Voordat je naar huis komt, kun je ff patatten, gehakt halen en een fles olie?quote:
Kun je dat niet beter smsen? Of kijkt ze altijd nog even op Fok!?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voordat je naar huis komt, kun je ff patatten, gehakt halen en een fles olie?
Het is misschien wel eens handig, jammer dat E. niet op FOK! zitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter smsen? Of kijkt ze altijd nog even op Fok!?
Ah, zo kun je het dus leren drinken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:20 schreef Cobra4 het volgende:
Karnemelk, lekker.
Al dronk ik het vroeger alleen met suiker.
quote:
Sms'en? Dat hadden we toch voor Whatsapp?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter smsen? Of kijkt ze altijd nog even op Fok!?
Ik heb nog nooit whatsapp gezien of gebruikt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sms'en? Dat hadden we toch voor Whatsapp?
Ook niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit whatsapp gezien of gebruikt.
Maar SMS je nog wel en heb je een internet connectie op je telefoon?quote:
Idem.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit whatsapp gezien of gebruikt.
Ga hierheenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Zo naar het strand van Zandvoort, gebakken vissie eten...
Van hun website:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga hierheen![]()
http://www.azzurrozandvoort.nl/Welkom.html
Ik ga naar mijn eigen vertrouwde tentje: http://www.clubnautique.nl/quote:Een “gekleed” paviljoen op het naaktstrand van Zandvoort, hoe kan dat?
In de zomer is het daar mij te druk. Dan zit je als haringen in 1 tonnetje.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van hun website:
[..]
Ik ga naar mijn eigen vertrouwde tentje: http://www.clubnautique.nl/
Daarom ga ik er ook vis eten, vis genoeg...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In de zomer is het daar mij te druk. Dan zit je als haringen in 1 tonnetje.
Gooi die vis maar weer terug in zee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom ga ik er ook vis eten, vis genoeg...
sorry, ik zag ps op Twitter.quote:
Zelfs al zijn ze reeds naar huis, die lucht van zonnebrand en worteltjes olie blijf je ruikenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom trouwens alleen 's avonds op het strand, overdag heb ik er ook niets mee.
Als alle zonverbrande figuren naar huis zijn, dan gaan wij meestal pas...
Dat gaan we komende zondag doenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Zometeen ga ik trouwens ook lekker uit eten
Sure...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zelfs al zijn ze reeds naar huis, die lucht van zonnebrand en worteltjes olie blijf je ruiken
Nee, dat snap ik, maar voor een happie of een drankje 's avonds ga ik niet buiten de bebouwde kom...quote:Nee, geef mij dan maar de rustige stukken strand.
Ligt trouwens ook in de bedoeling dat we aan het strand gaan trouwen, dus wil ik niet op zo een druk stuk strand zitten
Bij jou in de buurt zitten wel goede restaurantjes...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Zometeen ga ik trouwens ook lekker uit eten
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat gaan we komende zondag doen
Ga ik Lotusss trakteren en mee uit eten nemen bij de Mc Donalds
Geld groeit me niet op de rug lieverd, ben geen Donald Trumphquote:
Psst, tip, je hebt het niet van mij:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Aan het strand iets eten is wel mooi idd.
Maar die massa drukte, echt, heb ik niks mee. Sowieso, grote menigten, dan ga ik gek worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
McDonald Trump wel...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geld groeit me niet op de rug lieverd, ben geen Donald Trumph
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Psst, tip, je hebt het niet van mij:Ik zat er eigenlijk net aan te denken morgen (schijnt mooi weer te worden) naar het strand te gaan met LotusssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Geen dank!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zat er eigenlijk net aan te denken morgen (schijnt mooi weer te worden) naar het strand te gaan met Lotusss
Morgenmiddag moet ik naar voetbal. Kan wel daarna. Of zondag.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zat er eigenlijk net aan te denken morgen (schijnt mooi weer te worden) naar het strand te gaan met Lotusss
gvdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Morgenmiddag moet ik naar voetbal. Kan wel daarna. Of zondag.
have fun en eet smakelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:15 schreef MadMaster het volgende:
Jullie komen er wel uit met z'n tweetjes, hè?
Ik ben naar Zandvoort!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |