Hoge weirwood trees vangen veel wind.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*handen in de heupen*
UGJERKE!
En nou is het genoeg he. Zit ik goddomme heel die kolere cast uit m'n kop te leren om maar een beeeeeetje in de buurt van jouw kennis te komen, faal je nondeju al 2 dagen op een rij als een Cersei op de troon!
Nog even en ik laat je executeren door mijn Loras
bedankt nu hoef ik niet meer verder te kyke skkl :S ;S;S;s;squote:Op donderdag 2 mei 2013 16:24 schreef ThaTim het volgende:
[..]
komt grote battle waar jon snow en daenerys de hoofdrollen zullen gaan spelen
bran stark komt uiteindelijk op iron throne
ja is gwn wat ik denk ricko k heb de boeken (nog) niet gelezen :s ;squote:Op donderdag 2 mei 2013 16:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
bedankt nu hoef ik niet meer verder te kyke skkl :S ;S;S;s;s
Ook niet de mijna (wanrt blond en baby face) maar bij gebrek aan beter. Plus: dat kontje was wel erg fine. Maar goed.... Little...Petyr. Mja, eigenlijk was het ook nog eens in opdracht van Cersei toch? Niet eens zijn plan, hooguit om er 1 van z'n hoertjes voor te gebruiken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
Die Olyvar (daar wist ik de naam overigens echt niet van haar en nee, vind het ook geen mooie jongen/man, gewoon totala mijn type niet) zou idd het "startsein" kunnen zijn voor meer actie aan het Littlefinger-front
![]()
Ik wel. Toen ze met renly op bed zat en begrip voor hem en zijn situatie toonde. Ik vond haar een schat van een mens naast hem op de troon. Maar ze was natuurlijk al lang aan het bruinwerken (no pun intendedquote:Margeary... ik heb haar geen enkel moment lief gevonden. Vind haar echt zo over-de-top manipulatief bezig, dat ik me bijna niet voor kan stellen dat iemand daar intrapt. Neemt niet weg dat haar acties wel leuk (idzv boeiend) vind, door het "over-de-toppe" soort van grappig eigenlijk wel.
Ja, ik heb de boeken nog niet gelezen en ik probeer spoilers zoveel mogelijk te ontwijkenquote:
Vind Bran nu op dit moment nauwelijks meer dan een grijze muis, maar dat laatste zou best heel goed kunnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:24 schreef ThaTim het volgende:
[..]
komt grote battle waar jon snow en daenerys de hoofdrollen zullen gaan spelen
bran stark komt uiteindelijk op iron throne
Nee het was dat mormel van d'rquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hoge weirwood trees vangen veel wind.
Ik las iets over een lelijke kop, ik dacht aan Selyse.
Mijn droom is Jon en Loras samen op de troon, but that ain't gonna happen eitherquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Vind Bran nu op dit moment nauwelijks meer dan een grijze muis, maar dat laatste zou best heel goed kunnen.
Dat eerste denk ik ook. Het is een beetje mijn "droom" voor (het einde van)GoT dat ZIJ op de IJzeren Troon komen en dan samen (dus als stelletje). Hoop dus niet dat er een battle komt waarbij zij elkaars tegenstander worden. (Sorry Dany, maar dan kies ik toch voor Jon
).
Jon en Dany als stelletje? Maar dat kan toch helemaal niet? Hij is een crow.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Vind Bran nu op dit moment nauwelijks meer dan een grijze muis, maar dat laatste zou best heel goed kunnen.
Dat eerste denk ik ook. Het is een beetje mijn "droom" voor (het einde van)GoT dat ZIJ op de IJzeren Troon komen en dan samen (dus als stelletje). Hoop dus niet dat er een battle komt waarbij zij elkaars tegenstander worden. (Sorry Dany, maar dan kies ik toch voor Jon
).
Ja, opdracht van Cersei idd, wat me dan wel weer doet twijfelen of er wel nog sterke P/L-acties in het verschiet liggen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook niet de mijna (wanrt blond en baby face) maar bij gebrek aan beter. Plus: dat kontje was wel erg fine. Maar goed.... Little...Petyr. Mja, eigenlijk was het ook nog eens in opdracht van Cersei toch? Niet eens zijn plan, hooguit om er 1 van z'n hoertjes voor te gebruiken.
[..]
Ik wel. Toen ze met renly op bed zat en begrip voor hem en zijn situatie toonde. Ik vond haar een schat van een mens naast hem op de troon. Maar ze was natuurlijk al lang aan het bruinwerken (no pun intended).
En Joffrey trapt er keihard in. Die heeft voor t eerst een erectie voor een vrouw, alleen omdat hij denkt dat ze net zo sadistisch is als hem
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee het was dat lieve en intelligente kindje van d'r
Wat nou... wil je (al bij voorbaat) zeggen dat mijn droom nooit waarheid kan/zal worden?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn droom is Jon en Loras samen op de troon, but that ain't gonna happen either
Ik denk idd wel dat Snow een belangrijke rol gaat spelen in de uiteindelijke strijd. Wordt idd nog lastig als t Khaleesi tegen Snow zou zijn, want ik vind beide sympathiek
Er kan zoveel gebeuren he. Wie weet wordt de hele NW opgeheven.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jon en Dany als stelletje? Maar dat kan toch helemaal niet? Hij is een crow.
Niet ook jij mijn droom proberen te verpesten hè?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
That's IT! I am calling Loras!quote:
Zoals Henk-Jan Smit het zou zeggen: Laat die droom vaaaaaren!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wat nou... wil je (al bij voorbaat) zeggen dat mijn droom nooit waarheid kan/zal worden?![]()
"If the throne were made of cocks...."quote:Jon en Loras samen op de troon... alleen het idee al... wat doe je me/ons aan?
Tsja, zoveel stelt het ook niet meer voor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:45 schreef Silv het volgende:
[..]
Er kan zoveel gebeuren he. Wie weet wordt de hele NW opgeheven.
Silv komt je droom redden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:45 schreef Forbry het volgende:
[..]
Niet ook jij mijn droom proberen te verpesten hè?
Nu nog steeds ja?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, dat hele gedoe met die wildlings is gewoon een plot. Qhorin liet zich door Jon vermoorden omdat hij wist dat ze anders allebei zouden sterven, nu overleeft Jon het in ieder geval nog.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu nog steeds ja?
Na alles wat er gebeurd is met de Wildlings?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Ugjerke op 02-05-2013 16:55:21 ]Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja, dat hele gedoe met die wildlings is gewoon een plot. Qhorin liet zich door Jon vermoorden omdat hij wist dat ze anders allebei zouden sterven, nu overleeft Jon het in ieder geval nog.Ja weet ik wel, maar ik heb t gevoel dat Jon wel sympathie voor de Wildlings aan t krijgen is en andersom. Wellicht verenigd ie de watchers en de wildlings wel. W&W 4-evahhh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
En Winterfell.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar ik heb t gevoel dat Jon wel sympathie voor de Wildlings aan t krijgen is en andersom. Wellicht verenigd ie de watchers en de wildlings wel. W&W 4-evahhh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |