Dan met je zeggen dat jij je er niks van aantrekt, niet dat het niet voor burgers zou gelden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
De vlag zal bij mij de grond nooit raken.
Van het officiele etiquette over wanneer de vlag nu op te hangen ben ik lang geleden al afgestapt. Dat trekje had ik al in Braziliė
Jij kent mequote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan met je zeggen dat jij je er niks van aantrekt, niet dat het niet voor burgers zou gelden.
Dus ondergedompeld, frituren? Of bedoel je dat het absoluut niet mag aanbakken?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Verhit in een pan met ruim (echt ruim) plantaardige olie, en doe per 4 de frikadelletjes in de hete olie voor circa 15 minuten
Gelukkig leef je nog.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Bijna aangereden door een pannenkoek die achteruit wilde rijden en alleen naar links keek of daar nog iets aankwam (hij had geremd voor een auto, wat mij een goed moment leek om door te lopen). Seriously, volgende keer ram ik zonder pardon mijn winkelkar tegen je auto aan, vriend
idd, echt in de olie ondergedompeld en daarna op tissues laten drogen. Niet aanbakken. dat gaat een fiasco wordenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus ondergedompeld, frituren? Of bedoel je dat het absoluut niet mag aanbakken?
Klinkt erg goed.
Ik ben er nu wel van overtuigd dat Nederlanders gewoon niet kunnen rijdenquote:
Gewoon ff een misthoorn meenemen, dat werkt ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Bijna aangereden door een pannenkoek die achteruit wilde rijden en alleen naar links keek of daar nog iets aankwam (hij had geremd voor een auto, wat mij een goed moment leek om door te lopen). Seriously, volgende keer ram ik zonder pardon mijn winkelkar tegen je auto aan, vriend
Hmm, ben daar niet zo'n fan van omdat alles in huis ernaar gaat stinken (open keuken en enorme kieren onder de deuren). Misschien een keer bij iemand anders uitproberen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:34 schreef ErwinRommel het volgende:
idd, echt in de olie ondergedompeld en daarna op tissues laten drogen. Niet aanbakken. dat gaat een fiasco worden
Dat valt reuze mee. Wij wonen in een klein appartement, en keuken zit aan balkon kant. Gewoon ff de balkon deur open doen en je hebt amper last.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, ben daar niet zo'n fan van omdat alles in huis ernaar gaat stinken (open keuken en enorme kieren onder de deuren). Misschien een keer bij iemand anders uitproberen.
Komt me bekend voorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:37 schreef Etcetera het volgende:
Het erge is: ik ben nog wat vergeten ook, ondanks het lijstjedus mag nog een keer heen. Ik ga maar fietsen denk ik
Indische frikadelletjes kun je bij vrijwel alles eten, is een bijgerechtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:40 schreef wyccie het volgende:
Goed, dan maak ik jouw recept. Wilde iets uit Nigelissima maken, maar dan flans ik zelf de rest er wel bij.
Ik had het lijstje bij me, heb alles meegenomen, dacht bij het vlees nog 'oh ja, gehakt'. Toen heb ik karbonades gepakt en geen gehaktquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Tip voor als je een boodschappenlijstje maakt, gebruik een app. Of doe dat handgeschreven lijstje gelijk na schrijven in je wallet
Doe mij morgenochtend de 36 maarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:42 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers. Het Indonesisch kookboek van de Koninklijke Marine
Mijn bek is ook lek door het lezen van die recepten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stop!
Ik verlies hier te veel vocht door het watertanden.
Geen schande, overkomt iedereen wel eens, en mij meerdere malen per weekquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had het lijstje bij me, heb alles meegenomen, dacht bij het vlees nog 'oh ja, gehakt'. Toen heb ik karbonades gepakt en geen gehakt
Als ik een app had gebruikt was het me niet gebeurdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen schande, overkomt iedereen wel eens, en mij meerdere malen per week
Die marine recepten zien er prima uitquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn bek is ook lek door het lezen van die recepten.
Bij de AH is dat wel een gekloot, karretje voor je, handheld-scanner in je klauwen, plus je mobieltjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik een app had gebruikt was het me niet gebeurd![]()
Bij de Jumbo heb je een houderquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:51 schreef wyccie het volgende:
Zit er niet zo'n houder voor de scanner op de winkelwagentjes? En hoef je die niet pas bij het afrekenen te gebruiken, dus tot die tot gewoon in de wagen laten? Nooit mee gewerkt.
Klopt, zit een houder aan je wagentje.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:51 schreef wyccie het volgende:
Zit er niet zo'n houder voor de scanner op de winkelwagentjes? En hoef je die niet pas bij het afrekenen te gebruiken, dus tot die tot gewoon in de wagen laten? Nooit mee gewerkt.
Van lemper ben ik niet zo een liefhebber. Te kleverig vind ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:57 schreef wyccie het volgende:
De volgende keer bij de AH XL zal ik het uitproberen.
Nu even wat lempers wegwerken en dan de stad in.
ja, de Jumbo, hebben we hier naast de AH, die hebben ook scanners. daar hebben ze strengere steekcontroles dan bij de AH 50 meter verderop.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Bij de Jumbo hebben ze steekproefgewijs controles. Ik had altijd een beetje het idee dat als je een kar vol hebt er standaard uit werd gepikt. Maar low and behold, een paar weken geleden kwam ik bij de kassa met mijn mandje en 2 producten, moest er een steekproefcontrole worden gedaan
Er staan inderdaad heel wal lekkere recepten in.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die marine recepten zien er prima uit![]()
Edoch, niks gaat boven de gerechten die mijn oma maakt. Ik doe het wel eens na, maar smaakt nooit zoals zijn dat kan maken. Hopelijk leeft ze nog lang
Als jij weer eens hier bent ga ik je gvd een marine rijsttafel voorschotelen ipv iets te bestellen. Selamat makanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er staan inderdaad heel wal lekkere recepten in.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als jij weer eens hier bent ga ik je gvd een marine rijsttafel voorschotelen ipv iets te bestellen. Selamat makan
En als het weer het toelaat, varkens saté, saté babi van buikspek.quote:
Ga jij nog naar een dodenherdenking? Of blijf je gewoon thuis met je gezin?quote:
bij de jumbo wordt er bij 1 op de 5 controle gedaan. Ze kiezen dat zelf niet uit maar die scanner geeft het aan. Ben er al een paar keer uitgepikt en is altijd goed gegaan. Die mensen die iets 'vergeten' te scannen is wel triest jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Bij de Jumbo hebben ze steekproefgewijs controles. Ik had altijd een beetje het idee dat als je een kar vol hebt er standaard uit werd gepikt. Maar low and behold, een paar weken geleden kwam ik bij de kassa met mijn mandje en 2 producten, moest er een steekproefcontrole worden gedaan
dat is zeker iets om trots op te zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben gvd fokking trots op dit resultaat na net meer dan 1 jaar![]()
https://www.kiyoh.nl/companies.php?c=198
Ach, als je het nooit doet vergeet je het snel. Ik had vooral in het begin dat ik spullen pakte uit het schap en in de winkelmand gooide, wegliep en toen bedacht 'oh ja, ik moet nog scannen'quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
bij de jumbo wordt er bij 1 op de 5 controle gedaan. Ze kiezen dat zelf niet uit maar die scanner geeft het aan. Ben er al een paar keer uitgepikt en is altijd goed gegaan. Die mensen die iets 'vergeten' te scannen is wel triest ja
dat had ik ook inderdaadquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach, als je het nooit doet vergeet je het snel. Ik had vooral in het begin dat ik spullen pakte uit het schap en in de winkelmand gooide, wegliep en toen bedacht 'oh ja, ik moet nog scannen'
En dat gebeurd nog steeds hoor. Zie je die rode kop van de klantquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat had ik ook inderdaadmaar ik bedoel mensen die het halve karretje niet gescand hebben of drie kratten bier zoals ER zei, dat vind ik wel ongeloofwaardig.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
TV hier, en als het Wilhelmus gaat spelen sta ik in de houding.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:28 schreef MaJo het volgende:
Iemand nog speciale plannen voor dodenherdenking of kijken we allemaal tv? Ik wil altijd de stad in maar het komt er nooit van
Tv dit jaar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:28 schreef MaJo het volgende:
Iemand nog speciale plannen voor dodenherdenking of kijken we allemaal tv? Ik wil altijd de stad in maar het komt er nooit van
TV.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:28 schreef MaJo het volgende:
Ik hou het altijd op de TV op 4 mei...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:28 schreef MaJo het volgende:
Ik ga de Waalsdorpervlakte en Der Untergang op tv kijkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben van plan om twee minuten m'n mond te houden
mooiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
TV hier, en als het Wilhelmus gaat spelen sta ik in de houding.
Ik kan niet tegen drukte.
Mijn 3 maatjes, die gediend hebben, en na hun missie zichzelf de dood in hebben gehjaagd herdenk ik op mijn manier.
Hier thuis aan het herdenken. TV aan, rust hier.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga jij nog naar een dodenherdenking? Of blijf je gewoon thuis met je gezin?
quote:
mooie woorden iddquote:
Nou inderdaad! Moedig hoor, die toespraak. En mooi dat hij applaus kreegquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:20 schreef Etcetera het volgende:
'5 jaar en 16 dagen geleden'. Daar kreeg ik wel kippenvel van.
Zeker.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Moedig hoor, die toespraak. En mooi dat hij applaus kreeg
Klitschko had wel heel veel overmacht jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Als tiener zette ik er 's nachts mijn wekker voor, Mohammed Ali, Joe Frasier en zo. Net ook even 5 minuten gekeken en ik vond er geen reet aan...
quote:
Ik ga zo nog maar eens de uitzending van MAX "Afscheid van de Generaal" kijken.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]komt niet vaak voor wat mij betreft, maar diep respect voor deze man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |