Voor mij een klein halfuur...quote:
quote:
Thanks!quote:
Een medestanderquote:
Dat is Nem.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nu nog iemand die ananas alleen koud blieft en we zijn compleet.
quote:Oorlog in mijn hoofd
Het programma gaat over wat een post-traumatische stress stoornis (PTSS), opgelopen in een oorlogsgebied, écht betekent in het leven en in de relaties van oud-militairen. Zes oorlogsveteranen keren in deze serie terug naar het land waar zij hun diepe trauma opliepen. Daar vertellen ze tot in detail over de gebeurtenis die hun leven en dat van hun geliefden al jaren beheerst. Afl.: Lars Filippo (Bosnië). De 34-jarige Lars Filippo is tegenwoordig een tamelijk succesvol dj. Maar midden jaren '90 ging hij als een jonge militair op twee tours naar Bosnië. Niets bereidde hem erop voor wat hij in Bosnië te zien kreeg; de angst die hij daar voelde achtervolgt hem tot de dag van vandaag en de beelden staan ook nu nog op zijn netvlies gebrand. Zijn vriendin Priscilla heeft regelmatig last van de posttraumatische stress (PTSS) die Lars aan zijn missies heeft overgehouden. Lars is enorm gesloten. Met een terugkeer naar het land waar hij nog dagelijks aan denkt, hoopt hij eindelijk de woorden te vinden om te vertellen wat hem ook nu nog dwars zit.
Algemene informatie
In de serie 'Oorlog in mijn hoofd' gaan zes veteranen terug naar de plek waar ze een posttraumatische stress stoornis opliepen. Samen met hun familie bekijken ze daarna de beelden van hun reis.
Ik woont met zo'n gozer samen... en het valt best mee hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Heb geprobeerd de 1e aflevering van 'Oorlog in mijn hoofd' te kijken, maar het kon me niet boeien. Heb het na 15 minuten afgezet, ik kreeg zelf de zenuwen van die man...
Ongetwijfeld!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik woont met zo'n gozer samen... en het valt best mee hoor
Snap ik. En ook niet iedereen vindt het fijn om te kijken. Nu begint het specifiek over Bosnië...quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld!
Ik veroordeel ook niemand, maar het was niet mijn cup of tea...
Je wordt een ouwe lul.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Net een 2e hands Batavus e-bike gekocht.
Fietsen is nu laagvliegen geworden...
Da's te hopen...quote:
Dat bedoel ikquote:
Ah, dan snap ik jouw kant nu. Inverted PTSS laten we maar zeggenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Het is niet zo dat het onderwerp me niet aan staat, maar ik kan sowieso slecht tegen angstige/paniekerige mensen. Dat werkt op een of nadere manier als een rode lap op een stier bij me, terwijl ik niks tegen die mensen zelf heb.
Da's dan mijn tic, zullen we maar zeggen...
Ze hebben verschillende namen voor die dingen, dacht dat e-bike wel gangbaar was...quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat bedoel ikE-bike klinkt als e-book dus dacht aan een internetfiets ofzo
Zou best kunnen hoor, ben er verder niet echt in thuis. Behalve dan dat mijn vader er een heeftquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben verschillende namen voor die dingen, dacht dat e-bike wel gangbaar was...
Heb alleen geen trauma opgelopen als dpl. militair, voor zover ik weet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik jouw kant nu. Inverted PTSS laten we maar zeggen
Ik had arts moeten worden, ik kick op bloed en pus enzo... ErwinRommel was daar dus ook hospik en door alle shit daar zelfs zijn rode-kruis-band daar af gedaan...quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb alleen geen trauma opgelopen als dpl. militair, voor zover ik weet.
Wel veel bloed gezien als praktiserend hospik, maar dat vond ik wel leuk juist. Verveelde me anders te pletter...
Pusquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had arts moeten worden, ik kick op bloed en pus enzo... ErwinRommel was daar dus ook hospik en door alle shit daar zelfs zijn rode-kruis-band daar af gedaan...
Laat ik het maar zo zeggen: ik ben behoorlijk afgestompt, maar de tissues waren tijdens het lezen van zijn dagboek niet aan te slepen.
E-bakfietsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 06:32 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou in plaats van een e-bike zelf liever een bakfiets willen; handig(er) met de kinderen
jij bent altijd gewoon op tijd wakker? of is O'tje je wekker?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Verslapen, lijkt me heerlijk! Ik zet geen wekker meer, als ik me verslaap trakteer ik wel op mijn werk om het goed te maken/ te vieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |