Da's te hopen...quote:
Dat bedoel ikquote:
Ah, dan snap ik jouw kant nu. Inverted PTSS laten we maar zeggenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Het is niet zo dat het onderwerp me niet aan staat, maar ik kan sowieso slecht tegen angstige/paniekerige mensen. Dat werkt op een of nadere manier als een rode lap op een stier bij me, terwijl ik niks tegen die mensen zelf heb.
Da's dan mijn tic, zullen we maar zeggen...
Ze hebben verschillende namen voor die dingen, dacht dat e-bike wel gangbaar was...quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat bedoel ikE-bike klinkt als e-book dus dacht aan een internetfiets ofzo
Zou best kunnen hoor, ben er verder niet echt in thuis. Behalve dan dat mijn vader er een heeftquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben verschillende namen voor die dingen, dacht dat e-bike wel gangbaar was...
Heb alleen geen trauma opgelopen als dpl. militair, voor zover ik weet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik jouw kant nu. Inverted PTSS laten we maar zeggen
Ik had arts moeten worden, ik kick op bloed en pus enzo... ErwinRommel was daar dus ook hospik en door alle shit daar zelfs zijn rode-kruis-band daar af gedaan...quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb alleen geen trauma opgelopen als dpl. militair, voor zover ik weet.
Wel veel bloed gezien als praktiserend hospik, maar dat vond ik wel leuk juist. Verveelde me anders te pletter...
Pusquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:13 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had arts moeten worden, ik kick op bloed en pus enzo... ErwinRommel was daar dus ook hospik en door alle shit daar zelfs zijn rode-kruis-band daar af gedaan...
Laat ik het maar zo zeggen: ik ben behoorlijk afgestompt, maar de tissues waren tijdens het lezen van zijn dagboek niet aan te slepen.
E-bakfietsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 06:32 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou in plaats van een e-bike zelf liever een bakfiets willen; handig(er) met de kinderen
jij bent altijd gewoon op tijd wakker? of is O'tje je wekker?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Verslapen, lijkt me heerlijk! Ik zet geen wekker meer, als ik me verslaap trakteer ik wel op mijn werk om het goed te maken/ te vieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |