Ik wil een lijngrafiek maken die waarden uit een tabel optelt. Dus B3 als eerste waarde, B3+B4 als tweede, B3+B4+B5 als derde, enzovoorts. Daar heb ik nog geen nette methode voor gevonden. Valsspelen kan altijd, door de waarden in een verstopte tabel te zetten, maar ik wilde het eigenlijk netter doen dit keer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
probeer het eens, misschien kan ik je helpen
Ik doe de optelsommen nu in een aparte tabel, waarna ik met de uitkomsten een grafiek maak. Dat is voor mij een stuk makkelijker dan die berekening in de grafiek op te nemen, maar het is programmeertechnisch gezien een stuk minder netjes. Nu maakt het in dit geval niet uit omdat het maar een simpele Excel-sheet is, maar het is geen goed idee om andere projecten met dezelfde aanpak af te handelenquote:
Te zacht uitgedrukt. Niet een beetjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb het gisteren gelezen. Echt bizar en ook een beetje
Nope. Over een uurtje klaar met werken.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beter
mooi op tijd voor een avondbiertje
lost? Serieus? Welk seizoen ben je?quote:
Seizoen 3 nu.quote:
de aspergesoep en de ribeye waren ook erg lekker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Weer thuis, werd wat frisjes aan het strand.
Mosselen (moi) en kabeljauw (mw. MM) waren top!
Ook niet vies...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de aspergesoep en de ribeye waren ook erg lekker.
Heb je hier nog hulp bij nodig? Mijn vriend is behoorlijk streetwise in excel, kan hem wel even vragen om hier antwoord op te geven straksquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wil een lijngrafiek maken die waarden uit een tabel optelt. Dus B3 als eerste waarde, B3+B4 als tweede, B3+B4+B5 als derde, enzovoorts. Daar heb ik nog geen nette methode voor gevonden. Valsspelen kan altijd, door de waarden in een verstopte tabel te zetten, maar ik wilde het eigenlijk netter doen dit keer.
oh toen was het nog leuk. Met seizoen 4 haakte ik af...quote:
Ik ook. Volgde er geen zak meer van en vond het niet meer geloofwaardig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:06 schreef Bart het volgende:
[..]
oh toen was het nog leuk. Met seizoen 4 haakte ik af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |