Persoonlijk vind ik dat als ik ergens te laat dreig te komen, niks de moeite waard is om zoveel haast te maken dat ik wel op tijd kom. Boetes, eventuele ongelukken en andere ongein zit niemand op te wachten, dan maar wat later op m'n werkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:30 schreef Greenpeas het volgende:
Mogguh.
Vanochtend verslapen, werd veertig minuten te laat (5:50) wakker. Wel gehaald, maar ik heb met een noodgang over de snelweg gevlogen.
Mijn ervaring met knieen is dat als je denkt dat je genoeg rust hebt genomen, je nog wel wat tijd erbij kunt pakkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Geen voetbal voor mij dit weekend trouwens![]()
Laat ik m'n knie maar even met rust laten, hij is nog behoorlijk gevoelig, dus 1 bal of voet ertegen en ik zou weer naar de kant kunnen denk ik.
Ik wilde eigenlijk morgen een potje tennissenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:07 schreef Etcetera het volgende:
Mijn ervaring met knieen is dat als je denkt dat je genoeg rust hebt genomen, je nog wel wat tijd erbij kunt pakkenmaar mijn blessure was ook wat anders dan een valpartij op een kunstgrasmat natuurlijk
Zondag staan beide op de planning, lekker in het zonnetje zittenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je kan natuurlijk wel naar tennis of voetbal gaan kijken
Kun je er al fatsoenlijk op lopen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk morgen een potje tennissen
Maar ik weet ook wel dat dat niet verstandig is...
dat, ik ben in 20 minuten de deur uitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:16 schreef TradeMarkie het volgende:
als je trouwens 40 minuten te laat wakker wordt en alsnog op tijd op je werk komt, staat je wekker dan eigenlijk niet veel te vroeg?
ja lopen gaat sinds gister goed. traplopen voel ik nog wel, net als opstaan en gaan zitten. En m'n rechterknie is nog erg gevoelig.quote:
Eigenlijk weet ik dat ook wel, maar ik wil niet stilzittenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:25 schreef Etcetera het volgende:
Dan zou ik het sporten nog even lekker laten als ik jou was.
Wat heb je gedaan met je knie?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja lopen gaat sinds gister goed. traplopen voel ik nog wel, net als opstaan en gaan zitten. En m'n rechterknie is nog erg gevoelig.
zo hard mogelijk op vallen vanuit volle galopquote:
Galop als op een paard zitten of hard rennen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zo hard mogelijk op vallen vanuit volle galop
sprintje op het voetbalveld met een speler in m'n rug, dus ik raakte licht uit balans en er werd daarna nog eens op m'n hak gestaan, waardoor ik nogal abrupt op m'n knieën terecht kwam afgelopen zondag.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Galop als op een paard zitten of hard rennen?
Heb dat kennelijk gemist...
Speciaal voor jou dan:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
sprintje op het voetbalveld met een speler in m'n rug, dus ik raakte licht uit balans en er werd daarna nog eens op m'n hak gestaan, waardoor ik nogal abrupt op m'n knieën terecht kwam afgelopen zondag.
Onze katten komen niet buiten.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:12 schreef Soempie het volgende:
Wat ik me dus afvraag: meer mensen hier met katten en buren? En hoe gaat dat?
Wij hebben hier wel meer dan 1 kat die door onze tuin banjertquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:11 schreef Soempie het volgende:
Hebben er hier meer mensen een kat die buiten loopt?
Ik had net een schreeuwende buurvrouw, dat m'n kat niet op onze schutting mag zitten, omdat ze de hond van de buurvrouw bang maakt. Ehm, oke, kat naar binnen en aangegeven dat ze dat ook normaal kan komen zeggen?
leuk, krassen op de lakquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:28 schreef Etcetera het volgende:
De Dikke van de buren (zo noem ik 'm standaard) ligt wel eens bij ons in de bosjes, parmantig in het zonnetje, te luieren. Hij klimt ook graag op daken van auto's
Geen helaasquote:
Otje = wekker inderdaad.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij bent altijd gewoon op tijd wakker? of is O'tje je wekker?
Getverdemme, duivenkakquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:03 schreef wyccie het volgende:
Dat probleem heb ik gelukkig niet. Wel duivenschijt op het balkon.
koop een duivekaterquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:15 schreef Etcetera het volgende:
Duivenwij parkeren niet meer onder 1 van de 2 bomen voor bij de parkeerplaats, alleen vanwege die rotbeesten.
Een Duivelse kater ja die naar de naam Stalin luisterdquote:
Ik deed mijn opmerking n.a.v. dit:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een Duivelse kater ja die naar de naam Stalin luisterd
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Getverdemme, duivenkak![]()
Vieze vogels zijn het.
Ik blijf het vieze vogels vinden, kakken alles onderquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik deed mijn opmerking n.a.v. dit:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef TradeMarkie het volgende:
vogels kakken toch alleen maar alles onder
Ik dacht dat de hond van de buren onze kat wel af zou schrikken, maar helaas is de hond een bange poeperd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen helaas, die beesten zijn net onkruid, komen overal onderdoor/doorheen.
Ik heb de onderzijde van onze ramen al afgeplakt met blinderingsfolie, zodat onze katten de katten van de buren in onze tuin niet zien, want dan worden ze gek en verbouwen ze ons huis.
Gaan die beesten van de buren op de schutting zitten, zodat onze katten ze nog zien...![]()
Ik behoud me daarom het recht toe om, indien nodig, die katten met alle mogelijke middelen uit de tuin te verdrijven...
zoals dat beest behandeld wordt verbaast het me niks dat dat beest bang is voor alles dat beweegtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hond van de buren onze kat wel af zou schrikken, maar helaas is de hond een bange poeperd.![]()
We gaan maar eens kijken naar hekwerk of schrikdraad.
Voordat je naar huis komt, kun je ff patatten, gehakt halen en een fles olie?quote:
Kun je dat niet beter smsen? Of kijkt ze altijd nog even op Fok!?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voordat je naar huis komt, kun je ff patatten, gehakt halen en een fles olie?
Het is misschien wel eens handig, jammer dat E. niet op FOK! zitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter smsen? Of kijkt ze altijd nog even op Fok!?
Ah, zo kun je het dus leren drinken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:20 schreef Cobra4 het volgende:
Karnemelk, lekker.
Al dronk ik het vroeger alleen met suiker.
quote:
Sms'en? Dat hadden we toch voor Whatsapp?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter smsen? Of kijkt ze altijd nog even op Fok!?
Ik heb nog nooit whatsapp gezien of gebruikt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sms'en? Dat hadden we toch voor Whatsapp?
Ook niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit whatsapp gezien of gebruikt.
Maar SMS je nog wel en heb je een internet connectie op je telefoon?quote:
Idem.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit whatsapp gezien of gebruikt.
Ga hierheenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:45 schreef MadMaster het volgende:
Zo naar het strand van Zandvoort, gebakken vissie eten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |