Ow, je Cadenhead Glendronach?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Idd.
Zal maar eens gaan doen. Pakketje Whisky ophalen
ja, en een Hazleburnquote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, je Cadenhead Glendronach?
Ga straks even naar Rijswijk voor wat whisky...
Van der Boog, Rijswijk? Daar ga ik straks naar toe...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, en een Hazleburn
Zou zomaar kunnen dat waar jij je Whisky gaat halen mijn paketje ook vandaan komt
yup. Vond Rijswijk wat ver rijdenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van der Boog, Rijswijk? Daar ga ik straks naar toe...
Hazelburn kan of heel lekker zijn of helemaal niet. Hoop dat je de eerste variant hebt...
Nu naar de bakker!
Ik hou wel van slijterijbezoekjes, vaak vind je er meer dan op de website.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
yup. Vond Rijswijk wat ver rijden
Letterlijk van hier tot Tokyo...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En ik gok dat jij net wat verder gaat voor een goede fles whisky
Zo lang ze de Dam niet onder vuur nemen, heb ik er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even een vraagje aan jullie hier.
Ben ik de enige die geen enkel probleem heeft met dit "probleem"
Of is dit inderdaad ongepast?
Duitse oorlogsschepen in Amsterdam op 4 mei
Ik heb er totaal geen problemen mee. Dat gezeur moet eens afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
even een vraagje aan jullie hier.
Ben ik de enige die geen enkel probleem heeft met dit "probleem"
Of is dit inderdaad ongepast?
Duitse oorlogsschepen in Amsterdam op 4 mei
Of ineens gele sterren gaan uitdelenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang ze de Dam niet onder vuur nemen, heb ik er geen problemen mee.
Het kan zo maar zijn dat Ajax morgen kampioen wordt, dus...quote:
Daar heb ik een andere mening over.quote:Dat Duitse gevallenen en foute Nederlanders niet herdacht 'mogen' worden vind ik ook volledig onzinnig, maar misschien onderschat ik dat volledig. Ik ben nu eenmaal van de jaren '80, en niet van de jaren '40.
Wel eens op Ijsselstein geweest? Dat duitse begraafplaats waar 30000+ duitsers begraven liggen? Erg erg indrukwekkend, net als Margraten, de Amerikaanse begraafplaats nabij Maastricht/Margratenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kan zo maar zijn dat Ajax morgen kampioen wordt, dus...
[..]
Daar heb ik een andere mening over.
Ik mijdt in Normandië bijv. de Duitse begraafplaatsen, die van de geallieerden bezoek ik wel...
Hoe denk jij dan over dat akkefietje van vorig jaar, dat een scholier zijn (haar?) gedicht over een fout familielid uiteindelijk niet mocht voordragen?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:14 schreef MadMaster het volgende:
Daar heb ik een andere mening over.
Ik mijdt in Normandië bijv. de Duitse begraafplaatsen, die van de geallieerden bezoek ik wel...
Vond ik terecht.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe denk jij dan over dat akkefietje van vorig jaar, dat een scholier zijn (haar?) gedicht over een fout familielid uiteindelijk niet mocht voordragen?
Het is nog geen 18:00quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Vlag hangt hier halfstok, en ik herdenk straks op mijn manier de gevallenen, ook van de missies na de tweede wereldoorlog, en in het bijzonder van mijn missie.
Vlaggenprotocol geldt niet voor burgers.quote:
Zeker wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vlaggenprotocol geldt niet voor burgers.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 11:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vlaggenprotocol geldt niet voor burgers.
Jij hebt gelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]Waar haal je dat vandaan
Het enige vlaggenprotocol dat ik ken, heb ik van de site van de overheid. En mag toch aannemen dat die voor burgers geldt.
Ik vergeet nooit ietsquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker wel.
Alleen vergeet jij dat steeds.
De geldende wetten van het vlaggen protocol gelden enkel voor overheidsinstellingen. Die hebben zich daar aan te houden. Burgers niet:quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]Waar haal je dat vandaan
Het enige vlaggenprotocol dat ik ken, heb ik van de site van de overheid. En mag toch aannemen dat die voor burgers geldt.
quote:Dagen vlaginstructie
De vlaginstructie houdt in dat de Nederlandse vlag op rijksgebouwen uithangt op de volgende dagen:
Als de dagen op een een zondag of christelijke feestdag vallen, geldt de datum tussen de haakjes
31 januari (1 februari): verjaardag prinses Beatrix (BV);
27 april (28 april): verjaardag koning Willem-Alexander (BV);
30 april (29 april): Koninginnedag (UV);
4 mei: Dodenherdenking, vlag halfstok, van 18.00 uur tot zonsondergang (UV);
5 mei: Bevrijdingsdag (UV);
17 mei (18 mei): verjaardag koningin Máxima (BV);
laatste zaterdag in juni: Veteranendag (UV);
15 augustus (16 augustus): formeel einde Tweede Wereldoorlog (UV);
derde dinsdag van september: Prinsjesdag (alleen in Den Haag) (UV);
7 december (8 december): verjaardag prinses Catharina-Amalia (BV);
15 december (16 december): Koninkrijksdag (BV).
Burgers zijn niet verplicht te vlaggen, maar als ze het doen moeten ook zij het protocol volgen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De geldende wetten van het vlaggen protocol gelden enkel voor overheidsinstellingen. Die hebben zich daar aan te houden. Burgers niet:
[..]
Onzinquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Burgers zijn niet verplicht te vlaggen, maar als ze het doen moeten ook zij het protocol volgen.
Mogguh.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:20 schreef MaJo het volgende:
Meuningnet ontbeten maar ik duik nog even mijn nest in, ben helemaal stuk na deze week
Trustenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:20 schreef MaJo het volgende:
Meuningnet ontbeten maar ik duik nog even mijn nest in, ben helemaal stuk na deze week
Is dit niet gewoon het lijstje van de dagen waarop die overheidsgebouwen hun vlag moeten uithangen? Het is verder geen protocol over hóe je de vlaggen hangt. En als je dat als burger wilt doen, moet je het inderdaad ook goed doen. Dus ook als burger mag jouw vlag de grond niet raken etc.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De geldende wetten van het vlaggen protocol gelden enkel voor overheidsinstellingen. Die hebben zich daar aan te houden. Burgers niet:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |