Neeeeee, ik wil je niet wegjagen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja gek, het gaat hier zo snel dat ik het niet eens bij kan houden... daarom....
You snooze, you loose, Miss Stormbornquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja gek, het gaat hier zo snel dat ik het niet eens bij kan houden... daarom....
Slaven hebben geen geld voor mascara.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:41 schreef Vlindur het volgende:
Tering, ik liep 3 topics achter stel kletskousen!
Ik had gehoopt dat Grey Worm er uit zou zien als Khal, maar hij heeft een vreselijke babyface
Duh, zijn ballen en pik zijn er af gehakt voordat hij ging puberen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:41 schreef Vlindur het volgende:
Tering, ik liep 3 topics achter stel kletskousen!
Ik had gehoopt dat Grey Worm er uit zou zien als Khal, maar hij heeft een vreselijke babyface
Daar zit nog serieus iets in ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:53 schreef Kirov het volgende:
[..]
Duh, zijn ballen en pik zijn er af gehakt voordat hij ging puberen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:54 schreef Re het volgende:
wel apart dat grey worm eigenlijk wormloos is maar ja, details
Ze hebben natuurlijk de harde opvoeding van Tywin meegekregen, dus ze proberen dat alledrie in de praktijk te brengen. Cersei's plan om dankzij haar zoon Joffrey de macht naar zich toe te trekken is echter jammerlijk gefaald omdat Joffrey een doorgedraaide dwaas bleek. Daar had ze wat mij betreft ook wel wat eerder achter kunnen komen, maar dat wilde ze waarschijnlijk niet zien (moederliefde enzo). Verder lopen haar plannetjes vaak op niets uit (de verkeerde hoer laten oppakken en die aan Tyrion tonen bijvoorbeeld). Zo slim vind ik haar dus helemaal niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind Tyrion én Cersei en Jaime alledrie heel slim.
Cersei zit alleen erg vast in een bepaalde positie. Ze ziet de dingen vaak heel goed, heeft alleen weinig "power" om daar ook iets mee/aan te doen.
Jaime is intelligent, maar ook overmoedig en arrogant, wat hem bij tijd en wijle wel in "domme situaties" doet belanden.
waar weer tegenover staat dat ze als man allang onschadelijk gemaakt wasquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:52 schreef Maisnon het volgende:
Cersei baalt gewoon dat ze als vrouw niet de machtposities kan bekleden die mannen wel vanzelf kunnen krijgen, ondanks alle moeite die ze er in heeft gestoken.
quote:She resents the customs and conventions put on her because of her gender, but never realizes that people do not come to her or respect her commands because she is an ineffectual leader
Ik bedoelde eigenlijk meer voor op de troon ;-)quote:
Precies. Als ze een man was geweest, en ook daadwerkelijk wat had kunnen winnen in the game of thrones, had ze in seizoen 1 al dood geweest, omdat ze er gewoonweg niet goed in is. Ze is niet slim genoeg voor de uitgekookte plannetjes van Littlefinger of Tywin. Ze heeft niet het leiderschap van Jaime of Daenerysquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:54 schreef Maisnon het volgende:
De wiki zegt het zo mooimet ook dat wat Jivis zegt
[..]
Focus toch niet alleen op die gekke throne joh. Winter is coming, er zijn zombie's enzo. De wereld moet gered worden. Met je lame-ass troonquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer voor op de troon ;-)
Ze hebben beiden geen enkele claim en Arya is vrouwquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Met haar "positie" doelde ik o.a. op haar positie als vrouw, maar ook op hele andere dingen. Joffrey is daar ook een voorbeeld van. Ze weet wat een achterlijke dwaas dat is, maar het is en blijft toch haar kind. Hier zit ze dus weer vast in haar positie als moeder.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk de harde opvoeding van Tywin meegekregen, dus ze proberen dat alledrie in de praktijk te brengen. Cersei's plan om dankzij haar zoon Joffrey de macht naar zich toe te trekken is echter jammerlijk gefaald omdat Joffrey een doorgedraaide dwaas bleek. Daar had ze wat mij betreft ook wel wat eerder achter kunnen komen, maar dat wilde ze waarschijnlijk niet zien (moederliefde enzo). Verder lopen haar plannetjes vaak op niets uit (de verkeerde hoer laten oppakken en die aan Tyrion tonen bijvoorbeeld). Zo slim vind ik haar dus helemaal niet.
Het knappe aan Tyrion is echter dat hij dat ondanks zijn gebreken de visies van zijn vader het allerbeste doorvoert (zie het tweede seizoen). Tywin weet dat maar al te goed, vandaar ook dat hij hem naar King's Landing stuurde als vervangend Hand. Om hem na de battle of Blackwater Bay weer meteen keihard te laten vallen, natuurlijk.
Ik vind haar dus wel slim, maar een leider? Nee, daar zijn (ook) andere kwaliteiten voor nodig en die bezit Cersei mi niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Precies. Als ze een man was geweest, en ook daadwerkelijk wat had kunnen winnen in the game of thrones, had ze in seizoen 1 al dood geweest, omdat ze er gewoonweg niet goed in is. Ze is niet slim genoeg voor de uitgekookte plannetjes van Littlefinger of Tywin. Ze heeft niet het leiderschap van Jaime of Daenerys
Niet slim genoeg om dezelfde uitgekookte plannetjes te bedenken in ieder geval. Anders zou ze dat wel doen, maar nu faalt ze op alle fronten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind haar dus wel slim, maar een leider? Nee, daar zijn (ook) andere kwaliteiten voor nodig en die bezit Cersei mi niet.
Mijn visie is dus dat ze (mede) faalt omdat ze in een vervelendere (uitgangs)positie zit dan sommige anderen die van de plannetjes zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet slim genoeg om dezelfde uitgekookte plannetjes te bedenken in ieder geval. Anders zou ze dat wel doen, maar nu faalt ze op alle fronten.
Ik dacht eigenlijk dat je bedoelde dat je je door haar leeftijd misschien minder met haar kon identificeren. Niet dus.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |