Waar is die tijd gebleven dat vrouwen gewoon hetero waren en van pik hieldenquote:
Tegenwoordig vragen ze zich af of wij niet ook stiekem eens een lul willen afslobberen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar is die tijd gebleven dat vrouwen gewoon hetero waren en van pik hielden
en walgden van kutjes?
Al dat gewannabi
Het zat al in d'r naam hè, zo verrassend was dat toch niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar is die tijd gebleven dat vrouwen gewoon hetero waren en van pik hielden
en walgden van kutjes?
Al dat gewannabi
Wtf?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Tegenwoordig vragen ze zich af of wij niet ook stiekem eens een lul willen afslobberen.
Ik zou het graag willen, maar ik ben niet lenig genoeg meer om er zelf fatsoenlijk bij te kunnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Tegenwoordig vragen ze zich af of wij niet ook stiekem eens een lul willen afslobberen.
die verkrachtenquote:
Volgens deze logica ben jij ss'r.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het zat al in d'r naam hè, zo verrassend was dat toch niet.
waarom zou je dat gebruiken eigenlijk¿quote:
Had er eens een discussie over en dat wijf zegt "volgens mij zouden jullie ook weleens een man willen zoenen, maar durven jullie dat niet toe te geven".quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wtf?gelukkig woon ik nog in het achtergestelde Noorden
quote:
Omdat het heel fijn is om minder muziek te hebben dan op youtube.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Had er eens een discussie over en dat wijf zegt "volgens mij zouden jullie ook weleens een man willen zoenen, maar durven jullie dat niet toe te geven".
Mooi medium om nieuwe muziek te ontdekkenquote:
daar is toch 3fm voor¿quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mooi medium om nieuwe muziek te ontdekken
Niet voor mij, maar als dat voor jou werkt dan gebruik jij gewoon 3fm.quote:
Ho ho, zo werkt dit niet. Jullie moeten nu elkaar overtuigen welke het beste is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet voor mij, maar als dat voor jou werkt dan gebruik jij gewoon 3fm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |