ja is gwn wat ik denk ricko k heb de boeken (nog) niet gelezen :s ;squote:Op donderdag 2 mei 2013 16:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
bedankt nu hoef ik niet meer verder te kyke skkl :S ;S;S;s;s
Ook niet de mijna (wanrt blond en baby face) maar bij gebrek aan beter. Plus: dat kontje was wel erg fine. Maar goed.... Little...Petyr. Mja, eigenlijk was het ook nog eens in opdracht van Cersei toch? Niet eens zijn plan, hooguit om er 1 van z'n hoertjes voor te gebruiken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die Olyvar (daar wist ik de naam overigens echt niet van haar en nee, vind het ook geen mooie jongen/man, gewoon totala mijn type niet) zou idd het "startsein" kunnen zijn voor meer actie aan het Littlefinger-front
![]()
Ik wel. Toen ze met renly op bed zat en begrip voor hem en zijn situatie toonde. Ik vond haar een schat van een mens naast hem op de troon. Maar ze was natuurlijk al lang aan het bruinwerken (no pun intendedquote:Margeary... ik heb haar geen enkel moment lief gevonden. Vind haar echt zo over-de-top manipulatief bezig, dat ik me bijna niet voor kan stellen dat iemand daar intrapt. Neemt niet weg dat haar acties wel leuk (idzv boeiend) vind, door het "over-de-toppe" soort van grappig eigenlijk wel.
Ja, ik heb de boeken nog niet gelezen en ik probeer spoilers zoveel mogelijk te ontwijkenquote:
Vind Bran nu op dit moment nauwelijks meer dan een grijze muis, maar dat laatste zou best heel goed kunnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:24 schreef ThaTim het volgende:
[..]
komt grote battle waar jon snow en daenerys de hoofdrollen zullen gaan spelen
bran stark komt uiteindelijk op iron throne
Nee het was dat mormel van d'rquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hoge weirwood trees vangen veel wind.
Ik las iets over een lelijke kop, ik dacht aan Selyse.
Mijn droom is Jon en Loras samen op de troon, but that ain't gonna happen eitherquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Vind Bran nu op dit moment nauwelijks meer dan een grijze muis, maar dat laatste zou best heel goed kunnen.
Dat eerste denk ik ook. Het is een beetje mijn "droom" voor (het einde van)GoT dat ZIJ op de IJzeren Troon komen en dan samen (dus als stelletje). Hoop dus niet dat er een battle komt waarbij zij elkaars tegenstander worden. (Sorry Dany, maar dan kies ik toch voor Jon
).
Jon en Dany als stelletje? Maar dat kan toch helemaal niet? Hij is een crow.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Vind Bran nu op dit moment nauwelijks meer dan een grijze muis, maar dat laatste zou best heel goed kunnen.
Dat eerste denk ik ook. Het is een beetje mijn "droom" voor (het einde van)GoT dat ZIJ op de IJzeren Troon komen en dan samen (dus als stelletje). Hoop dus niet dat er een battle komt waarbij zij elkaars tegenstander worden. (Sorry Dany, maar dan kies ik toch voor Jon
).
Ja, opdracht van Cersei idd, wat me dan wel weer doet twijfelen of er wel nog sterke P/L-acties in het verschiet liggen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet de mijna (wanrt blond en baby face) maar bij gebrek aan beter. Plus: dat kontje was wel erg fine. Maar goed.... Little...Petyr. Mja, eigenlijk was het ook nog eens in opdracht van Cersei toch? Niet eens zijn plan, hooguit om er 1 van z'n hoertjes voor te gebruiken.
[..]
Ik wel. Toen ze met renly op bed zat en begrip voor hem en zijn situatie toonde. Ik vond haar een schat van een mens naast hem op de troon. Maar ze was natuurlijk al lang aan het bruinwerken (no pun intended).
En Joffrey trapt er keihard in. Die heeft voor t eerst een erectie voor een vrouw, alleen omdat hij denkt dat ze net zo sadistisch is als hem
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee het was dat lieve en intelligente kindje van d'r
Wat nou... wil je (al bij voorbaat) zeggen dat mijn droom nooit waarheid kan/zal worden?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn droom is Jon en Loras samen op de troon, but that ain't gonna happen either
Ik denk idd wel dat Snow een belangrijke rol gaat spelen in de uiteindelijke strijd. Wordt idd nog lastig als t Khaleesi tegen Snow zou zijn, want ik vind beide sympathiek
Er kan zoveel gebeuren he. Wie weet wordt de hele NW opgeheven.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jon en Dany als stelletje? Maar dat kan toch helemaal niet? Hij is een crow.
Niet ook jij mijn droom proberen te verpesten hè?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
That's IT! I am calling Loras!quote:
Zoals Henk-Jan Smit het zou zeggen: Laat die droom vaaaaaren!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wat nou... wil je (al bij voorbaat) zeggen dat mijn droom nooit waarheid kan/zal worden?![]()
"If the throne were made of cocks...."quote:Jon en Loras samen op de troon... alleen het idee al... wat doe je me/ons aan?
Tsja, zoveel stelt het ook niet meer voor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:45 schreef Silv het volgende:
[..]
Er kan zoveel gebeuren he. Wie weet wordt de hele NW opgeheven.
Silv komt je droom redden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Niet ook jij mijn droom proberen te verpesten hè?
Nu nog steeds ja?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, dat hele gedoe met die wildlings is gewoon een plot. Qhorin liet zich door Jon vermoorden omdat hij wist dat ze anders allebei zouden sterven, nu overleeft Jon het in ieder geval nog.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu nog steeds ja?
Na alles wat er gebeurd is met de Wildlings?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Ugjerke op 02-05-2013 16:55:21 ]Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, dat hele gedoe met die wildlings is gewoon een plot. Qhorin liet zich door Jon vermoorden omdat hij wist dat ze anders allebei zouden sterven, nu overleeft Jon het in ieder geval nog.Ja weet ik wel, maar ik heb t gevoel dat Jon wel sympathie voor de Wildlings aan t krijgen is en andersom. Wellicht verenigd ie de watchers en de wildlings wel. W&W 4-evahhh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
En Winterfell.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar ik heb t gevoel dat Jon wel sympathie voor de Wildlings aan t krijgen is en andersom. Wellicht verenigd ie de watchers en de wildlings wel. W&W 4-evahhh!
Hey!quote:
Ik vraag me af hoeveel dat zijn, de opstandelingen niet meegeteld. Misschien wel echt rond de 1000 zoals Jon Snow vertelde, maar dat kan ook een een of andere list zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:57 schreef Re het volgende:
wat er natuurlijk nog over is van de nightwatch dan natuurlijk...
WWW. Punt!quote:
En gewoon Westeros.quote:
Heeft ze die mojo ooit gehad dan? Cersei is vooral een weinig tactvolle kortetermijn schemer. Ze liet zich al in seizoen 1 overrulen door Joffrey die zonder pardon Ned's hoofd eraf chopte, werd in seizoen 2 compleet weggespeeld door Tyrion en nu wordt ze flink genaaid door de Tyrells én haar pa.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook! Ze probeert nog steeds de bitch uit te hangen maar ze lijkt haar mojo verloren te hebben
ach joh gewoon heel westerosquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En gewoon Westeros.
Tegen de White Walkers en de Wights.
En.. ehm..quote:
Wargs?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En.. ehm..
Wat is er nog meer met een W. Er is wel veel met een W.
Ik denk dat we alles hebben.
Niet mee eens. Ik vind Tyrion én Cersei en Jaime alledrie heel slim.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heeft ze die mojo ooit gehad dan? Cersei is vooral een weinig tactvolle kortetermijn schemer. Ze liet zich al in seizoen 1 overrulen door Joffrey die zonder pardon Ned's hoofd eraf chopte, werd in seizoen 2 compleet weggespeeld door Tyrion en nu wordt ze flink genaaid door de Tyrells én haar pa.
Tyrion is mijns inziens het enige kind van Tywin dat diens wits geërfd heeft.
De W van wakker, stamppot eten is misschien ook hier een plaatsje te gevenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En.. ehm..
Wat is er nog meer met een W. Er is wel veel met een W.
Ik denk dat we alles hebben.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
De W van wakker, stamppot eten misschien ook hier een plaatsje te geven
Davosquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:06 schreef Purplesparks het volgende:
Maar okee, wat is iedereen's favoriete karakter in de serie(Als deze vraag nog niet eerder voorbij gekomen is)
Die van mij overduidelijk Tyrion dus.
Ze is natuurlijk ook maar een vrouw hequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind Tyrion én Cersei en Jaime alledrie heel slim.
Cersei zit alleen erg vast in een bepaalde positie. Ze ziet de dingen vaak heel goed, heeft alleen weinig "power" om daar ook iets mee/aan te doen.
Ik zeg: zet een haak op dat stompje en neem wraak op je krokodil!quote:Jaime is intelligent, maar ook overmoedig en arrogant, wat hem bij tijd en wijle wel in "domme situaties" doet belanden.
Geeft Khaleesi de ruimte om ook (weer) tot de kutusers te behorenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:17 schreef Khaleesi het volgende:
Forbry, Ugjerke & Ang3l die met drieën hele topics vol slowchatten......
En ik dacht dat ik hier de kutuser was....
Nou sorry hoor....quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:17 schreef Khaleesi het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:58 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vind Stannis een arrogant stuk autist.
Ik ben gewoon de achtergronden aan het leren en wil daar de wiki's niet voor gebruiken vanwege spoilers. Bovendien vind ik het nalullen wel leuk. En da' nu bagger (en Loras plaatjesquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:22 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Haha nee man gek ga gewoon door.
Niks aantrekken van mij
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de achtergronden aan het leren en wil daar de wiki's niet voor gebruiken vanwege spoilers. Bovendien vind ik het nalullen wel leuk. En da' nu bagger (en Loras plaatjes) omdat de aflevering niet meer "recent" is. Maar vanaf zondag barst het weer gewoon HEUL kei ontopic los, drakenfeeks dat je d'r bent
Ik heb je wel een beetje gemist.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:17 schreef Khaleesi het volgende:
Ja gek, het gaat hier zo snel dat ik het niet eens bij kan houden... daarom....quote:
Neeeeee, ik wil je niet wegjagen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja gek, het gaat hier zo snel dat ik het niet eens bij kan houden... daarom....
You snooze, you loose, Miss Stormbornquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja gek, het gaat hier zo snel dat ik het niet eens bij kan houden... daarom....
Slaven hebben geen geld voor mascara.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:41 schreef Vlindur het volgende:
Tering, ik liep 3 topics achter stel kletskousen!
Ik had gehoopt dat Grey Worm er uit zou zien als Khal, maar hij heeft een vreselijke babyface
Duh, zijn ballen en pik zijn er af gehakt voordat hij ging puberen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:41 schreef Vlindur het volgende:
Tering, ik liep 3 topics achter stel kletskousen!
Ik had gehoopt dat Grey Worm er uit zou zien als Khal, maar hij heeft een vreselijke babyface
Daar zit nog serieus iets in ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:53 schreef Kirov het volgende:
[..]
Duh, zijn ballen en pik zijn er af gehakt voordat hij ging puberen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:54 schreef Re het volgende:
wel apart dat grey worm eigenlijk wormloos is maar ja, details
Ze hebben natuurlijk de harde opvoeding van Tywin meegekregen, dus ze proberen dat alledrie in de praktijk te brengen. Cersei's plan om dankzij haar zoon Joffrey de macht naar zich toe te trekken is echter jammerlijk gefaald omdat Joffrey een doorgedraaide dwaas bleek. Daar had ze wat mij betreft ook wel wat eerder achter kunnen komen, maar dat wilde ze waarschijnlijk niet zien (moederliefde enzo). Verder lopen haar plannetjes vaak op niets uit (de verkeerde hoer laten oppakken en die aan Tyrion tonen bijvoorbeeld). Zo slim vind ik haar dus helemaal niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind Tyrion én Cersei en Jaime alledrie heel slim.
Cersei zit alleen erg vast in een bepaalde positie. Ze ziet de dingen vaak heel goed, heeft alleen weinig "power" om daar ook iets mee/aan te doen.
Jaime is intelligent, maar ook overmoedig en arrogant, wat hem bij tijd en wijle wel in "domme situaties" doet belanden.
waar weer tegenover staat dat ze als man allang onschadelijk gemaakt wasquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:52 schreef Maisnon het volgende:
Cersei baalt gewoon dat ze als vrouw niet de machtposities kan bekleden die mannen wel vanzelf kunnen krijgen, ondanks alle moeite die ze er in heeft gestoken.
quote:She resents the customs and conventions put on her because of her gender, but never realizes that people do not come to her or respect her commands because she is an ineffectual leader
Ik bedoelde eigenlijk meer voor op de troon ;-)quote:
Precies. Als ze een man was geweest, en ook daadwerkelijk wat had kunnen winnen in the game of thrones, had ze in seizoen 1 al dood geweest, omdat ze er gewoonweg niet goed in is. Ze is niet slim genoeg voor de uitgekookte plannetjes van Littlefinger of Tywin. Ze heeft niet het leiderschap van Jaime of Daenerysquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:54 schreef Maisnon het volgende:
De wiki zegt het zo mooimet ook dat wat Jivis zegt
[..]
Focus toch niet alleen op die gekke throne joh. Winter is coming, er zijn zombie's enzo. De wereld moet gered worden. Met je lame-ass troonquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer voor op de troon ;-)
Ze hebben beiden geen enkele claim en Arya is vrouwquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Met haar "positie" doelde ik o.a. op haar positie als vrouw, maar ook op hele andere dingen. Joffrey is daar ook een voorbeeld van. Ze weet wat een achterlijke dwaas dat is, maar het is en blijft toch haar kind. Hier zit ze dus weer vast in haar positie als moeder.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ze hebben natuurlijk de harde opvoeding van Tywin meegekregen, dus ze proberen dat alledrie in de praktijk te brengen. Cersei's plan om dankzij haar zoon Joffrey de macht naar zich toe te trekken is echter jammerlijk gefaald omdat Joffrey een doorgedraaide dwaas bleek. Daar had ze wat mij betreft ook wel wat eerder achter kunnen komen, maar dat wilde ze waarschijnlijk niet zien (moederliefde enzo). Verder lopen haar plannetjes vaak op niets uit (de verkeerde hoer laten oppakken en die aan Tyrion tonen bijvoorbeeld). Zo slim vind ik haar dus helemaal niet.
Het knappe aan Tyrion is echter dat hij dat ondanks zijn gebreken de visies van zijn vader het allerbeste doorvoert (zie het tweede seizoen). Tywin weet dat maar al te goed, vandaar ook dat hij hem naar King's Landing stuurde als vervangend Hand. Om hem na de battle of Blackwater Bay weer meteen keihard te laten vallen, natuurlijk.
Ik vind haar dus wel slim, maar een leider? Nee, daar zijn (ook) andere kwaliteiten voor nodig en die bezit Cersei mi niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Precies. Als ze een man was geweest, en ook daadwerkelijk wat had kunnen winnen in the game of thrones, had ze in seizoen 1 al dood geweest, omdat ze er gewoonweg niet goed in is. Ze is niet slim genoeg voor de uitgekookte plannetjes van Littlefinger of Tywin. Ze heeft niet het leiderschap van Jaime of Daenerys
Niet slim genoeg om dezelfde uitgekookte plannetjes te bedenken in ieder geval. Anders zou ze dat wel doen, maar nu faalt ze op alle fronten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind haar dus wel slim, maar een leider? Nee, daar zijn (ook) andere kwaliteiten voor nodig en die bezit Cersei mi niet.
Mijn visie is dus dat ze (mede) faalt omdat ze in een vervelendere (uitgangs)positie zit dan sommige anderen die van de plannetjes zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet slim genoeg om dezelfde uitgekookte plannetjes te bedenken in ieder geval. Anders zou ze dat wel doen, maar nu faalt ze op alle fronten.
Ik dacht eigenlijk dat je bedoelde dat je je door haar leeftijd misschien minder met haar kon identificeren. Niet dus.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik vind het een hele mooie vrouw, na Dany de mooiste (moet je dus wel langs dat altijd chagrijnige, altijd minachtende smoelwerk in de serie kijkenquote:
Dat altijd chagrijnige, minachtende maakt dr juist extra lekker.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:32 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind het een hele mooie vrouw, na Dany de mooiste (moet je dus wel langs dat altijd chagrijnige, altijd minachtende smoelwerk in de serie kijken).
Vind je?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:34 schreef VeX- het volgende:
[..]
Dat altijd chagrijnige, minachtende maakt dr juist extra lekker.![]()
![]()
Meh vind der een beetje tegenvallen hoor.. Liever Ygritte of zelfs Margaery of Missandei. Om die chagerijnige kop valt niet heen te kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:32 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind het een hele mooie vrouw, na Dany de mooiste (moet je dus wel langs dat altijd chagrijnige, altijd minachtende smoelwerk in de serie kijken).
Dany is ook vrouw, en er zijn er wel meer zonder claim die de troon willen.. Maar daarom zeg ik, Arya is een beetje jong.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:00 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ze hebben beiden geen enkele claim en Arya is vrouw
Dat eerste spookt ook steeds door mijn hoofd, maar of het echt gebeurt... ik zou het iig wel heftig vinden. Tywin kan echt niet op deze manier BLIJVEN doorgaan iig. Denk niet dat Tyrion en Cersei dat blijven pikken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:59 schreef Re het volgende:
oh aangezien ik nieuw ben in dit topic, wat speculatie... de twee uitgehuwelijkte Lannisters gaan denk ik samen pappa een loer draaien, en Arya gaat uiteindelijk de troon beklimmen
Ygritte al die bottenquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Meh vind der een beetje tegenvallen hoor.. Liever Ygritte of zelfs Margaery of Missandei. Om die chagerijnige kop valt niet heen te kijken.
Haha overdrijven is ook een vak hoor.. In interviews ook een mooie vrouw. Beter dan Lena Headey met al die gekke tattoos, en dat dode haar.. Wat je met cgi al niet kan doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:13 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ygritte al die botten![]()
[ afbeelding ]
In de series kunnen ze wat tegenwoordig met cgi+makeup.dan heeft ze nog wel een schattig koppie
Mja dat vind ik dan weer een beetje klinische schoonheid. Wel een mooie vrouw, maar het doet me weinig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:15 schreef Forbry het volgende:
Melisandre (Carice) vind ik ook heel mooi trouwens (die vergeet ik steeds, vind haar rol vooralsnog erg beperkt).
Ik vind Margaery op zich wel iets hebben, maar in haar gezicht lijkt het net alsof ze een auto-ongeluk heeft gehad of een beroerte.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:19 schreef Kyubey het volgende:
De mooiste vrouw is nog steeds Daenerys. Margaery, Missandei en Cersei zijn ook mooi.
Margaery heeft inderdaad een beetje apart koppie, maar heeft toch ook wel weer wat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind Margaery op zich wel iets hebben, maar in haar gezicht lijkt het net alsof ze een auto-ongeluk heeft gehad of een beroerte.Maakt haar ook niet lelijk, maar toch ook niet echt knap imo.
Missandei ziet er ook wel leuk uit ja.Wel een leuk, grappig koppie en een mooi lichaam volgens mij (zeg ik als vrouw
).
Ja, ze heeft heel veel tattoos hè?! Moet iedereen voor zich weten, maar ik houd er niet van (zeker niet van zoveel), dus ik vind dat wel erg zonde. Vind het ook een beetje raar/stom als je van beroep actrice bent.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:18 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Haha overdrijven is ook een vak hoor.. In interviews ook een mooie vrouw. Beter dan Lena Headey met al die gekke tattoos, en dat dode haar.. Wat je met cgi al niet kan doen
Ik vind Arya niet echt troonmateriaal, die is meer een einzelgängerquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:12 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat eerste spookt ook steeds door mijn hoofd, maar of het echt gebeurt... ik zou het iig wel heftig vinden. Tywin kan echt niet op deze manier BLIJVEN doorgaan iig. Denk niet dat Tyrion en Cersei dat blijven pikken.
Dat tweede zou kunnen, maar vooralsnog denk ik dan nog eerder aan Bran (ja, of Jon/Dany) op de troon. Wel gaat Arya sowieso een hele belangrijke, "strijdende" rol spelen. Dat kan bijna niet missen.
Imperfecties kunnen ook (juist) leuk/mooi zijn. Het is maar net hoe je er naar kijkt denk ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Margaery heeft inderdaad een beetje apart koppie, maar heeft toch ook wel weer wat.
Heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind Arya niet echt troonmateriaal, die is meer een einzelgänger
Ik vind Margaery eruit zien alsof d'r ouders familie waren, maar het dubbeltje de juiste kant op is gevallen. Eigenlijk zoals Dany eruit zou moeten zien dusquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind Margaery op zich wel iets hebben, maar in haar gezicht lijkt het net alsof ze een auto-ongeluk heeft gehad of een beroerte.Maakt haar ook niet lelijk, maar toch ook niet echt knap imo.
Missandei ziet er ook wel leuk uit ja.Wel een leuk, grappig koppie en een mooi lichaam volgens mij (zeg ik als vrouw
).
Dit seizoen eindigt halverwege boek 3. Seizoen 4 beslaat de andere helft van boek 3. Op dit moment zijn er 5 boeken (van de 7) geschreven en gepubliceerd. Als volgend jaar de andere helft van boek 3 komt, en boeken 4 en 5 samen twee seizoenen beslaan (wat de meeste mensen verwachten) zou in 2017 het nog niet uitgebrachte boek 6 behandelt worden en in 2018 boek 7. Oftewel: totaal minstens 8 seizoenen. Of de schrijver dat bijhoudt valt te bezien, want hij staat er niet om bekend dat hij snel schrijft, integendeel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Loopt het boek nog ver voor op de serie? Hoeveel seizoenen denken jullie dat er nog komt dus?
Valt mee, ben wel een stuk ouder maar dat avontuurlijke herken ik wel en daarom vind ik het een interessant personage.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:30 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je bedoelde dat je je door haar leeftijd misschien minder met haar kon identificeren. Niet dus.
huize martell dacht ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:40 schreef Slayage het volgende:
waar was de dochter van cunt cersei nou heen?
uitgehuwelijkt ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |