Hey!quote:
Ik vraag me af hoeveel dat zijn, de opstandelingen niet meegeteld. Misschien wel echt rond de 1000 zoals Jon Snow vertelde, maar dat kan ook een een of andere list zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:57 schreef Re het volgende:
wat er natuurlijk nog over is van de nightwatch dan natuurlijk...
WWW. Punt!quote:
En gewoon Westeros.quote:
Heeft ze die mojo ooit gehad dan? Cersei is vooral een weinig tactvolle kortetermijn schemer. Ze liet zich al in seizoen 1 overrulen door Joffrey die zonder pardon Ned's hoofd eraf chopte, werd in seizoen 2 compleet weggespeeld door Tyrion en nu wordt ze flink genaaid door de Tyrells én haar pa.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook! Ze probeert nog steeds de bitch uit te hangen maar ze lijkt haar mojo verloren te hebben
ach joh gewoon heel westerosquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En gewoon Westeros.
Tegen de White Walkers en de Wights.
En.. ehm..quote:
Wargs?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En.. ehm..
Wat is er nog meer met een W. Er is wel veel met een W.
Ik denk dat we alles hebben.
Niet mee eens. Ik vind Tyrion én Cersei en Jaime alledrie heel slim.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heeft ze die mojo ooit gehad dan? Cersei is vooral een weinig tactvolle kortetermijn schemer. Ze liet zich al in seizoen 1 overrulen door Joffrey die zonder pardon Ned's hoofd eraf chopte, werd in seizoen 2 compleet weggespeeld door Tyrion en nu wordt ze flink genaaid door de Tyrells én haar pa.
Tyrion is mijns inziens het enige kind van Tywin dat diens wits geërfd heeft.
De W van wakker, stamppot eten is misschien ook hier een plaatsje te gevenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En.. ehm..
Wat is er nog meer met een W. Er is wel veel met een W.
Ik denk dat we alles hebben.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
De W van wakker, stamppot eten misschien ook hier een plaatsje te geven
Davosquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:06 schreef Purplesparks het volgende:
Maar okee, wat is iedereen's favoriete karakter in de serie(Als deze vraag nog niet eerder voorbij gekomen is)
Die van mij overduidelijk Tyrion dus.
Ze is natuurlijk ook maar een vrouw hequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef Forbry het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind Tyrion én Cersei en Jaime alledrie heel slim.
Cersei zit alleen erg vast in een bepaalde positie. Ze ziet de dingen vaak heel goed, heeft alleen weinig "power" om daar ook iets mee/aan te doen.
Ik zeg: zet een haak op dat stompje en neem wraak op je krokodil!quote:Jaime is intelligent, maar ook overmoedig en arrogant, wat hem bij tijd en wijle wel in "domme situaties" doet belanden.
Geeft Khaleesi de ruimte om ook (weer) tot de kutusers te behorenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:17 schreef Khaleesi het volgende:
Forbry, Ugjerke & Ang3l die met drieën hele topics vol slowchatten......
En ik dacht dat ik hier de kutuser was....
Nou sorry hoor....quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:17 schreef Khaleesi het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:58 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vind Stannis een arrogant stuk autist.
Ik ben gewoon de achtergronden aan het leren en wil daar de wiki's niet voor gebruiken vanwege spoilers. Bovendien vind ik het nalullen wel leuk. En da' nu bagger (en Loras plaatjesquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:22 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Haha nee man gek ga gewoon door.
Niks aantrekken van mij
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de achtergronden aan het leren en wil daar de wiki's niet voor gebruiken vanwege spoilers. Bovendien vind ik het nalullen wel leuk. En da' nu bagger (en Loras plaatjes) omdat de aflevering niet meer "recent" is. Maar vanaf zondag barst het weer gewoon HEUL kei ontopic los, drakenfeeks dat je d'r bent
Ik heb je wel een beetje gemist.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:17 schreef Khaleesi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |