En compleet psycho.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:08 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als zij in beeld is wend ik mijn hoofd natuurlijk ook af (dat spreekt voor zich) maar heb dan nog steeds geluid hè? Daaruit kan je toch opmaken dat ze wel lief en intelligent is
Oh, ik kan niet wachten tot Jaime die gast als een opper, opper, OPPER baas terug gaat pakken (eventueel samen met Brienne)quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:10 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh, ik kan niet wachten tot Jaime die gast als een opper, opper, OPPER baas terug gaat pakken (eventueel samen met Brienne)
3a ongeveerquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:09 schreef vandermar het volgende:
Hoever is de serie vergeleken met de boeken?
quote:
Oeps.quote:
En hoeveel zijn er? 8?quote:
Over het nieuwste deel deed de schrijver 6 jaar...quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:15 schreef RickoKun het volgende:
Hoop dat het allemaal tot een bevredigend einde zal komen (niet persé goed, maar wel episch).
Lijkt me echt superlastig om dat allemaal zo uit te schrijven dat het precies goed uitkomt allemaal,
Ik zie dat ze zo'n 8 à 9 seizoenen willen gaan maken. Of dat denken ze tenminste nodig te hebben voor alles.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:14 schreef Kirov het volgende:
[..]
5 maar er moeten nog 2 geschreven worden.
Ik denk meer, 2 seizoenen voor de eerste twee boeken, 2 seizoenen voor het derde boek en 3 seizoenen voor de boeken 4 en 5. De laatste twee boeken zullen ook wel 3 of 4 seizoenen vormen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zie dat ze zo'n 8 à 9 seizoenen willen gaan maken. Of dat denken ze tenminste nodig te hebben voor alles.
Ja toen werd ze zo'n Amerikaans emoeder die het leven wat ze wilde hebben nog via haar kind probeert.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Cersei heeft verloren op het moment dat Robert stierf, terwijl ze er helemaal vanuit ging dat ze vanaf dat moment gewonnen zou hebben.
Dat is te lang, dat lijkt me niet haalbaar. Al was het maar vanwege de acteurs. Maar je wil sowieso liever niet zolang met een verhaal bezig zijn. Ik denk dan eerder dat er flink gesneden gaat worden. Ze zullen sowieso steeds meer af gaan wijken. Kleine aanpassingen in het begin zullen later in het verhaal steeds grotere gevolgen gaan hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:19 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik denk meer, 2 seizoenen voor de eerste twee boeken, 2 seizoenen voor het derde boek en 3 seizoenen voor de boeken 4 en 5. De laatste twee boeken zullen ook wel 3 of 4 seizoenen vormen.
O, ik had denk ik een andere audio-track. Ik hoord eeen belabberd kind-acteurtjequote:Op donderdag 2 mei 2013 16:08 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als zij in beeld is wend ik mijn hoofd natuurlijk ook af (dat spreekt voor zich) maar heb dan nog steeds geluid hè? Daaruit kan je toch opmaken dat ze wel lief en intelligent is
Mja, GoT moet sowieso gerekt worden anders halen ze de boeken in.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is te lang, dat lijkt me niet haalbaar. Al was het maar vanwege de acteurs. Maar je wil sowieso liever niet zolang met een verhaal bezig zijn. Ik denk dan eerder dat er flink gesneden gaat worden. Ze zullen sowieso steeds meer af gaan wijken. Kleine aanpassingen in het begin zullen later in het verhaal steeds grotere gevolgen gaan hebben.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik had denk ik een andere audio-track. Ik hoorde een lief en intelligent kind-acteurtje
komt grote battle waar jon snow en daenerys de hoofdrollen zullen gaan spelenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:15 schreef RickoKun het volgende:
Hoop dat het allemaal tot een bevredigend einde zal komen (niet persé goed, maar wel episch).
Lijkt me echt superlastig om dat allemaal zo uit te schrijven dat het precies goed uitkomt allemaal,
*handen in de heupen*quote:
Hmmm, kiele kiele, of ze wijken nog verder af. Maar het ligt er ook aan hoe lang GRRM de tijd neemt natuurlijk. Als we in ieder geval jou aantallen volgen, is Maisee Williams aan het eind van de serie 30 jaar oud. Dat is geen geloofwaardige Arya meer. Daarnaast vraag ik me af hoeveel acteurs zich zolang aan een serie willen binden en hoe lang de fans het volhouden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:24 schreef Kirov het volgende:
[..]
Mja, GoT moet sowieso gerekt worden anders halen ze de boeken in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |