Roger Ferrero.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:14 schreef Knaller het volgende:
[..]
Kan jij mij ook aub vertellen wie die ene Zwitserse toptennisser is?
Ligt op het puntje van mijn tong.
quote:
Welke bedoel je, Roger Federer of de man die vrouw en kind verliet om zich zonder al te veel succes te wijden aan het proftennis, Stanislas Wawrinka?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:14 schreef Knaller het volgende:
[..]
Kan jij mij ook aub vertellen wie die ene Zwitserse toptennisser is?
Ligt op het puntje van mijn tong.
Je haalt Roger Federer en Juan Carlos Ferrero door elkaar.quote:
Ik maakte een chocoladegrapjequote:Op woensdag 1 mei 2013 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
[..]
Welke bedoel je, Roger Federer of de man die vrouw en kind verliet om zich zonder al te veel succes te wijden aan het proftennis, Stanislas Wawrinka?
[..]
Je haalt Roger Federer en Juan Carlos Ferrero door elkaar.
Het was een grap.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:18 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik maakte een chocoladegrapjeKen die hele Ferrero niet, moest googelen om uit te vinden dat 't een tennisser is.
Ah jaaa Wawrinka, dat was hem! Bedankt!quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
Welke bedoel je, Roger Federer of de man die vrouw en kind verliet om zich zonder al te veel succes te wijden aan het proftennis, Stanislas Wawrinka?
Ja wie is deze baas? Dit teneinde memes enz.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:02 schreef Evertjan het volgende:
wie was nou die eindbaas met die stok in de Nieuwe Kerk??
Willem Cosijn. Hij was ceremoniemeester.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:23 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja wie is deze baas? Dit teneinde memes enz.
Welgeteld een stuk of 10.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
Alle ogen zijn gericht op Letizia
[ afbeelding ]
Z'n dochter.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.
[..]
Kijk die ouwe taart nou geshockeerd kijken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ook wel een plaatje. Al vond ik zelf de larpster leuker.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
Die van de prinses van Marokko?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is ook wel een plaatje. Al vond ik zelf de larpster leuker.
Nou ja de mannen liepen met 100 medaillesquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind hem wat te opvallend voor zo'n dag, met alle versieringen op de jurk.
Heb je ook weer gelijk in.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja de mannen liepen met 100 medailles
Ze heeft wat weg van Phoebe/Lisa Kudrow.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind hem wat te opvallend voor zo'n dag, met alle versieringen op de jurk.
quote:
Het werd toen nog wel wat langzamer gezongen, en de extra lettergreep bij "he-heb-ik altijd geëerd" werd ook nog gezongen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Indrukwekkend dat bij het naar binnen schrijden het Wilhelmus gespeeld werd.
Nu werd het later met het kerkorgel mee gezondgen maar dat klonk nogal tam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |