Roger Ferrero.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:14 schreef Knaller het volgende:
[..]
Kan jij mij ook aub vertellen wie die ene Zwitserse toptennisser is?
Ligt op het puntje van mijn tong.
quote:
Welke bedoel je, Roger Federer of de man die vrouw en kind verliet om zich zonder al te veel succes te wijden aan het proftennis, Stanislas Wawrinka?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:14 schreef Knaller het volgende:
[..]
Kan jij mij ook aub vertellen wie die ene Zwitserse toptennisser is?
Ligt op het puntje van mijn tong.
Je haalt Roger Federer en Juan Carlos Ferrero door elkaar.quote:
Ik maakte een chocoladegrapjequote:Op woensdag 1 mei 2013 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
[..]
Welke bedoel je, Roger Federer of de man die vrouw en kind verliet om zich zonder al te veel succes te wijden aan het proftennis, Stanislas Wawrinka?
[..]
Je haalt Roger Federer en Juan Carlos Ferrero door elkaar.
Het was een grap.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:18 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik maakte een chocoladegrapjeKen die hele Ferrero niet, moest googelen om uit te vinden dat 't een tennisser is.
Ah jaaa Wawrinka, dat was hem! Bedankt!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
Welke bedoel je, Roger Federer of de man die vrouw en kind verliet om zich zonder al te veel succes te wijden aan het proftennis, Stanislas Wawrinka?
Ja wie is deze baas? Dit teneinde memes enz.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:02 schreef Evertjan het volgende:
wie was nou die eindbaas met die stok in de Nieuwe Kerk??
Willem Cosijn. Hij was ceremoniemeester.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:23 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja wie is deze baas? Dit teneinde memes enz.
Welgeteld een stuk of 10.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
Alle ogen zijn gericht op Letizia
[ afbeelding ]
Z'n dochter.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.
[..]
Kijk die ouwe taart nou geshockeerd kijken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook wel een plaatje. Al vond ik zelf de larpster leuker.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
Die van de prinses van Marokko?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is ook wel een plaatje. Al vond ik zelf de larpster leuker.
Nou ja de mannen liepen met 100 medaillesquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind hem wat te opvallend voor zo'n dag, met alle versieringen op de jurk.
Heb je ook weer gelijk in.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja de mannen liepen met 100 medailles
Ze heeft wat weg van Phoebe/Lisa Kudrow.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Het werd toen nog wel wat langzamer gezongen, en de extra lettergreep bij "he-heb-ik altijd geëerd" werd ook nog gezongen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Indrukwekkend dat bij het naar binnen schrijden het Wilhelmus gespeeld werd.
Nu werd het later met het kerkorgel mee gezondgen maar dat klonk nogal tam.
Nooooouuuu.... Die mafkees die ala Nanny McPhee 3 keer met z'n stokkie op de grond tikt om vervolgens "Dames en Heren, de koning is ingehuldigd" te schreeuwen naar de Dam... dat vond ik toch wel redelijk Middeleeuws en ouderwetsquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:04 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hmm, ik moet zeggen dat ik de ceremonie heden ten dage toch echt wel verbeterd vind
Ze weten nu tenminste een show weg te geven die niet rommelig en ouderwets aandoet.
dat vind ik wel tof, net als die "tok tok tok de koning!"quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nooooouuuu.... Die mafkees die ala Nanny McPhee 3 keer met z'n stokkie op de grond tikt om vervolgens "Dames en Heren, de koning is ingehuldigd" te schreeuwen naar de Dam... dat vond ik toch wel redelijk Middeleeuws en ouderwets
Dat waren 2 verschillende personen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nooooouuuu.... Die mafkees die ala Nanny McPhee 3 keer met z'n stokkie op de grond tikt om vervolgens "Dames en Heren, de koning is ingehuldigd" te schreeuwen naar de Dam... dat vond ik toch wel redelijk Middeleeuws en ouderwets
Ik vond het schitterend. Ik slikte gister alles als zoete koek.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ene tikte ook 3 keer de grond aan voordat hij ging schreeuwen naar de Damquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat waren 2 verschillende personen.
Zo leerden wij het ook op school.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het werd toen nog wel wat langzamer gezongen, en de extra lettergreep bij "he-heb-ik altijd geëerd" werd ook nog gezongen.
Nee? Na het trompetgeschal brulde hij wat in de microfoon?quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ene tikte ook 3 keer de grond aan voordat hij ging schreeuwen naar de Dam
"die ene" was Robert Dijkgraaf. En die tikte niet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ene tikte ook 3 keer de grond aan voordat hij ging schreeuwen naar de Dam
Ohw ja, ik zie het inderdaad... Hij had alleen ene stokje vast. Vandaar dat die terugkoppeling.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"die ene" was Robert Dijkgraaf. En die tikte niet.
Op 1:00:50
Dat is ook de bedoeling. Niet middeleeuws maar volgens de traditiequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, ik zie het inderdaad... Hij had alleen ene stokje vast. Vandaar dat die terugkoppeling.
Toch komt het wel redelijk middeleeuws over.
Kan kloppen, want het ís ook middeleeuws.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, ik zie het inderdaad... Hij had alleen ene stokje vast. Vandaar dat die terugkoppeling.
Toch komt het wel redelijk middeleeuws over.
Heraut klinkt ook net zo middeleeuws als cavalier, hofnar en minstreel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kan kloppen, want het ís ook middeleeuws.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heraut
Prachtig!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is het ookquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Heraut klinkt ook net zo middeleeuws als cavalier, hofnar en minstreel.
Dat ligt niet aan jou hoor, heb hetzelfde.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:21 schreef poepa het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar dat stuk van die DJ inmixen op De Bolero combineert echt niet. (ook niet als het wel duidelijk hoorbaar was geweest). Het zag er bovendien niet uit op tv.
Dat is dan weer een geruststelling.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoor, heb hetzelfde.
Klopt, het was vroeger Prins Pils, dat is tegenwoordig Koning Pils.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:50 schreef sararaats het volgende:
Koning Willem-Alexander heeft nu toch een nieuwe bijnaam of zit ik mis?
welke dan? ipv prins Pils is het Koning Pils zeker?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:50 schreef sararaats het volgende:
Koning Willem-Alexander heeft nu toch een nieuwe bijnaam of zit ik mis?
koning van het volk of zoiets dacht ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
welke dan? ipv prins Pils is het Koning Pils zeker?
Nee, Willempiequote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
toen stopte ik met lezenquote:
Die heeftie ook al jaren.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef roos85 het volgende:
Ach gos de Telegraaf heeft een "deskundige" mening over de spontane actie van WA
Met filmpje
http://www.telegraaf.nl/p(...)_scene_gezet___.html
Grappig dat ik 1 seconde eerder was maar men jou quote.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben tofquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Grappig dat ik 1 seconde eerder was maar men jou quote.
Jawel johquote:
Sinds vorige week jaquote:
quote:Koning sms't burgemeester:DANK!
Koning Willem-Alexander heeft burgemeester Van der Laan van Amsterdam een sms'je gestuurd om hem te bedanken voor zijn werk rond 30 april. Volgens Van der Laan schreef de koning 'HEEL VEEL DANK!!!!!!', met hoofdletters en uitroeptekens.
Ook schreef de koning dat het een onvergetelijke dag was geweest, die smaakte naar meer. Van der Laan heeft dat verteld in de Nieuwe Kerk.
Premier Rutte huldigde in de kerk zeven mensen die nauw betrokken waren bij de organisatie van de feestdag. Zij kregen een speciale inhuldigingsmedaille. Ook anderen krijgen de komende tijd zo'n medaille.
Ik dacht ff dat Bassie daar foto's staat te schieten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:09 schreef Steve het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voorbeeldje.. Is ook video van, maar die kon ik zo snel niet vinden.
Dat begrijp ik best jaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:28 schreef Andromache het volgende:
Hebben jullie dat nou ook? Dat je er na 2 dagen nog helemaal vol van bent? Ik was er bij in Amsterdam, op de Dam, bij de koningsvaart, bij Armin van Buuren, de F-16's, de feestelijke vlaggen en vaandels, het was gewoon zo fokking gaaf en mooi en leuk allemaal. Wow. Ik raak er bijna koningsgezind van.
Toen die mannen achter dat tafeltje na de huldiging nog wat napraatten dacht ik bij mezelf: moffel moffel, was een goede wedstrijd ja haha.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:08 schreef superworm het volgende:
LuckyTV heeft minder leuke filmpjes gemaakt dan verwacht. Heeft iemand anders al wat 'leuks' opgepikt?
Dat was echt mijn assepoester moment ja.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:01 schreef Doodloper het volgende:
[..]
dat vind ik wel tof, net als die "tok tok tok de koning!"
Het was een prachtige dag. Een dag waarbij ik een ander beeld heb gekregen van het koningshuis (positiever).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:28 schreef Andromache het volgende:
Hebben jullie dat nou ook? Dat je er na 2 dagen nog helemaal vol van bent? Ik was er bij in Amsterdam, op de Dam, bij de koningsvaart, bij Armin van Buuren, de F-16's, de feestelijke vlaggen en vaandels, het was gewoon zo fokking gaaf en mooi en leuk allemaal. Wow. Ik raak er bijna koningsgezind van.
Vond sowieso die hele boottocht een aanfluiting. O kijk daar twee poppetjes in de vertequote:Op donderdag 2 mei 2013 11:21 schreef poepa het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar dat stuk van die DJ inmixen op De Bolero combineert echt niet. (ook niet als het wel duidelijk hoorbaar was geweest). Het zag er bovendien niet uit op tv.
Nou, het sportgedeelte vond ik wel heel mooi gedaan hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:41 schreef Mishu het volgende:
[..]
Vond sowieso die hele boottocht een aanfluiting. O kijk daar twee poppetjes in de verte
Juist smaakvol, origineel en modieus.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |