Die vent was inderdaad briljantquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat stuk dat de ceremoniemeester in de Nieuwe Kerk met zijn 'stok' drie keer op de vloer tikt en 'De Koning!' roept vind ik echt prachtig.
Kloptquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat stuk dat de ceremoniemeester in de Nieuwe Kerk met zijn 'stok' drie keer op de vloer tikt en 'De Koning!' roept vind ik echt prachtig.
Ik vreesde voorafgaand aan de ceremonie dat dat weleens een enorm facepalm moment kon gaan worden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 11:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://nos.nl/koningshuis(...)engen-eerbetoon.html
4:10
Die zag ik al wel ergens langskomen jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 12:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is er ook een gifje van het knikje van Amalia?
Precies, ik vind het geluid toch wel essentieel bij deze scene (oftewel: gifje is niks aan want geen geluid)quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies, ik vind het geluid toch wel essentieel bij deze scene (oftewel: gifje is niks aan want geen geluid)
Jij mag het van mij een bazengifje vinden hoor, ik deel je mening echter nietquote:
Dat wat er vanaf 23 seconden wordt gespeeld, is dat bekend(die muziek)?quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is er ook een gifje van het knikje van Amalia?
Jawel, maar toen had ze meestal ook nog verplichtingen als koningin, nu was ze toch vooral moeder en oma.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:22 schreef Deisyy het volgende:
Overduidelijk, het viel mij gisteren ook een paar keer op hoe trots ze keek naar haar kleinkinderen, dat is iets wat we nooit eerder van haar gezien hebben.
Bij het fotomomentje op vakantie ging ze soms ook bij de andere fotografen staan om foto's te maken van d'r kleinkinderen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:22 schreef Deisyy het volgende:
Overduidelijk, het viel mij gisteren ook een paar keer op hoe trots ze keek naar haar kleinkinderen, dat is iets wat we nooit eerder van haar gezien hebben.
Echt?! Wat leuk, dat is me nooit opgevallen, maar ik moet zeggen dat ik vaak alleen het resultaat van het fotomoment zag.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Bij het fotomomentje op vakantie ging ze soms ook bij de andere fotografen staan om foto's te maken van d'r kleinkinderen..
Dat is geen 'minzaam knikje', maar verlegen de ogen neerslaanquote:
Er is niets minzaams aan idd. Het is lief en verlegen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:52 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Dat is geen 'minzaam knikje', maar verlegen de ogen neerslaan
quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Wat leuk, dat is me nooit opgevallen, maar ik moet zeggen dat ik vaak alleen het resultaat van het fotomoment zag.
Nu heeft ze eindelijk wat meer tijd om oma te zijn.
Owh ja, die druivensuikerquote:
Dat is wel heel veel druivensuikerquote:
En die voorste zie je alsmaar jaloerser worden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel druivensuiker
Hij blijft maar geven.
twitter:KHtweets twitterde op woensdag 01-05-2013 om 15:13:46Koning Willem-Alexander heeft Prins Maurits benoemd tot zijn adjudant in buitengewone dienst http://t.co/GV8xiJOZ1y http://t.co/IgR7hiumSM reageer retweet
Leuk!quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:09 schreef Steve het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voorbeeldje.. Is ook video van, maar die kon ik zo snel niet vinden.
Prins Mauritsquote:Op woensdag 1 mei 2013 15:26 schreef Pino112 het volgende:
twitter:KHtweets twitterde op woensdag 01-05-2013 om 15:13:46Koning Willem-Alexander heeft Prins Maurits benoemd tot zijn adjudant in buitengewone dienst http://t.co/GV8xiJOZ1y http://t.co/IgR7hiumSM reageer retweet
Ik denk ook omdat het een feest van vorstendommen is en niet van tijdelijke politieke leiders. Vroeger kwamen ook de vorsten uit alle landen en niet bijv. de groenteboer die verkozen was tot dorpsleider. Het is een feest van adel en koninkrijken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 02:47 schreef mootie het volgende:
Waarom waren er eigenlijk geen staatshoofden als in presidenten aanwezig?
Bij inhuldigingen en kroningen schrijft het protocol voor dat regerend vorsten niet aanwezig zijn, om de nieuwe vorst niet te overschaduwen. Ik neem aan dat dat doorgetrokken wordt naar presidenten e.d.quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:38 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik denk ook omdat het een feest van vorstendommen is en niet van tijdelijke politieke leiders. Vroeger kwamen ook de vorsten uit alle landen en niet bijv. de groenteboer die verkozen was tot dorpsleider. Het is een feest van adel en koninkrijken.
Bron: http://www.koninklijkhuis.nl/nieuws/veelgestelde-vragen/quote:Zijn er buitenlandse staatshoofden bij inhuldiging?
Geen regerend staatshoofden. Aanwezigheid op dit punt blijft beperkt tot (kroon)prinsen en vertegenwoordigers van regeringen/ambassadeurs.
Entrada della Regina. Speciaal geschreven voor de inhuldiging van de Koningin Beatrix, door componist Jurriaan Andriessen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:02 schreef superworm het volgende:
Vraag me plots af, weet iemand welke muziek er wordt gespeeld na het DOENK DOENK DOENK "DE KONING!"?
Zeker. Die 3 deuken in het laminaat deden het!quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat aankondigen van de Koning(in) was gisteren beter dan 33 jaar geleden:
@ 5.23
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:09 schreef Strani het volgende:
Mooie dag geweest gisteren, en leuk om het met jullie hier beleefd te hebben. Dank jullie wel voor alle live-topics en ook voor het feit dat het modereren behoorlijk makkelijk was gedurende de hele dag
Een driewerf hoera voor FOK!'s koningsgezinden
Wie was nou die vrouw in het rood op de boot?quote:
Vrouw van Van der Laanquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Wie was nou die vrouw in het rood op de boot?
Indrukwekkend dat bij het naar binnen schrijden het Wilhelmus gespeeld werd.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
@ 5.23
Dat is Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Wie was nou die vrouw in het rood op de boot?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.
quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:26 schreef Bendoe het volgende:
Zijn de officiele beelden van de NOS met Armin van Buuren nog beschikbaar?
Waarom de koningsvaart misluktequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze was mij wel opgevallen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:44 schreef Knaller het volgende:
Ik zag daarnet in de zoveelste herhaling een vrouw in een rode jurk.
Jammer dat niemand anders haar opgevallen is.
Wie is die vrouw?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:44 schreef Knaller het volgende:
Ik zag daarnet in de zoveelste herhaling een vrouw in een rode jurk.
Jammer dat niemand anders haar opgevallen is.
Vraag het even aan Federer-fan, die weet haar naam volgens mij.quote:
Hmm, ik moet zeggen dat ik de ceremonie heden ten dage toch echt wel verbeterd vindquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
@ 5.23
Het hele gebeuren was nu een stuk vlekkelozer, maar dat komt ook vooral door het volk zelf.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:04 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hmm, ik moet zeggen dat ik de ceremonie heden ten dage toch echt wel verbeterd vind
Ze weten nu tenminste een show weg te geven die niet rommelig en ouderwets aandoet.
Linkje?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:53 schreef superworm het volgende:
Ik zit nu alweer een uur de lange samenvatting te kijken
Dat is Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vraag het even aan Federer-fan, die weet haar naam volgens mij.
Het zit onder je Ctrl-V hé?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Kan jij mij ook aub vertellen wie die ene Zwitserse toptennisser is?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |