Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hungry as fuck ook, zo maar eens even een killer risotto machen.
Handig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben al thuis hoorben zelfs nog even langs de AH geweest voor tandpasta die ik vervolgens niet heb meegenomen
Jeej foodpiccaquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Okay speciaal voor jou ga ik een pic maken.
Turkse appel/vanille theequote:
Dat is smerig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
OH Ambi! Ik zie Turken altijd met zo'n bakje yoghurt/melk/whatever? What the fuck is dat precies dan, altijd als ik turkse pizza of döner ga halen zie ik ze daarmee. Ayan ofzo heet het?
Metafoor voor in het kutje en daarna in de mond spuiten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Ambipur het volgende:
Beetje in de oven doen, niet te lang en dan in het mondje.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
OH Ambi! Ik zie Turken altijd met zo'n bakje yoghurt/melk/whatever? What the fuck is dat precies dan, altijd als ik turkse pizza of döner ga halen zie ik ze daarmee. Ayan ofzo heet het?
Pik borik penerquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meest gaye uitspraak van de maand mei.
[ afbeelding ]
Fine.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Ambipur het volgende:
Nee. Is zo enorm vies.. Gewoon echte Turkse thee.. Met simit.. Daartussen boter en Turkse kaas. Beetje in de oven doen, niet te lang en dan in het mondje.
Volgens mij heeft dWc inmiddels wel 4394 crappy BB-foto's van zijn KFC buckets en afhaalsuri gepost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |