You should. Ben niet zo an hero daar in.quote:
Gulzig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan dr op en dr over ook, geen gelul.
Ben wel benieuwd hoe Ambi is als ze eindelijk eens doorgesmeerd is.
Nee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ainooooohhh. Al een date gepland? of iig voorgesteld om wat te drinken
Niet luisteren naar Vas. Of de rest hier. Alleen naar mijn zachte g's die ik in je oor fluister.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij valt op skinny oostblok chicks. Anders had ik je gehosseld.
Smooth.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet luisteren naar Vas. Of de rest hier. Alleen naar mijn zachte g's die ik in je oor fluister.
Praatjes vullen geen.....quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet luisteren naar Vas. Of de rest hier. Alleen naar mijn zachte g's die ik in je oor fluister.
Is die nog niet dicht gegroeid?quote:
Wel in Berlijn geweest, maar geen tips qua winkels, sorry.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:50 schreef VeerEli het volgende:
Zijn hier chicks die in Berlijn zijn geweest en mij tips kunnen geven over waar ik winkels kan vinden die niet zo standaard zijn? Dus geen H&M of Zara, maar gewoon winkels die ik ff gehad moet hebben om juist de standaard shit te vermijden?
Ja chai, wat héb ik nou aan jou!!!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel in Berlijn geweest, maar geen tips qua winkels, sorry.
Shoot..quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen krio is geen 1.90. jammer hè.
Darkstore.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:50 schreef VeerEli het volgende:
Zijn hier chicks die in Berlijn zijn geweest en mij tips kunnen geven over waar ik winkels kan vinden die niet zo standaard zijn? Dus geen H&M of Zara, maar gewoon winkels die ik ff gehad moet hebben om juist de standaard shit te vermijden?
Is goed. Laat ff weten wanneer dat geklaard is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vraag het mij als ik die krio gehosseld heb.
Wat is het? Waar zit het? Voor meisjes? Duur? Goedkoop?quote:
Zo wanhopig ben je niet, met al die eisen van je.quote:
http://www.darkstore.de/quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is het? Waar zit het? Voor meisjes? Duur? Goedkoop?
Weet ze allang,quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen krio is geen 1.90. jammer hè.
quote:
Eh nooit, immers heb een grote bek, maar doe niets. Ben te verlegen voor deze shit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is goed. Laat ff weten wanneer dat geklaard is.
Waar ben je in to?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ok. Stuur je nmr voor een pity f*ck ben ik altijd in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |