Koppig, dat valt wel mee. (al zeggen anderen weer het tegenovergesteldequote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:19 schreef wyccie het volgende:
He, ik was net klaar om gaan. Door jou heb ik weer trek.
Ach, kan ik gelijk een lekker recept voor vanavond uitzoeken.
Moet je eens proberen, echt heerlijkquote:
Dan met je zeggen dat jij je er niks van aantrekt, niet dat het niet voor burgers zou gelden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
De vlag zal bij mij de grond nooit raken.
Van het officiele etiquette over wanneer de vlag nu op te hangen ben ik lang geleden al afgestapt. Dat trekje had ik al in Brazilië
Jij kent mequote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan met je zeggen dat jij je er niks van aantrekt, niet dat het niet voor burgers zou gelden.
Dus ondergedompeld, frituren? Of bedoel je dat het absoluut niet mag aanbakken?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Verhit in een pan met ruim (echt ruim) plantaardige olie, en doe per 4 de frikadelletjes in de hete olie voor circa 15 minuten
Gelukkig leef je nog.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Bijna aangereden door een pannenkoek die achteruit wilde rijden en alleen naar links keek of daar nog iets aankwam (hij had geremd voor een auto, wat mij een goed moment leek om door te lopen). Seriously, volgende keer ram ik zonder pardon mijn winkelkar tegen je auto aan, vriend
idd, echt in de olie ondergedompeld en daarna op tissues laten drogen. Niet aanbakken. dat gaat een fiasco wordenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus ondergedompeld, frituren? Of bedoel je dat het absoluut niet mag aanbakken?
Klinkt erg goed.
Ik ben er nu wel van overtuigd dat Nederlanders gewoon niet kunnen rijdenquote:
Gewoon ff een misthoorn meenemen, dat werkt ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Bijna aangereden door een pannenkoek die achteruit wilde rijden en alleen naar links keek of daar nog iets aankwam (hij had geremd voor een auto, wat mij een goed moment leek om door te lopen). Seriously, volgende keer ram ik zonder pardon mijn winkelkar tegen je auto aan, vriend
Hmm, ben daar niet zo'n fan van omdat alles in huis ernaar gaat stinken (open keuken en enorme kieren onder de deuren). Misschien een keer bij iemand anders uitproberen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:34 schreef ErwinRommel het volgende:
idd, echt in de olie ondergedompeld en daarna op tissues laten drogen. Niet aanbakken. dat gaat een fiasco worden
Dat valt reuze mee. Wij wonen in een klein appartement, en keuken zit aan balkon kant. Gewoon ff de balkon deur open doen en je hebt amper last.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, ben daar niet zo'n fan van omdat alles in huis ernaar gaat stinken (open keuken en enorme kieren onder de deuren). Misschien een keer bij iemand anders uitproberen.
Komt me bekend voorquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:37 schreef Etcetera het volgende:
Het erge is: ik ben nog wat vergeten ook, ondanks het lijstjedus mag nog een keer heen. Ik ga maar fietsen denk ik
Indische frikadelletjes kun je bij vrijwel alles eten, is een bijgerechtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:40 schreef wyccie het volgende:
Goed, dan maak ik jouw recept. Wilde iets uit Nigelissima maken, maar dan flans ik zelf de rest er wel bij.
Ik had het lijstje bij me, heb alles meegenomen, dacht bij het vlees nog 'oh ja, gehakt'. Toen heb ik karbonades gepakt en geen gehaktquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Tip voor als je een boodschappenlijstje maakt, gebruik een app. Of doe dat handgeschreven lijstje gelijk na schrijven in je wallet
Doe mij morgenochtend de 36 maarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:42 schreef Cobra4 het volgende:
Voor de liefhebbers. Het Indonesisch kookboek van de Koninklijke Marine
Mijn bek is ook lek door het lezen van die recepten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Stop!
Ik verlies hier te veel vocht door het watertanden.
Geen schande, overkomt iedereen wel eens, en mij meerdere malen per weekquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had het lijstje bij me, heb alles meegenomen, dacht bij het vlees nog 'oh ja, gehakt'. Toen heb ik karbonades gepakt en geen gehakt
Als ik een app had gebruikt was het me niet gebeurdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen schande, overkomt iedereen wel eens, en mij meerdere malen per week
Die marine recepten zien er prima uitquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn bek is ook lek door het lezen van die recepten.
Bij de AH is dat wel een gekloot, karretje voor je, handheld-scanner in je klauwen, plus je mobieltjequote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik een app had gebruikt was het me niet gebeurd![]()
Bij de Jumbo heb je een houderquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:51 schreef wyccie het volgende:
Zit er niet zo'n houder voor de scanner op de winkelwagentjes? En hoef je die niet pas bij het afrekenen te gebruiken, dus tot die tot gewoon in de wagen laten? Nooit mee gewerkt.
Klopt, zit een houder aan je wagentje.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:51 schreef wyccie het volgende:
Zit er niet zo'n houder voor de scanner op de winkelwagentjes? En hoef je die niet pas bij het afrekenen te gebruiken, dus tot die tot gewoon in de wagen laten? Nooit mee gewerkt.
Van lemper ben ik niet zo een liefhebber. Te kleverig vind ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:57 schreef wyccie het volgende:
De volgende keer bij de AH XL zal ik het uitproberen.
Nu even wat lempers wegwerken en dan de stad in.
ja, de Jumbo, hebben we hier naast de AH, die hebben ook scanners. daar hebben ze strengere steekcontroles dan bij de AH 50 meter verderop.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Bij de Jumbo hebben ze steekproefgewijs controles. Ik had altijd een beetje het idee dat als je een kar vol hebt er standaard uit werd gepikt. Maar low and behold, een paar weken geleden kwam ik bij de kassa met mijn mandje en 2 producten, moest er een steekproefcontrole worden gedaan
Er staan inderdaad heel wal lekkere recepten in.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die marine recepten zien er prima uit![]()
Edoch, niks gaat boven de gerechten die mijn oma maakt. Ik doe het wel eens na, maar smaakt nooit zoals zijn dat kan maken. Hopelijk leeft ze nog lang
Als jij weer eens hier bent ga ik je gvd een marine rijsttafel voorschotelen ipv iets te bestellen. Selamat makanquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er staan inderdaad heel wal lekkere recepten in.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als jij weer eens hier bent ga ik je gvd een marine rijsttafel voorschotelen ipv iets te bestellen. Selamat makan
En als het weer het toelaat, varkens saté, saté babi van buikspek.quote:
Ga jij nog naar een dodenherdenking? Of blijf je gewoon thuis met je gezin?quote:
bij de jumbo wordt er bij 1 op de 5 controle gedaan. Ze kiezen dat zelf niet uit maar die scanner geeft het aan. Ben er al een paar keer uitgepikt en is altijd goed gegaan. Die mensen die iets 'vergeten' te scannen is wel triest jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Bij de Jumbo hebben ze steekproefgewijs controles. Ik had altijd een beetje het idee dat als je een kar vol hebt er standaard uit werd gepikt. Maar low and behold, een paar weken geleden kwam ik bij de kassa met mijn mandje en 2 producten, moest er een steekproefcontrole worden gedaan
dat is zeker iets om trots op te zijnquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben gvd fokking trots op dit resultaat na net meer dan 1 jaar![]()
https://www.kiyoh.nl/companies.php?c=198
Ach, als je het nooit doet vergeet je het snel. Ik had vooral in het begin dat ik spullen pakte uit het schap en in de winkelmand gooide, wegliep en toen bedacht 'oh ja, ik moet nog scannen'quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
bij de jumbo wordt er bij 1 op de 5 controle gedaan. Ze kiezen dat zelf niet uit maar die scanner geeft het aan. Ben er al een paar keer uitgepikt en is altijd goed gegaan. Die mensen die iets 'vergeten' te scannen is wel triest ja
dat had ik ook inderdaadquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach, als je het nooit doet vergeet je het snel. Ik had vooral in het begin dat ik spullen pakte uit het schap en in de winkelmand gooide, wegliep en toen bedacht 'oh ja, ik moet nog scannen'
En dat gebeurd nog steeds hoor. Zie je die rode kop van de klantquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat had ik ook inderdaadmaar ik bedoel mensen die het halve karretje niet gescand hebben of drie kratten bier zoals ER zei, dat vind ik wel ongeloofwaardig.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
TV hier, en als het Wilhelmus gaat spelen sta ik in de houding.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:28 schreef MaJo het volgende:
Iemand nog speciale plannen voor dodenherdenking of kijken we allemaal tv? Ik wil altijd de stad in maar het komt er nooit van
Tv dit jaar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:28 schreef MaJo het volgende:
Iemand nog speciale plannen voor dodenherdenking of kijken we allemaal tv? Ik wil altijd de stad in maar het komt er nooit van
TV.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:28 schreef MaJo het volgende:
Ik hou het altijd op de TV op 4 mei...quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:28 schreef MaJo het volgende:
Ik ga de Waalsdorpervlakte en Der Untergang op tv kijkenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben van plan om twee minuten m'n mond te houden
mooiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
TV hier, en als het Wilhelmus gaat spelen sta ik in de houding.
Ik kan niet tegen drukte.
Mijn 3 maatjes, die gediend hebben, en na hun missie zichzelf de dood in hebben gehjaagd herdenk ik op mijn manier.
Hier thuis aan het herdenken. TV aan, rust hier.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga jij nog naar een dodenherdenking? Of blijf je gewoon thuis met je gezin?
quote:
mooie woorden iddquote:
Nou inderdaad! Moedig hoor, die toespraak. En mooi dat hij applaus kreegquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:20 schreef Etcetera het volgende:
'5 jaar en 16 dagen geleden'. Daar kreeg ik wel kippenvel van.
Zeker.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Moedig hoor, die toespraak. En mooi dat hij applaus kreeg
Klitschko had wel heel veel overmacht jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Als tiener zette ik er 's nachts mijn wekker voor, Mohammed Ali, Joe Frasier en zo. Net ook even 5 minuten gekeken en ik vond er geen reet aan...
quote:
Ik ga zo nog maar eens de uitzending van MAX "Afscheid van de Generaal" kijken.quote:Op zondag 5 mei 2013 01:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]komt niet vaak voor wat mij betreft, maar diep respect voor deze man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |