Volgens mij heeft dWc inmiddels wel 4394 crappy BB-foto's van zijn KFC buckets en afhaalsuri gepost.quote:
Plus het konijngerecht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dWc inmiddels wel 4394 crappy BB-foto's van zijn KFC buckets en afhaalsuri gepost.
Jij kent alleen aard'p'l'n. Dus is niet raarquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
En het is heel dom om dat niet te weten?
Kan gewoon een mannenlichaam bewonderen zonder homofeels.quote:
AGV ala day.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij kent alleen aard'p'l'n. Dus is niet raar
Voor jou niet hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Laat haar mij turkse toetjes sturenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Ambipur het volgende:
Ik ga zaterdag eens mama overhalen om Turkse pizza te maken
Niet voor blanke mensen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben zo zielig dat foto's me al gek maken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan gewoon een mannenlichaam bewonderen zonder homofeels.
Baklava? Fucking moeilijk te maken.. Wel machtig lekker.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laat haar mij turkse toetjes sturen
Turken die het Turkse pizza noemen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Ambipur het volgende:
Ik ga zaterdag eens mama overhalen om Turkse pizza te maken
Ik heb steady stream of sex dus no worries voor mij.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben zo zielig dat foto's me al gek maken.
Volgende week of zo weer even strippen in de gym en progress pics laten maken in dat lighting. (srs)quote:
Ayran is een Turkse koude drank op basis van yoghurt, zout en water.quote:
Nasty klinkt het.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ayran is een Turkse koude drank op basis van yoghurt, zout en water.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ayran
#bb #bodybuild #physique #ripped #shredded #natty #surigeneticsfeastquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgende week of zo weer even strippen in de gym en progress pics laten maken in dat lighting. (srs)
Maar je slacht wel lammetjes?quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
#bb #bodybuild #physique #ripped #shredded #natty #surigeneticsfeast
Die laatste.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
#bb #bodybuild #physique #ripped #shredded #natty #surigeneticsfeast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |