Ok. Stuur je nmr voor een pity f*ck ben ik altijd in.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
1.92m bij 96 kg.
Als dit geen batse wordt.
krijg je zoietsquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
1.90 minimaal en kilo of 95 minimaal.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:40 schreef Salatrel het volgende:
classic salatandpasta op en in de aanbieding bij AH dus ik op weg naar huis even langs AH
heb ik melk, broodbeleg pizza en nootjes meegenomen maar geen tandpasta
quote:
Fatty.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:40 schreef Salatrel het volgende:
classic salatandpasta op en in de aanbieding bij AH dus ik op weg naar huis even langs AH
heb ik melk, broodbeleg pizza en nootjes meegenomen maar geen tandpasta
Jij moet je gewoon eens door laten smeren door een lange slanke man. Bij voorkeur een neger.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ok. Stuur je nmr voor een pity f*ck ben ik altijd in.
why babyquote:
Ken je een leuke?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij moet je gewoon eens door laten smeren door een lange slanke man. Bij voorkeur een neger.
Bokser... Dated a kickboxer. nvm.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Wladimir_Klitschko
Dan dr op en dr over ook, geen gelul.quote:
You should. Ben niet zo an hero daar in.quote:
Gulzig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan dr op en dr over ook, geen gelul.
Ben wel benieuwd hoe Ambi is als ze eindelijk eens doorgesmeerd is.
Nee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ainooooohhh. Al een date gepland? of iig voorgesteld om wat te drinken
Niet luisteren naar Vas. Of de rest hier. Alleen naar mijn zachte g's die ik in je oor fluister.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij valt op skinny oostblok chicks. Anders had ik je gehosseld.
Smooth.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet luisteren naar Vas. Of de rest hier. Alleen naar mijn zachte g's die ik in je oor fluister.
Praatjes vullen geen.....quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet luisteren naar Vas. Of de rest hier. Alleen naar mijn zachte g's die ik in je oor fluister.
Is die nog niet dicht gegroeid?quote:
Wel in Berlijn geweest, maar geen tips qua winkels, sorry.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:50 schreef VeerEli het volgende:
Zijn hier chicks die in Berlijn zijn geweest en mij tips kunnen geven over waar ik winkels kan vinden die niet zo standaard zijn? Dus geen H&M of Zara, maar gewoon winkels die ik ff gehad moet hebben om juist de standaard shit te vermijden?
Ja chai, wat héb ik nou aan jou!!!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel in Berlijn geweest, maar geen tips qua winkels, sorry.
Shoot..quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen krio is geen 1.90. jammer hè.
Darkstore.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:50 schreef VeerEli het volgende:
Zijn hier chicks die in Berlijn zijn geweest en mij tips kunnen geven over waar ik winkels kan vinden die niet zo standaard zijn? Dus geen H&M of Zara, maar gewoon winkels die ik ff gehad moet hebben om juist de standaard shit te vermijden?
Is goed. Laat ff weten wanneer dat geklaard is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vraag het mij als ik die krio gehosseld heb.
Wat is het? Waar zit het? Voor meisjes? Duur? Goedkoop?quote:
Zo wanhopig ben je niet, met al die eisen van je.quote:
http://www.darkstore.de/quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat is het? Waar zit het? Voor meisjes? Duur? Goedkoop?
Weet ze allang,quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen krio is geen 1.90. jammer hè.
quote:
Eh nooit, immers heb een grote bek, maar doe niets. Ben te verlegen voor deze shit.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is goed. Laat ff weten wanneer dat geklaard is.
Waar ben je in to?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ok. Stuur je nmr voor een pity f*ck ben ik altijd in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |