huize martell dacht ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:40 schreef Slayage het volgende:
waar was de dochter van cunt cersei nou heen?
uitgehuwelijkt ofzo?quote:
Deed Tyrion in seizoen 2 om z'n zus te testenquote:
GoT wikia:quote:
Sansa is op zich heel mooi, maar vind haar te veel een poppetje ofzo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:36 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind Sansa ook best een hot chick trouwens
En Ros
Shae vind ik gewoon echt niet mooi, punt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:28 schreef Tanin het volgende:
[..]
Overigens vind ik Shae zwaar ondergewaardeerd
Ik zou niks kunnen bedenken wat ik niet (heel) mooi aan Deanerys/Emilia Clarke (zo heet ze in het echt toch?) vind. Qua uiterlijk dan, want ken haar verder natuurlijk niet. Ze moet alleen niet dunner worden (is ze dat niet al tov seizoen 1?), want op dat punt zit ze echt al op de grens van wat ik nog mooi/lelijk vind.quote:
Die vent die er tussenuit geknipt isquote:
Wel maar 1,57 meter langquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:12 schreef VeX- het volgende:
Idd. Puntige knieën en te vol figuur. Would not bang.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind Margaery op zich wel iets hebben, maar in haar gezicht lijkt het net alsof ze een auto-ongeluk heeft gehad of een beroerte.Maakt haar ook niet lelijk, maar toch ook niet echt knap imo.
Missandei ziet er ook wel leuk uit ja.Wel een leuk, grappig koppie en een mooi lichaam volgens mij (zeg ik als vrouw
).
Do not mess with my Marge!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Margaery heeft inderdaad een beetje apart koppie, maar heeft toch ook wel weer wat.
And now ladies and gentlemen, I will keep my pants jizz free for the rest of the night!quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:51 schreef Khaleesi het volgende:
Dany niet geven
Dany geeft jullie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:51 schreef Khaleesi het volgende:
Dany niet geven
Dany geeft jullie![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |