An hero is jezelf van kant maken op internet.quote:
TS: 'got rejected, what do /b/?'quote:
Uhm Veer, hoe lelijk je ook bent als je maar een vagina hebt en je herkenbaar bent als vrouw zijn er altijd vrijwilligers te vinden hoorquote:
Klopt, maar je wil dan ook niet weten wat voor vrijwilligersquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Uhm Veer, hoe lelijk je ook bent als je maar een vagina hebt en je herkenbaar bent als vrouw zijn er altijd vrijwilligers te vinden hoor
Ok sorry. Zo bedoelde ik het niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
An hero is jezelf van kant maken op internet.
Ben verlegen. Bij interesse loop ik weg. Dus ja,kies er onbewust dan zelf voor he.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Lulkoek, je roept zelf dat je het kut vindt dat je al een jaar niet hebt geneukt maar je kiest er zelf voor?
Ja. Wel als het gaat om mannen.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAH LEUK MAN !!11111 DANK JW WELM!1!
Gelukkig maar.quote:
Als of jij daar ook maar iets van weetquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar je wil dan ook niet weten wat voor vrijwilligers
Ja diequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Pide? Maak daar eens een tosti mee met kaas en sambal en uien.
Nee da's een bagel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh die met zo'n gat in t midden bedoel je?
das een bagelquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh die met zo'n gat in t midden bedoel je?
Ga je trein halen of zo.quote:
Je wilt gewoon pik maar je kan niet handelenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben verlegen. Bij interesse loop ik weg. Dus ja,kies er onbewust dan zelf voor he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |