quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:51 schreef Khaleesi het volgende:
Dany niet geven
Dany geeft jullie![]()
[ afbeelding ]
misschien zal er een gat van 10-20 jaar zitten tussen de laaste 2 boeken waardoor je over 10-20 jaar het laatste zeizoen krijgt waarbij de auteurs volwassen of oud zijn gewordenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:28 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dit seizoen eindigt halverwege boek 3. Seizoen 4 beslaat de andere helft van boek 3. Op dit moment zijn er 5 boeken (van de 7) geschreven en gepubliceerd. Als volgend jaar de andere helft van boek 3 komt, en boeken 4 en 5 samen twee seizoenen beslaan (wat de meeste mensen verwachten) zou in 2017 het nog niet uitgebrachte boek 6 behandelt worden en in 2018 boek 7. Oftewel: totaal minstens 8 seizoenen. Of de schrijver dat bijhoudt valt te bezien, want hij staat er niet om bekend dat hij snel schrijft, integendeel.
Het zou goed kunnen dat boek 6 en 7 meerdere seizoenen beslaan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:28 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dit seizoen eindigt halverwege boek 3. Seizoen 4 beslaat de andere helft van boek 3. Op dit moment zijn er 5 boeken (van de 7) geschreven en gepubliceerd. Als volgend jaar de andere helft van boek 3 komt, en boeken 4 en 5 samen twee seizoenen beslaan (wat de meeste mensen verwachten) zou in 2017 het nog niet uitgebrachte boek 6 behandelt worden en in 2018 boek 7. Oftewel: totaal minstens 8 seizoenen. Of de schrijver dat bijhoudt valt te bezien, want hij staat er niet om bekend dat hij snel schrijft, integendeel.
Daarom: minstens 8 seizoenen. Het is ook maar afwachten of fans daarop zitten te wachten. Nu nog 8 jaar wachten is lang voor een afsluiting van een serie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:24 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen dat boek 6 en 7 meerdere seizoenen beslaan.
Oke nou kijkt iedereen hier in de studio mij raar aan, bedanktquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:51 schreef Khaleesi het volgende:
Dany niet geven
Dany geeft jullie![]()
[ afbeelding ]
En dan kunnen jullie daarna wraak nemen, en in het boekentopic spoilenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:28 schreef Nic1 het volgende:
Volgens mij wilde HBO niet meer dan 8 seizoenen maken, en dat klopt redelijk met de boeken. Als GRRM de schrijvers even in grote lijnen verteld wat er gaat gebeuren kunnen ze het laatste seizoen best maken zonder dat het boek uit is.
Afaik heeft GRRM de schrijvers van de serie al verteld wat het einde ongeveer moet zijn, voor het geval hij vroegtijdig onder de zoden terecht komt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:28 schreef Nic1 het volgende:
Volgens mij wilde HBO niet meer dan 8 seizoenen maken, en dat klopt redelijk met de boeken. Als GRRM de schrijvers even in grote lijnen verteld wat er gaat gebeuren kunnen ze het laatste seizoen best maken zonder dat het boek uit is.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan kunnen jullie daarna wraak nemen, en in het boekentopic spoilen
Als je trouwt neem je vaak de achternaam van de man overquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:47 schreef gazhims3lv het volgende:
Olenna Redwyne is echt een groooote baas.. Nu komt mijn vraag, waarom noemen jullie Olenna; Tyrell en Cersei; Lannister?
Hoe wil je Cersei dan noemen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:47 schreef gazhims3lv het volgende:
Olenna Redwyne is echt een groooote baas.. Nu komt mijn vraag, waarom noemen jullie Olenna; Tyrell en Cersei; Lannister?
En de draakjes danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:29 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het zo sneu dat Rickon niet in de OP staat. Stark children ftw!
En een apart blokje voor dedirewolves
zou ook tof zijn
Ugh... iedereen die mee wil bepalen wat er in de OP staat....quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:29 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het zo sneu dat Rickon niet in de OP staat. Stark children ftw!
En een apart blokje voor dedirewolves
zou ook tof zijn
4 wolfjes en 3 draken er bij moet kunnenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ugh... iedereen die mee wil bepalen wat er in de OP staat....
Het Koningslied all over again....
En de (familie)zwaarden. Joffrey's Lion's Paw en Arya's Needle is de baas natuurlijk, oh en vergeet Jon's Longclaw niet en Ned's Ice.quote:
Vind ik ook. Hij staat toch al vol met die gifjesmeuk dat de dieren er ook nog wel bij kunnenquote:
Hoezo heet ze nu weer ineens Redwyne?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:47 schreef gazhims3lv het volgende:
Cersei was wel getrouwd met Robert, Olenna was getrouwd met een Tyrell dus volgens jouw theorie heet ze dus gewoon weer Redwyne net als dat Cersei Lannister heet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef Kirov het volgende:
[..]
Als je trouwt neem je vaak de achternaam van de man over
En Cersei is niet getrouwd dus dat is sowieso een Lannister. En Olenna vertegenwoordigt de Tyrells.
En de schoenen van Thoros, de kruik van Sandor, de wolvencake van Hot Pie, alle white walkers en natuurlijk Castle Black.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En de (familie)zwaarden. Joffrey's Lion's Paw en Arya's Needle is de baas natuurlijk, oh en vergeet Jon's Longclaw niet en Ned's Ice.
Je vergeet de drie babylijkjes van Selysequote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En de schoenen van Thoros, de kruik van Sandor, de wolvencake van Hot Pie, alle white walkers en natuurlijk Castle Black.
Het gaan vooral hard met zulke posts tussen doorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:00 schreef planethugo het volgende:
wat gaat dit topic snel zeg, en zeker 90% van de posts zijn gewoon overbodig. Misschien is een slowchatopic beter voor sommige
Maak het vooral nog moeilijker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:26 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Cersei was wel getrouwd met Robert, Olenna was getrouwd met een Tyrell dus volgens jouw theorie heet ze dus gewoon weer Redwyne net als dat Cersei Lannister heet.
Die geeft echt om het vrouwelijk schoon jaquote:
Ja godskolere zeg. Zit ik de hele week al die namen uit m'n hoofd te leren voor Ugjerke.... gaan we het nog ff een graadje moeilijker makenquote:
Joffrey's Sword is Heart-eater dacht ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee, ik ben in de war. Ik dacht aan Lion's Paw ofzo.
90% van Fok is overbodig, wat is je punt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:00 schreef planethugo het volgende:
wat gaat dit topic snel zeg, en zeker 90% van de posts zijn gewoon overbodig. Misschien is een slowchatopic beter voor sommige
Hebben de wapens serieus ook nog allemaal namen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Joffrey's Sword is Heart-eater dacht ik.
Mijn favoriete zwaard is toch wel Ice (van House Stark, ingepikt door Ser Ilyn Payne inmiddels, maar goed).
Dat zou heel goed kunnen. Lion's Paw zal wel ergens op de bodem van de rivier, waar Arya hem in gooide, liggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Joffrey's Sword is Heart-eater dacht ik.
Mijn favoriete zwaard is toch wel Ice (van House Stark, ingepikt door Ser Ilyn Payne inmiddels, maar goed).
Ik kan haast niet wachten tot Jorah, Jon in elkaar trapt en zijn familiezwaard terug neemt.quote:
omdat de naam Redwyne in de serie nog niet ter sprake is gekomen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:47 schreef gazhims3lv het volgende:
Redwynes zijn bannermen van de Tyrellsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat de naam Redwyne in de serie nog niet ter sprake is gekomen?
ik hoor hem voor het eerst iig
Ja. <3quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:40 schreef Vlindur het volgende:
Hoe heet het zwaard van Arya ook alweer? Needle?
Jorah heeft wel andere dingen aan zijn kop.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik kan haast niet wachten tot Jorah, Jon in elkaar trapt en zijn familiezwaard terug neemt.
Olenna wordt heel duidelijk neergezet als het hoofd van de Tyrells. Ik vind het echt onzinnig om haar anders te noemen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Overigens, over die Olenna Tyrell vs Olenna Redwyne discussie.....
Hier noemen ze d'r ook gewoon Olenna Tyreell. Is Redwyne dan haar meisjesnaam?
Ik vind Jon wel een toffe peer. Ondanks z'n jankhoofd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik kan haast niet wachten tot Jorah, Jon in elkaar trapt en zijn familiezwaard terug neemt.
Heb je je topografie al geoefend?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben de wapens serieus ook nog allemaal namen?
Alsof er nog niet genoeg namen waren!![]()
Alleen de legendarische/Valerian/familie wapensquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben de wapens serieus ook nog allemaal namen?
Alsof er nog niet genoeg namen waren!![]()
Als een wapen van Valyrian steel gemaakt is heet het toch gewoon een Valyrian Sword ofzoquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Alleen de legendarische/Valerian/familie wapens
Jon Snow's zwaard is Valyrian en heet Longclaw.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:48 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als een wapen van Valyrian steel gemaakt is heet het toch gewoon een Valyrian Sword ofzo
Waar ligt Tarth?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:28 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Heb je je topografie al geoefend?![]()
[ afbeelding ]
Dumbledore?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:54 schreef gazhims3lv het volgende:
OHNOESSS, kom zomaar weer een gigantische spoiler tegen op google:
"Who killed .... ?"
Aah ik zocht veel verder wegquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Een eiland, een beetje rechtsonder King's Landing.
King Joffrey, nazikindquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:06 schreef Purplesparks het volgende:
Maar okee, wat is iedereen's favoriete karakter in de serie(Als deze vraag nog niet eerder voorbij gekomen is)
Die van mij overduidelijk Tyrion dus.
Valar Morghulis.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:54 schreef gazhims3lv het volgende:
OHNOESSS, kom zomaar weer een gigantische spoiler tegen op google:
"Who killed .... ?"
Catelyn Stark noemen we toch ook niet opeens Catelyn Tully?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef Kirov het volgende:
[..]
Als je trouwt neem je vaak de achternaam van de man over
En Cersei is niet getrouwd dus dat is sowieso een Lannister. En Olenna vertegenwoordigt de Tyrells.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |