abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125994441
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:29 schreef VeX- het volgende:
Cersei O+

Would bang 8/10
Ik vind het een hele mooie vrouw, na Dany de mooiste (moet je dus wel langs dat altijd chagrijnige, altijd minachtende smoelwerk in de serie kijken :D ).
Tails tell tales
  donderdag 2 mei 2013 @ 20:34:35 #177
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_125994527
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:32 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind het een hele mooie vrouw, na Dany de mooiste (moet je dus wel langs dat altijd chagrijnige, altijd minachtende smoelwerk in de serie kijken :D ).
Dat altijd chagrijnige, minachtende maakt dr juist extra lekker. :@ :9
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_125994737
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:34 schreef VeX- het volgende:

[..]

Dat altijd chagrijnige, minachtende maakt dr juist extra lekker. :@ :9
Vind je? _O- Zo zie ik het zelf niet, maar ik kan me ergens (ver, ver weg ;) ) wel voorstellen dat dat voor sommigen misschien júist aantrekkelijk maakt :D
Tails tell tales
  donderdag 2 mei 2013 @ 20:55:52 #179
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_125995422
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:32 schreef Forbry het volgende:

[..]

Meh vind der een beetje tegenvallen hoor.. Liever Ygritte of zelfs Margaery of Missandei. Om die chagerijnige kop valt niet heen te kijken.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  donderdag 2 mei 2013 @ 20:56:57 #180
371073 gazhims3lv
pi_125995485
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:00 schreef Kirov het volgende:

[..]

Ze hebben beiden geen enkele claim en Arya is vrouw :P
Dany is ook vrouw, en er zijn er wel meer zonder claim die de troon willen.. Maar daarom zeg ik, Arya is een beetje jong.
-A Song of Ice and Fire-
pi_125996088
quote:
6s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:59 schreef Re het volgende:
oh aangezien ik nieuw ben in dit topic, wat speculatie... de twee uitgehuwelijkte Lannisters gaan denk ik samen pappa een loer draaien, en Arya gaat uiteindelijk de troon beklimmen :Y
Dat eerste spookt ook steeds door mijn hoofd, maar of het echt gebeurt... ik zou het iig wel heftig vinden. Tywin kan echt niet op deze manier BLIJVEN doorgaan iig. Denk niet dat Tyrion en Cersei dat blijven pikken.
Dat tweede zou kunnen, maar vooralsnog denk ik dan nog eerder aan Bran (ja, of Jon/Dany) op de troon. Wel gaat Arya sowieso een hele belangrijke, "strijdende" rol spelen. Dat kan bijna niet missen.
Tails tell tales
pi_125996111
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:55 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Meh vind der een beetje tegenvallen hoor.. Liever Ygritte of zelfs Margaery of Missandei. Om die chagerijnige kop valt niet heen te kijken.
Ygritte al die botten :{ bij jon snow scene.

In de series kunnen ze wat tegenwoordig met cgi+makeup. :Y dan heeft ze nog wel een schattig koppie
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_125996272
Melisandre (Carice) vind ik ook heel mooi trouwens (die vergeet ik steeds, vind haar rol vooralsnog erg beperkt). :)
Tails tell tales
  donderdag 2 mei 2013 @ 21:16:30 #184
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_125996309
Ygritte _O_. Voor mij persoonlijk de knapste, op een haar gevolgd door Margaery *O*
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  donderdag 2 mei 2013 @ 21:18:06 #185
371073 gazhims3lv
pi_125996390
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ygritte al die botten :{
[ afbeelding ]

In de series kunnen ze wat tegenwoordig met cgi+makeup. :Y dan heeft ze nog wel een schattig koppie
Haha overdrijven is ook een vak hoor.. In interviews ook een mooie vrouw. Beter dan Lena Headey met al die gekke tattoos, en dat dode haar.. Wat je met cgi al niet kan doen :')
-A Song of Ice and Fire-
  donderdag 2 mei 2013 @ 21:19:51 #186
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_125996479
De mooiste vrouw is nog steeds Daenerys. Margaery, Missandei en Cersei zijn ook mooi.
Helemaal super.
pi_125996544
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:15 schreef Forbry het volgende:
Melisandre (Carice) vind ik ook heel mooi trouwens (die vergeet ik steeds, vind haar rol vooralsnog erg beperkt). :)
Mja dat vind ik dan weer een beetje klinische schoonheid. Wel een mooie vrouw, maar het doet me weinig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_125996704
Ik heb al genoeg gezegd over wat ik van Ygritte vind. Girl-next-door-type. Vind bijna alles niet mooi in/aan haar gezicht (inclusief pukkels :@ ), maar snap best dat mensen haar toch cute/sexy vinden. Ook door haar gedrag in de serie. Haar rode haar vind ik wel mooi en haar accent ook. Haar lichaam vond ik echt akelig om naar te kijken, echt overal botjes. Maar goed, kan ze ws ook niks aan doen en iemand hoeft ook niet perfect te zijn natuurlijk. Soms is imperfect zelfs leuker/mooier. Sowieso, leve de verscheidenheid! :)

En hallelujah _O-
Tails tell tales
pi_125996806
Vind Ygritte ook weinig bijzonder.
pi_125997028
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:19 schreef Kyubey het volgende:
De mooiste vrouw is nog steeds Daenerys. Margaery, Missandei en Cersei zijn ook mooi.
Ik vind Margaery op zich wel iets hebben, maar in haar gezicht lijkt het net alsof ze een auto-ongeluk heeft gehad of een beroerte. :@ Maakt haar ook niet lelijk, maar toch ook niet echt knap imo.

Missandei ziet er ook wel leuk uit ja. :) Wel een leuk, grappig koppie en een mooi lichaam volgens mij (zeg ik als vrouw ;) ).
Tails tell tales
pi_125997095
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind Margaery op zich wel iets hebben, maar in haar gezicht lijkt het net alsof ze een auto-ongeluk heeft gehad of een beroerte. :@ Maakt haar ook niet lelijk, maar toch ook niet echt knap imo.

Missandei ziet er ook wel leuk uit ja. :) Wel een leuk, grappig koppie en een mooi lichaam volgens mij (zeg ik als vrouw ;) ).
Margaery heeft inderdaad een beetje apart koppie, maar heeft toch ook wel weer wat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_125997144
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:18 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Haha overdrijven is ook een vak hoor.. In interviews ook een mooie vrouw. Beter dan Lena Headey met al die gekke tattoos, en dat dode haar.. Wat je met cgi al niet kan doen :')
Ja, ze heeft heel veel tattoos hè?! Moet iedereen voor zich weten, maar ik houd er niet van (zeker niet van zoveel), dus ik vind dat wel erg zonde. Vind het ook een beetje raar/stom als je van beroep actrice bent.
Tails tell tales
pi_125997238
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:12 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat eerste spookt ook steeds door mijn hoofd, maar of het echt gebeurt... ik zou het iig wel heftig vinden. Tywin kan echt niet op deze manier BLIJVEN doorgaan iig. Denk niet dat Tyrion en Cersei dat blijven pikken.
Dat tweede zou kunnen, maar vooralsnog denk ik dan nog eerder aan Bran (ja, of Jon/Dany) op de troon. Wel gaat Arya sowieso een hele belangrijke, "strijdende" rol spelen. Dat kan bijna niet missen.
Ik vind Arya niet echt troonmateriaal, die is meer een einzelgänger :P
pi_125997439
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Margaery heeft inderdaad een beetje apart koppie, maar heeft toch ook wel weer wat.
Imperfecties kunnen ook (juist) leuk/mooi zijn. Het is maar net hoe je er naar kijkt denk ik. :)
Ze heeft idd wel iets hoor, dat vind ik ook wel.
Tails tell tales
pi_125997499
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:33 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ik vind Arya niet echt troonmateriaal, die is meer een einzelgänger :P
Heb je wel gelijk in. :Y Alleen ze is nu nog wel erg jong, dus op zich kan het nog alle kanten op denk ik.
Tails tell tales
pi_125999307
Loopt het boek nog ver voor op de serie? Hoeveel seizoenen denken jullie dat er nog komt dus? :P
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:28:21 #197
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_126000810
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind Margaery eruit zien alsof d'r ouders familie waren, maar het dubbeltje de juiste kant op is gevallen. Eigenlijk zoals Dany eruit zou moeten zien dus :P

Overigens vind ik Shae zwaar ondergewaardeerd :9
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_126000820
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Loopt het boek nog ver voor op de serie? Hoeveel seizoenen denken jullie dat er nog komt dus? :P
Dit seizoen eindigt halverwege boek 3. Seizoen 4 beslaat de andere helft van boek 3. Op dit moment zijn er 5 boeken (van de 7) geschreven en gepubliceerd. Als volgend jaar de andere helft van boek 3 komt, en boeken 4 en 5 samen twee seizoenen beslaan (wat de meeste mensen verwachten) zou in 2017 het nog niet uitgebrachte boek 6 behandelt worden en in 2018 boek 7. Oftewel: totaal minstens 8 seizoenen. Of de schrijver dat bijhoudt valt te bezien, want hij staat er niet om bekend dat hij snel schrijft, integendeel.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:32:49 #199
371073 gazhims3lv
pi_126001137
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:30 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat je bedoelde dat je je door haar leeftijd misschien minder met haar kon identificeren. Niet dus. ;)
Valt mee, ben wel een stuk ouder maar dat avontuurlijke herken ik wel en daarom vind ik het een interessant personage.
-A Song of Ice and Fire-
pi_126001389
Ik vind Sansa ook best een hot chick trouwens :)
En Ros O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')