Oh ja, thanks. Maar dan alsnog kan ik er geen muziek heen slepenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je had eerst die zijbalk links, die staat uit als het goe is bij die nieuwe. Zet die aan en dan snap je het weer. Magic.
O dat kan ik wel tegen betaling.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doelde op komen......!
En ik ben lief. Heb mijn neefjes en nichtjes ook opgevoed.
Ja, dat doet ie dus niet! Als ik dat doe komen die nummers er niet bij te staan. Maar eerder kon je ook onderin zien hoeveel nummers je er op had staan, zodat je precies zag als je er bijv. 4 nieuwe bij sleepte dat hij het pakte. Dat zie ik nu ook en ik heb ook geen scroll balk meer om makkelijk naar boven of beneden te scrollen door m'n muzieklijst. Kk update gvdquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:30 schreef wolvendagen het volgende:
Je kan toch gewoon muziek toevoegen door in je muziekmap gewoon de bestanden te slepen naar itunesEn je kan ook op bestand > bestand aan bibliotheek toevoegen doen of ctrl+o
Alleen niet als ze ongesteld is, dan mag ze niet eens op dezelfde kamer slapen.quote:
Is die update wel gelukt? Bij mij werkt alles gewoon zoals het voorheen deed.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat doet ie dus niet! Als ik dat doe komen die nummers er niet bij te staan. Maar eerder kon je ook onderin zien hoeveel nummers je er op had staan, zodat je precies zag als je er bijv. 4 nieuwe bij sleepte dat hij het pakte. Dat zie ik nu ook en ik heb ook geen scroll balk meer om makkelijk naar boven of beneden te scrollen door m'n muzieklijst. Kk update gvd
Nee je kan luisteren met reclame en beperkte uren. Via de laptop. Telefoon is wel money.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is die update wel gelukt? Bij mij werkt alles gewoon zoals het voorheen deed.Maak printscreen
Ja 't gaat ook om muziek voor op m'n telquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee je kan luisteren met reclame en beperkte uren. Via de laptop. Telefoon is wel money.
Mannen die niet de rode zee bevarenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Alleen niet als ze ongesteld is, dan mag ze niet eens op dezelfde kamer slapen.
Je hebt heel die balk niet meer met hoeveel afspeel uren en nummers je hebt?quote:
Nope this is itquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt heel die balk niet meer met hoeveel afspeel uren en nummers je hebt?
wacht wat?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Alleen niet als ze ongesteld is, dan mag ze niet eens op dezelfde kamer slapen.
Heldin. Maar die hele shit stond niet goed man, door die balk op m'n computer. Snap er geen kk van. Heb formaat nu gewijzigd, nu doet ie het weer. Maar alsnog geen nummers pakken.. vage shit.quote:
Heb je na die update wel je laptop opnieuw opgestart?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heldin. Maar die hele shit stond niet goed man, door die balk op m'n computer. Snap er geen kk van. Heb formaat nu gewijzigd, nu doet ie het weer. Maar alsnog geen nummers pakken.. vage shit.
Ja, heb dit al vet lang en stelde muziek erop zetten altijd uit door dit gekloot steedsquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je na die update wel je laptop opnieuw opgestart?Dat kan het ook nog zijn dat hij de nummers niet pakt. En anders dat nogmaals proberen.
Waar is die tijd gebleven dat vrouwen gewoon hetero waren en van pik hieldenquote:
Tegenwoordig vragen ze zich af of wij niet ook stiekem eens een lul willen afslobberen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar is die tijd gebleven dat vrouwen gewoon hetero waren en van pik hielden
en walgden van kutjes?
Al dat gewannabi
Het zat al in d'r naam hè, zo verrassend was dat toch niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar is die tijd gebleven dat vrouwen gewoon hetero waren en van pik hielden
en walgden van kutjes?
Al dat gewannabi
Wtf?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Tegenwoordig vragen ze zich af of wij niet ook stiekem eens een lul willen afslobberen.
Ik zou het graag willen, maar ik ben niet lenig genoeg meer om er zelf fatsoenlijk bij te kunnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Tegenwoordig vragen ze zich af of wij niet ook stiekem eens een lul willen afslobberen.
die verkrachtenquote:
Volgens deze logica ben jij ss'r.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het zat al in d'r naam hè, zo verrassend was dat toch niet.
waarom zou je dat gebruiken eigenlijk¿quote:
Had er eens een discussie over en dat wijf zegt "volgens mij zouden jullie ook weleens een man willen zoenen, maar durven jullie dat niet toe te geven".quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wtf?gelukkig woon ik nog in het achtergestelde Noorden
quote:
Omdat het heel fijn is om minder muziek te hebben dan op youtube.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Had er eens een discussie over en dat wijf zegt "volgens mij zouden jullie ook weleens een man willen zoenen, maar durven jullie dat niet toe te geven".
Mooi medium om nieuwe muziek te ontdekkenquote:
daar is toch 3fm voor¿quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mooi medium om nieuwe muziek te ontdekken
Niet voor mij, maar als dat voor jou werkt dan gebruik jij gewoon 3fm.quote:
Ho ho, zo werkt dit niet. Jullie moeten nu elkaar overtuigen welke het beste is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet voor mij, maar als dat voor jou werkt dan gebruik jij gewoon 3fm.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet voor mij, maar als dat voor jou werkt dan gebruik jij gewoon 3fm.
zou mn reet roesten eigenlijkquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho, zo werkt dit niet. Jullie moeten nu elkaar overtuigen welke het beste is.
Weet ik niet.quote:
logisch, dan kunnen ze het als middel gebruiken als ze hun vent niet meer willen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:54 schreef Ambipur het volgende:
Verkrachting is een fantasie van veel vrouwen. Met hun vaste partner dan eh.
GODVDERDOMEMAEMLAW23Qquote:
quote:
oja, door de ander onderuit te halen door op de man te spelen hè. HAHA 3FM IS VOOR HOMMO'S, HOMMO!!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho, zo werkt dit niet. Jullie moeten nu elkaar overtuigen welke het beste is.
Niet met een random dweil die je in een donker steegje tegenkomt?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:54 schreef Ambipur het volgende:
Verkrachting is een fantasie van veel vrouwen. Met hun vaste partner dan eh.
Jij neukt mannen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:56 schreef wise het volgende:
[..]
logisch, dan kunnen ze het als middel gebruiken als ze hun vent niet meer willen.
Dan is het van;
"Ja, maar hij heeft me toen verkracht"
zo hypocriet die vrouwen...
Klinkt als jijquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet met een random dweil die je in een donker steegje tegenkomt?
Hardopquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
oja, door de ander onderuit te halen door op de man te spelen hè. HAHA 3FM IS VOOR HOMMO'S, HOMMO!!!
bril nodig¿ of ben je blond.quote:
Ben benieuwd wat ik nog meer kan zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nu ben je al een dweil en een ragebol.
En een mop.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nu ben je al een dweil en een ragebol.
Ik zou voor de complete set schoonmaakartikelen gaan, ouwe zeemlap.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zou voor de complete set schoonmaakartikelen gaan, ouwe zeemlap.
Van dwc toch? Toegegeven hij was te droogquote:
Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van dwc toch? Toegegeven hij was te droog
Goede bijdrage om mee binnen te vallen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:07 schreef Zosk het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)ten_club_in_toronto/
Wat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
honk honk beep beep
quote:
Gewoon kapot schoppen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen die je fiets omduwen om hun eigen fiets tegen de paal te zetten. Sterf.
quote:
Het enige relaxte aan het feit dat ik geen fiets meer heb, is dat zulke dingen me niet meer gebeurenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen die je fiets omduwen om hun eigen fiets tegen de paal te zetten. Sterf.
Ditquote:
lol vas in haar basinquote:
Heb mijn match al hoowrquote:
lucky zoskquote:
24 Minuten te laat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:24 schreef Silentalarm het volgende:
Cup-a-soup lopen eten drinken om de honger te verdrijven
Whehequote:
kk hoerquote:
Klopt, daarom hebben de meesten het ook al snel uitgemaaktquote:
O is het helemaal serious 'n shit now? Leuk man. Kapstertje al uit je hoofd gezet?quote:
Waarom haten op mii picquote:
Het IS de kapsterquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O is het helemaal serious 'n shit now? Leuk man. Kapstertje al uit je hoofd gezet?
Niet luisteren naar die meid. Ze haat constant op mannen met majestic haar.quote:
Heb je haar nummer/naam nou al?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het IS de kapster
Nee, en nee maar voor dit moment is het een match. So wispelturig.
Skrillex?quote:
Ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet luisteren naar die meid. Ze haat constant op mannen met majestic haar.
[..]
Heb je haar nummer/naam nou al?
Dan zou ik Ambipur nog niet meteen helemaal afserveren, als ik jou was. Je weet nooit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
Het IS de kapster
Nee, en nee maar voor dit moment is het een match. So wispelturig.
bby nee je hebt ineens krullen, je had altijd loose waves, was veel sexierquote:
lol the eye of mordorquote:
Beide?quote:
Doe ik ook niet hoor. Andersom gebeurd dat altijd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan zou ik Ambipur nog niet meteen helemaal afserveren, als ik jou was. Je weet nooit.
Nee.. Ik val op grote mannenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan zou ik Ambipur nog niet meteen helemaal afserveren, als ik jou was. Je weet nooit.
Ja.quote:
arme zosk, lucky nutzquote:
Ben proud bby.quote:
kom datenquote:
ik vind je zonder shirtje ook veel sexier. 1 on 1 trade?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
bby nee je hebt ineens krullen, je had altijd loose waves, was veel sexier
nee vertrouw dit nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik vind je zonder shirtje ook veel sexier. 1 on 1 trade?
As ifquote:
Groot en niet dun moet het zijn? Minstens 2m en 150kg of zo?quote:
wij vertrouwen elkaar door en door togquote:
1.90 minimaal en kilo of 95 minimaal.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Groot en niet dun moet het zijn? Minstens 2m en 150kg of zo?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wij vertrouwen elkaar door en door tog
btw normaal heb ik mijn haar in een knotje =$
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
1.90 minimaal en kilo of 95 minimaal.
1.92m bij 96 kg.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Cool. Na 1 jaar no noekie draai ik haast door.
Ok. Stuur je nmr voor een pity f*ck ben ik altijd in.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
1.92m bij 96 kg.
Als dit geen batse wordt.
krijg je zoietsquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
1.90 minimaal en kilo of 95 minimaal.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:40 schreef Salatrel het volgende:
classic salatandpasta op en in de aanbieding bij AH dus ik op weg naar huis even langs AH
heb ik melk, broodbeleg pizza en nootjes meegenomen maar geen tandpasta
quote:
Fatty.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:40 schreef Salatrel het volgende:
classic salatandpasta op en in de aanbieding bij AH dus ik op weg naar huis even langs AH
heb ik melk, broodbeleg pizza en nootjes meegenomen maar geen tandpasta
Jij moet je gewoon eens door laten smeren door een lange slanke man. Bij voorkeur een neger.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ok. Stuur je nmr voor een pity f*ck ben ik altijd in.
why babyquote:
Ken je een leuke?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij moet je gewoon eens door laten smeren door een lange slanke man. Bij voorkeur een neger.
Bokser... Dated a kickboxer. nvm.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Wladimir_Klitschko
Dan dr op en dr over ook, geen gelul.quote:
You should. Ben niet zo an hero daar in.quote:
Gulzig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan dr op en dr over ook, geen gelul.
Ben wel benieuwd hoe Ambi is als ze eindelijk eens doorgesmeerd is.
Nee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ainooooohhh. Al een date gepland? of iig voorgesteld om wat te drinken
Niet luisteren naar Vas. Of de rest hier. Alleen naar mijn zachte g's die ik in je oor fluister.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij valt op skinny oostblok chicks. Anders had ik je gehosseld.
Smooth.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet luisteren naar Vas. Of de rest hier. Alleen naar mijn zachte g's die ik in je oor fluister.
Praatjes vullen geen.....quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet luisteren naar Vas. Of de rest hier. Alleen naar mijn zachte g's die ik in je oor fluister.
Is die nog niet dicht gegroeid?quote:
Wel in Berlijn geweest, maar geen tips qua winkels, sorry.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:50 schreef VeerEli het volgende:
Zijn hier chicks die in Berlijn zijn geweest en mij tips kunnen geven over waar ik winkels kan vinden die niet zo standaard zijn? Dus geen H&M of Zara, maar gewoon winkels die ik ff gehad moet hebben om juist de standaard shit te vermijden?
Ja chai, wat héb ik nou aan jou!!!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel in Berlijn geweest, maar geen tips qua winkels, sorry.
Shoot..quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen krio is geen 1.90. jammer hè.
Darkstore.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:50 schreef VeerEli het volgende:
Zijn hier chicks die in Berlijn zijn geweest en mij tips kunnen geven over waar ik winkels kan vinden die niet zo standaard zijn? Dus geen H&M of Zara, maar gewoon winkels die ik ff gehad moet hebben om juist de standaard shit te vermijden?
Is goed. Laat ff weten wanneer dat geklaard is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vraag het mij als ik die krio gehosseld heb.
Wat is het? Waar zit het? Voor meisjes? Duur? Goedkoop?quote:
Zo wanhopig ben je niet, met al die eisen van je.quote:
http://www.darkstore.de/quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is het? Waar zit het? Voor meisjes? Duur? Goedkoop?
Weet ze allang,quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen krio is geen 1.90. jammer hè.
quote:
Eh nooit, immers heb een grote bek, maar doe niets. Ben te verlegen voor deze shit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is goed. Laat ff weten wanneer dat geklaard is.
Waar ben je in to?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ok. Stuur je nmr voor een pity f*ck ben ik altijd in.
Sssssst, we dubbelteamen haar.quote:
Jij verlegen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh nooit, immers heb een grote bek, maar doe niets. Ben te verlegen voor deze shit.
a* heroquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
You should. Ben niet zo an hero daar in.
Maar praatjes vullen geen...quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eh nooit, immers heb een grote bek, maar doe niets. Ben te verlegen voor deze shit.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo wanhopig ben je niet, met al die eisen van je.
Wooshquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
a* hero
an hero is heeeeeeel wat anders.
Nee, dat zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]Lieverd. (Strenge toon). Ik kies ervoor niet te neuken. Niet omdat niemand mij wil.
Lulkoek, je roept zelf dat je het kut vindt dat je al een jaar niet hebt geneukt maar je kiest er zelf voor?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]Lieverd. (Strenge toon). Ik kies ervoor niet te neuken. Niet omdat niemand mij wil.
An hero is jezelf van kant maken op internet.quote:
TS: 'got rejected, what do /b/?'quote:
Uhm Veer, hoe lelijk je ook bent als je maar een vagina hebt en je herkenbaar bent als vrouw zijn er altijd vrijwilligers te vinden hoorquote:
Klopt, maar je wil dan ook niet weten wat voor vrijwilligersquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhm Veer, hoe lelijk je ook bent als je maar een vagina hebt en je herkenbaar bent als vrouw zijn er altijd vrijwilligers te vinden hoor
Ok sorry. Zo bedoelde ik het niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
An hero is jezelf van kant maken op internet.
Ben verlegen. Bij interesse loop ik weg. Dus ja,kies er onbewust dan zelf voor he.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Lulkoek, je roept zelf dat je het kut vindt dat je al een jaar niet hebt geneukt maar je kiest er zelf voor?
Ja. Wel als het gaat om mannen.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAH LEUK MAN !!11111 DANK JW WELM!1!
Gelukkig maar.quote:
Als of jij daar ook maar iets van weetquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar je wil dan ook niet weten wat voor vrijwilligers
Ja diequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Pide? Maak daar eens een tosti mee met kaas en sambal en uien.
Nee da's een bagel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh die met zo'n gat in t midden bedoel je?
das een bagelquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh die met zo'n gat in t midden bedoel je?
Ga je trein halen of zo.quote:
Je wilt gewoon pik maar je kan niet handelenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben verlegen. Bij interesse loop ik weg. Dus ja,kies er onbewust dan zelf voor he.
Hou eens op. Krijg honger. Honger naar dit soort eten er ook nog bij kan niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dieik heb met turkse zachte feta gedaan
Its so good hmmmquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hou eens op. Krijg honger. Honger naar dit soort eten er ook nog bij kan niet.
Ja nee bedoelde ook die simit, hebben we het over turks brood komen zij met bagels. The fuckquote:
quote:
Krio, Ambi, wanneer gaan we ons triotje fixen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hou eens op. Krijg honger. Honger naar dit soort eten er ook nog bij kan niet.
ben al thuis hoorquote:
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hungry as fuck ook, zo maar eens even een killer risotto machen.
Handig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben al thuis hoorben zelfs nog even langs de AH geweest voor tandpasta die ik vervolgens niet heb meegenomen
Jeej foodpiccaquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Okay speciaal voor jou ga ik een pic maken.
Turkse appel/vanille theequote:
Dat is smerig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
OH Ambi! Ik zie Turken altijd met zo'n bakje yoghurt/melk/whatever? What the fuck is dat precies dan, altijd als ik turkse pizza of döner ga halen zie ik ze daarmee. Ayan ofzo heet het?
Metafoor voor in het kutje en daarna in de mond spuiten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Ambipur het volgende:
Beetje in de oven doen, niet te lang en dan in het mondje.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
OH Ambi! Ik zie Turken altijd met zo'n bakje yoghurt/melk/whatever? What the fuck is dat precies dan, altijd als ik turkse pizza of döner ga halen zie ik ze daarmee. Ayan ofzo heet het?
Pik borik penerquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meest gaye uitspraak van de maand mei.
[ afbeelding ]
Fine.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Ambipur het volgende:
Nee. Is zo enorm vies.. Gewoon echte Turkse thee.. Met simit.. Daartussen boter en Turkse kaas. Beetje in de oven doen, niet te lang en dan in het mondje.
Volgens mij heeft dWc inmiddels wel 4394 crappy BB-foto's van zijn KFC buckets en afhaalsuri gepost.quote:
Plus het konijngerecht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dWc inmiddels wel 4394 crappy BB-foto's van zijn KFC buckets en afhaalsuri gepost.
Jij kent alleen aard'p'l'n. Dus is niet raarquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
En het is heel dom om dat niet te weten?
Kan gewoon een mannenlichaam bewonderen zonder homofeels.quote:
AGV ala day.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij kent alleen aard'p'l'n. Dus is niet raar
Voor jou niet hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Laat haar mij turkse toetjes sturenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Ambipur het volgende:
Ik ga zaterdag eens mama overhalen om Turkse pizza te maken
Niet voor blanke mensen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben zo zielig dat foto's me al gek maken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan gewoon een mannenlichaam bewonderen zonder homofeels.
Baklava? Fucking moeilijk te maken.. Wel machtig lekker.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laat haar mij turkse toetjes sturen
Turken die het Turkse pizza noemen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Ambipur het volgende:
Ik ga zaterdag eens mama overhalen om Turkse pizza te maken
Ik heb steady stream of sex dus no worries voor mij.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben zo zielig dat foto's me al gek maken.
Volgende week of zo weer even strippen in de gym en progress pics laten maken in dat lighting. (srs)quote:
Ayran is een Turkse koude drank op basis van yoghurt, zout en water.quote:
Nasty klinkt het.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ayran is een Turkse koude drank op basis van yoghurt, zout en water.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ayran
#bb #bodybuild #physique #ripped #shredded #natty #surigeneticsfeastquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgende week of zo weer even strippen in de gym en progress pics laten maken in dat lighting. (srs)
Maar je slacht wel lammetjes?quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
#bb #bodybuild #physique #ripped #shredded #natty #surigeneticsfeast
Die laatste.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
#bb #bodybuild #physique #ripped #shredded #natty #surigeneticsfeast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |