quote:De competitie van januari is gewonnen door djeep_64
De competitie van februari is gewonnen door WordFreud
De competitie van maart is gewonnen door djeep_64
De competitie van maart is gewonnen door -jos-
Dank en bijgewerktquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:37 schreef -jos- het volgende:
Ah, jullie mogen me nu al uitnodigen, kan niet wachten. Heb namelijk een nieuwe telefoon (Galaxy S2 Plus) dus hoef nu wordfeud niet meer op mn laptop te spelen.
Dit gaat je probleem oplossen:quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef WordFreud het volgende:
Vandaag de nieuwe versie van WF gedownload.
Deze werkt niet op mijn oude iPad.
Herkent iemand dit ?
Mijn iPhone heb ik nog maar niet bijgewerkt.
Maar daar heeft deze oude man een leesbril bij nodig![]()
Jij bent strengquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef crv het volgende:
[..]je hebt er zin in. Uitnodigingen mogen vanaf 24:00 pas verstuurd worden
Succes met het verdedigen van je titel
Ja, dank, ik had het al gezien en WF geupdate.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit gaat je probleem oplossen:
[ afbeelding ]
Ja ziet er goed uit, de Spellen tab is nu eigenlijk overbodig geworden. Waarom staan de statistieken nu op een aparte tab?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:35 schreef WordFreud het volgende:
Scheids, is mijn bronzen medaille van april al zeker, of kan Takkie nog voorbij komen?
En nogmaals complimenten voor de uitbreidingen van de sheet
Dankquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:56 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja ziet er goed uit, de Spellen tab is nu eigenlijk overbodig geworden. Waarom staan de statistieken nu op een aparte tab?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:35 schreef WordFreud het volgende:
Scheids, is mijn bronzen medaille van april al zeker, of kan Takkie nog voorbij komen?
En nogmaals complimenten voor de uitbreidingen van de sheet
Voor de match met gijs vul ik dan 300-400 inquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:14 schreef Cat22 het volgende:
Nagekomen uitslag van APRIL:
#87 FSTEO -Cat22 411-378
En de wedstrijd tegen Gijs_T heb ik ook verloren ( score is al weg)
Kan deze maand niet slechter gaan dus!![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij bent streng
#22, 37 en 121 uitgenodigd.
Ik vind het prima.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
Voor de match met gijs vul ik dan 300-400 in
is dat OK ?
Bijgewerkt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:59 schreef MPG het volgende:
Mijn laatste uitslag van april moet nog verwerkt worden![]()
APRIL #91 FSTEO - MPGFOK is geëindigd in 390 - 418 (begin: 18-4 eind: 1-5)
Takkeding en ik spelen samenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:51 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
hoe toevallig
heb gewonnen van crv
#14 JosDaBosS` 467 - 398 Elzass
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:51 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
hoe toevallig
heb gewonnen van crv
#14 JosDaBosS` 467 - 398 Elzass
Hij is wel gespeeld en vermoedelijk heeft FSTEO gewonnenquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:08 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Bijgewerkt.
#85 tegen Gijs_T en #92 tegen Hello_Quickie staan ook nog open. Klopt dat?
Ja die prijs nekte me uiteindelijkquote:
verwerktquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hij is wel gespeeld en vermoedelijk heeft FSTEO gewonneneen 300 - 400 in zijn voordeel vind ik prima, aangezien ik het verder niet weet!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:35 schreef crv het volgende:
APRIL uitslag: HQ FSTEO 410-353
APRIL is nu afgesloten:
1. JosDaBoss'![]()
2. EvertK
3. OutOfThisWorld
Ik moest al op 3 kolommen sorteren voor zowel plek 2/3 als 4/5/6quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:38 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]![]()
Moeten 2 en 3 niet omgedraaid worden wegens 'doelsaldo'
Ik sorteer altijd op twee kolommen: G en U (punten en gemiddeld saldo) en was in de veronderstelling dat dit de regel wasquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:41 schreef crv het volgende:
[..]
Ik moest al op 3 kolommen sorteren voor zowel plek 2/3 als 4/5/6![]()
maar bij die derde sortering kunnen we idd wel een discussie starten wat dan de kolom moet zijn. Ik had nu op gemiddelde voor gesorteerd.
Ik ben open voor een enquete![]()
ik vind het prima,quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:44 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik sorteer altijd op twee kolommen: G en U (punten en gemiddeld saldo) en was in de veronderstelling dat dit de regel was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:50 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind het prima,
Misschien handig deze regel in de OP aan te vullen: "Degene met de meeste wedstrijdpunten wint, bij gelijke stand geldt het hoogste doelsaldo. Staat het dan nog gelijk dan gaat de spelleiding in conclaaf"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:56 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Misschien handig deze regel in de OP aan te vullen: "Degene met de meeste wedstrijdpunten wint, bij gelijke stand geldt het hoogste doelsaldo. Staat het dan nog gelijk dan gaat de spelleiding in conclaaf"ik vind het Prima. maar het moet nog even door de 1e kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is onze Supervisor het daarmee eens ?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Ik denk het wel:quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:58 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind het Prima. maar het moet nog even door de 1e kamer
Is onze Supervisor het daarmee eens ?
quote:Op zondag 28 april 2013 21:43 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Nu moet ik met 300 punten verschil van Takkie winnen om tweede te worden.
Ik sta wel voor, maar dat gaat toch niet lukken ...
Waarom 3? Zo te zien is nergens het gemiddeld saldo gelijk?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:41 schreef crv het volgende:
[..]
Ik moest al op 3 kolommen sorteren voor zowel plek 2/3 als 4/5/6![]()
maar bij die derde sortering kunnen we idd wel een discussie starten wat dan de kolom moet zijn. Ik had nu op gemiddelde voor gesorteerd.
Ik ben open voor een enquete![]()
1. Op puntenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:40 schreef -jos- het volgende:
[..]
Waarom 3? Zo te zien is nergens het gemiddeld saldo gelijk?
Misschien is het beter om in plaats van gemiddeld saldo totaal saldo te gebruiken, dan is de kans veel kleiner dat er een gelijke stand is.
hmmmm een grote hoedquote:
Ja sorry, ik neem veel plek in met mn bolle kopquote:
Punten en percentage maakt in de eindstand (als iedereen alle potjes gespeeld heeft) geen enkel verschil toch?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:53 schreef crv het volgende:
[..]
1. Op punten
2. Op percentage
3. Op totaal of gemmiddelde voor
Maar ik moet zeffen dat ik op totaal eerlijker vind
Kloptquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:11 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Punten en percentage maakt in de eindstand (als iedereen alle potjes gespeeld heeft) geen enkel verschil toch?
ach ik heb een boedha buikjequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja sorry, ik neem veel plek in met mn bolle kop
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:34 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Sheet Bijgewerkt: Mei
en bijna stukgemaakt door alles op het verkeerde tabblad in te vullen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:25 schreef crv het volgende:
[..]Mailwisseling tussen de spelleiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
heb het speloverzicht gesloten voor editingquote:
Wat ik altijd deed:quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:44 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik sorteer altijd op twee kolommen: G en U (punten en gemiddeld saldo) en was in de veronderstelling dat dit de regel was
OKquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:09 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Wat ik altijd deed:
1. Wedstrijdpunten
2. Gespeelde partijen - aan het eind (iedereen zelfde aantal gespeeld) natuurlijk niet meer van belang
3. Totaal doelsaldo
Zoals bekend is het tussendoor - bij veel verschil tussen aantallen gespeeld - ook aardig om op percentage te sorteren.
PS 1. Dat betekent dat OOtW inderdaad 2e is en ondergetekende 3e
PS 2. Zou je dat kunnen automatiseren in de sheet? Een button ofzo om in een keer die sortering door te voeren. Ik kon destijds niet vinden hoe dat zou moeten.
![]()
quote:
Save the best for last?quote:
quote:
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je hebt me alle hoeken van de kamer laten zien... Goeie score!
#126quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:30 schreef Oognip het volgende:
#121 MPGFOK - Socks_: 392 - 294.
Ik geloof dat ik een beetje moet huilen
Der is de functie =Query(....) maar die llopt stuk op kolom 10 (range B4,V24)quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:09 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Wat ik altijd deed:
1. Wedstrijdpunten
2. Gespeelde partijen - aan het eind (iedereen zelfde aantal gespeeld) natuurlijk niet meer van belang
3. Totaal doelsaldo
Zoals bekend is het tussendoor - bij veel verschil tussen aantallen gespeeld - ook aardig om op percentage te sorteren.
PS 1. Dat betekent dat OOtW inderdaad 2e is en ondergetekende 3e
PS 2. Zou je dat kunnen automatiseren in de sheet? Een button ofzo om in een keer die sortering door te voeren. Ik kon destijds niet vinden hoe dat zou moeten.
![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:53 schreef Gijs_ het volgende:
#50 Elzass - Gijs_T 367 - 549![]()
Er komt echter zo ook een verliespartij tegen Fascination aan...
quote:
Goed gespeeld Gijs, ikw as compleet kansloos. Kwam geen moment in de wedstrijdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:53 schreef Gijs_ het volgende:
#50 Elzass - Gijs_T 367 - 549![]()
Er komt echter zo ook een verliespartij tegen Fascination aan...
ow dus je gunt mij een mega verliesquote:
dan wordt het tijd dat ik je even onder handen neemquote:
Kom maar opquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:22 schreef crv het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat ik je even onder handen neem
* sleept Oognip/Socks naar de spelkelderquote:
En nu moet je ook nog tegen mij muahuahuahuaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef crv het volgende:
eigenlijk heb ik nog nooit zo'n slechte start gehad. 2 gespeeld, 2 verloren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Oognip op 03-05-2013 22:18:11 ]
ik lust je rauwquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
En nu moet je ook nog tegen mij muahuahuahua
[spoiler[/spoiler]
quote:
Daar gaat Hello_Quickie over mijn rug overheenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:02 schreef remlof het volgende:
Ik zie nog geen hoogst scorend woord, zet deze er maar effe neer dan, 106 met CHEFS tegen Socks_ in pot #87.
[ afbeelding ]
Hebbe we wat om ons op te richten
Nu weet ze je letters en kan ze je nog verder inmaken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daar gaat Hello_Quickie over mijn rug overheen![]()
[ afbeelding ]
* crv heeft Socks afgedroogdquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
* crv heeft Socks afgedroogd![]()
# 51 Elzass [ 460 ] - Socks_ [ 372 ]
[ afbeelding ]
iedereen is tegen mequote:
ik zal het verbeterenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:22 schreef Fascination het volgende:
De uitslag van het potje tussen mij en remlof staat niet goed op de sheet.
Het moet bij remlof niet 449 zijn, maar 499.quote:
Crv en AEL, 1 pot natquote:Op zondag 5 mei 2013 09:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat heeft de Arabische Europese Liga er nou weer mee te maken?
Staat verkeerd om dan.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:26 schreef Oognip het volgende:
#124: Socks_ - Cat-22: 497 - 297.
Echt erg, van de 8 potjes die we gespeeld hebben heb ik er maar 1 verloren en dat is dus net deze
Wauwquote:Op zondag 5 mei 2013 18:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Highscore alert:
[ link | afbeelding ]
Goed idee, alleen heb je geloof ik ook de tab waar ik wel in moet afgesloten...quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:44 schreef crv het volgende:
[..]
heb het speloverzicht gesloten voor editing
Ik ben niet altijd zo snel hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 18:20 schreef Schunckelstar het volgende:
#62 djeep_64 - schunckelstar 517-345
geen schijn van kans, goed gespeeld![]()
#125: Socks_ - Schunckelstar: 419 - 370
edit: oh, hij stond er al, jij bent snel![]()
Wow.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Highscore alert:
[ link | afbeelding ]
Mooie, met slechts 1 klinker op je plankje 208 punten gehaaldquote:Op zondag 5 mei 2013 18:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Highscore alert:
[ link | afbeelding ]
Mooie!quote:Op zondag 5 mei 2013 18:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Highscore alert:
[ link | afbeelding ]
Ik gaf de nekslag met ontstop.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:15 schreef Schunckelstar het volgende:
#85 remlof - schunckelstar 460-365
ik begon wel lekker, maar helaas
Tegen het eind van de maand wordt er in deze reeks een lijstje voor juni gepost. Daar kun je je naam dan bijzetten en dan dan doe je automatisch mee met de juni competitie. Als je tenminste niet nummer 22 of hoger bent want we spelen met maximaal 21 mensen. Wie het eerst komt, het eerst maalt.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:40 schreef Dactylus het volgende:
Ik kan me niet meer mengen in de strijd van mei neem ik aan? Hoe kan ik uberhaupt aangeven dat ik mee wil doen? :p
quote:
quote:
Als het goed is nietquote:Op zondag 5 mei 2013 18:15 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Goed idee, alleen heb je geloof ik ook de tab waar ik wel in moet afgesloten...Kan niet editen.
Das knapquote:
Alle tabs tonen een slotje en ik kan niets aanpassen...quote:
probeer het nog eens, alles stond op ONLY MEquote:Op zondag 5 mei 2013 21:57 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Alle tabs tonen een slotje en ik kan niets aanpassen...![]()
Heb ik wel rechten (onder [extra] > [blad beveiligen]) ?
Gefixedquote:Op zondag 5 mei 2013 22:01 schreef crv het volgende:
[..]
probeer het nog eens, alles stond op ONLY ME
Nogmaals, moest ook even jullie aanvinken![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Highscore alert:
[ link | afbeelding ]
Heb je daar een screenshot van? Ben wel benieuwd welk laatste woord je gespeeld hebt dan.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:03 schreef crv het volgende:
Gewonnen van 4EBe 689 - 242
Kon uit met 116 punten helaas geen topscore
Zie bovenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je daar een screenshot van? Ben wel benieuwd welk laatste woord je gespeeld hebt dan.
Impressive.quote:
ik was zelf ook verrast.quote:
quote:
Met je array.quote:
ja, daar is toch niks mis meequote:
Inderdaadquote:
Indrukwekkend!quote:Op zondag 5 mei 2013 18:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Highscore alert:
[ link | afbeelding ]
Nog indrukwekkender!quote:Op zondag 5 mei 2013 22:03 schreef crv het volgende:
Gewonnen van 4EBe 689 - 242
Kon uit met 116 punten helaas geen topscore
[ afbeelding ]
quote:
maak je borst maar natquote:
wil je niet of kun je niet ?quote:Op maandag 6 mei 2013 08:36 schreef svk1985 het volgende:
sta open voor een paar potjes, maar kan niet in de sheet, wil geen andere pagina's openen dan de stand...
kan alleen de stand zien, de pc wil de andere pagina niet weergeven, zal wel aan deze pc liggen, thuis werkt het welquote:Op maandag 6 mei 2013 08:41 schreef crv het volgende:
[..]
wil je niet of kun je niet ?
en invite gestuurd
ok ik schrok alquote:Op maandag 6 mei 2013 08:53 schreef svk1985 het volgende:
[..]
kan alleen de stand zien, de pc wil de andere pagina niet weergeven, zal wel aan deze pc liggen, thuis werkt het wel
Sheet bijgewerkt: Meiquote:Op maandag 6 mei 2013 12:23 schreef crv het volgende:
Ik heb de TAB "Stand Gesorteerd" Toegevoegd. Deze geeft in principe dezelfde info weer als de TAB Stand maar dan automatisch gesorteerd.
Ik wou het net posten, ik had nauwelijks een kans vanwege zaadletters, op een gegeven moment zelfs 5xEquote:
Oke, dank je. Word opletten dus..quote:Op zondag 5 mei 2013 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tegen het eind van de maand wordt er in deze reeks een lijstje voor juni gepost. Daar kun je je naam dan bijzetten en dan dan doe je automatisch mee met de juni competitie. Als je tenminste niet nummer 22 of hoger bent want we spelen met maximaal 21 mensen. Wie het eerst komt, het eerst maalt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:58 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Sheet bijgewerkt: Mei
Ideaal dat automatisch sorteren
welkom, als je wilt mag je me uitnodigen voor een oefenpotje.quote:
Geen probleem, een beetje geduld is goed voor een mens. Ik neem aan dat je onder de naam Elzass speelt?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef crv het volgende:
[..]
welkom, als je wilt mag je me uitnodigen voor een oefenpotje.
Let wel, oefenpotjes duren bij mij langer dan de wedstrijdpotten, dus je moet wel geduld hebben.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:32 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Geen probleem, een beetje geduld is goed voor een mens. Ik neem aan dat je onder de naam Elzass speelt?
tof potjequote:Op maandag 6 mei 2013 20:36 schreef crv het volgende:
Nipt verloren van Schunkel. Was een echte Thriller. we gingen de gehele pot gelijk op, op het laatst leek het geluk me toe te lachen toen ik de Q terug in de zak gestopt had en Schunkel hem opviste, maar hij kon hem nog net kwijt en ik bleef ziiten met VNN
# 49 Elzass [ 447 ] - Socks_ [ 451 ] Start: 02-May Einde: 06-May
Leuke Potmet een verdiende Winnaar
ik was te defensief
![]()
gefeliciteerd Schunkel, succes verder![]()
[ afbeelding ]
quote:(vijf tabbladen: 'Gesorteerd', 'Stand', 'Speloverzicht', 'Statistieken', 'Spellen')
- De TAB 'Gesorteerd' geeft de stand op dat specifieke moment aan. Sortering is op aantal matchpunten(kolom G) en op Totaal Saldo (kolom S)
- De TAB 'Stand' geeft de stand aan, deelnemers staan in startvolgorde
- In de TAB "Speloverzicht" staat per deelnemer een lijstje met de voor hem/haar relevante wedstrijden. Dit om het zoeken te vereenvoudigen
- De TAB 'Statistieken' geeft zoal de naam al zegt de statistieken weer.
- De TAB 'Spellen' is voor de wedstrijdleiding om in te vullen.
Ik weet niet hoor, maar Schunckel en ik zijn toch echt niet dezelfdequote:Op maandag 6 mei 2013 20:36 schreef crv het volgende:
Nipt verloren van Schunkel. Was een echte Thriller. we gingen de gehele pot gelijk op, op het laatst leek het geluk me toe te lachen toen ik de Q terug in de zak gestopt had en Schunkel hem opviste, maar hij kon hem nog net kwijt en ik bleef ziiten met VNN
# 49 Elzass [ 447 ] - Socks_ [ 451 ] Start: 02-May Einde: 06-May
Leuke Potmet een verdiende Winnaar
ik was te defensief
![]()
gefeliciteerd Schunkel, succes verder![]()
[ afbeelding ]
We willen ook weten wanneer ze zijn gestartquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:01 schreef Oognip het volgende:
Ik heb wat potjes lopen die ik hier niet heb gemeld. Bij deze alsnog:
#37, 76, 97 en 123 lopen en ik heb #114 uitgenodigd.
We?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:03 schreef remlof het volgende:
[..]
We willen ook weten wanneer ze zijn gestart
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar Schunckel en ik zijn toch echt niet dezelfde
ik ook niet, beviel dan ook niet zo goedquote:Op maandag 6 mei 2013 18:48 schreef -jos- het volgende:
#9 JosDaBosS` 575 - 398 svk1985
Binnen 73 minuten klaar, heb nog nooit zo snel gespeeld ^^
dan kun je zien hoeveel spelletjes iemand heeft lopen en of het dus zin heeft mensen uit te nodigenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
We?
Wat maakt het uit? Das toch nergens nuttig voor om te weten?
Oh, daar kijk ik nooi naar. Als heg teveel is doen ze maar decline denk ik altijdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:59 schreef crv het volgende:
[..]
dan kun je zien hoeveel spelletjes iemand heeft lopen en of het dus zin heeft mensen uit te nodigen
in principe hebben we de leidraad 3 potten tegelijk
is ook prima, het is dan ook geen wet, iedereen moet zelf bepalen hoeveel potjes die speeltquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Oh, daar kijk ik nooi naar. Als heg teveel is doen ze maar decline denk ik altijd
Dan maakt het geen klap uit wanneer de potjes begonnen zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:59 schreef crv het volgende:
[..]
dan kun je zien hoeveel spelletjes iemand heeft lopen en of het dus zin heeft mensen uit te nodigen
in principe hebben we de leidraad 3 potten tegelijk
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
We?
Wat maakt het uit? Das toch nergens nuttig voor om te weten?
We noemen geen namen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Fappen op statistiekjes ditdat alles.
Sommigen dan.
Daarmee kunnen we de slome duikelaars onderscheiden dus bij een tijdoverschrijding weten we wie we moeten kielhalenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan maakt het geen klap uit wanneer de potjes begonnen zijn
Dat weten degene die spelletjes hebben lopen ook welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:09 schreef crv het volgende:
[..]
Daarmee kunnen we de slome duikelaars onderscheiden dus bij een tijdoverschrijding weten we wie we moeten kielhalen
heb eerder al gezegd dat het geen wet is en dat iedereen moet doen wat ie wilt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat weten degene die spelletjes hebben lopen ook wel
Ik ben een beetje opstandig en zie het nut er niet zo van (valt dat op?), maar als jullie er fijn van kunnen fappen dan doe ik braaf mee
Crv, meet Oognipquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:18 schreef crv het volgende:
[..]
heb eerder al gezegd dat het geen wet is en dat iedereen moet doen wat ie wilt.
en ja het valt op![]()
Ik heb hier overheen gelezenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Crv, meet Oognip
Je raakt er aan gewend hoor aan ons Oognipje
Invitation was send succesfully. Mijn WF naam laat zich wel raden;)quote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef crv het volgende:
[..]ow ja is wel handig als ik ook mijn WF naam meedeel.
inderdaad ik ben onder WF Elzass
ik ben wel wat gewend hoor, maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Crv, meet Oognip
Je raakt er aan gewend hoor aan ons Oognipje
wij spelen in de competitie enkel met het standaard bord trouwens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:44 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Invitation was send succesfully. Mijn WF naam laat zich wel raden;)
Dat lijkt me voor zich spreken. Ik zie net dat ik daar met de uitnodiging niet aan gedacht heb.. Slorry!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
wij spelen in de competitie enkel met het standaard bord trouwens.![]()
maakt voor de oefenpot niets uit natuurlijk
no problem, is ff wat andersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:17 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor zich spreken. Ik zie net dat ik daar met de uitnodiging niet aan gedacht heb.. Slorry!
De eerste rij op de sheet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Invites verstuurd naar:
Judith_73
WordFeud
Cat22
Waar kan ik zien welk nummer deze wedstrijden hebben?
Heb je wel de invites verstuurd naar hun wordfeud-namen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Invites verstuurd naar:
Judith_73
WordFeud
Cat22
In de Tab "SPELOVERZICHT" de eerste KOLOM "A"quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Invites verstuurd naar:
Judith_73
WordFeud
Cat22
quote:
EN dat dusquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Invites verstuurd naar:
Judith_73
WordFeud
Cat22
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je wel de invites verstuurd naar hun wordfeud-namen?
De namen die je hier neerzet zijn hun FOK!namen.
Ik heb de invite ontvangen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze is niet geestelijk gehandicapt, dus dat zal ze wel begrijpen. Raar figuur ben jij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:51 schreef crv het volgende:
[..]
In de Tab "SPELOVERZICHT" de eerste KOLOM "A"
en dus niet :
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is niet geestelijk gehandicapt, dus dat zal ze wel begrijpen. Raar figuur ben jij.
Ik heb de wf usernames gebruiktquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
mijn beste potje ooit denk ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:38 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Weggespeeld door schunkel#20 OOTW - schunckelstar 279 - 505
Dat kun je niet, maar ik vindt mezelf een redelijke speler en bak er deze maand niks vanquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:40 schreef remlof het volgende:
Het zou toffer zijn als iedereen zonder cheats speelde.
Maar ja, hoe controleer je dat?
Geluk is inderdaad wel een grote factor in het spel. Daarnaast maakt deze competitie je een betere speler. Je trekt je op aan goede spelers (en dat zijn er natuurlijk veel *wink wink*), je ontdekt nieuwe woorden/strategien. Ook ben je geneigd om voor een competitie beter je best te doen, omdat hier meer het wedstrijdelement in verwerkt zit. Dat werkt bij mij iig wel zo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:56 schreef crv het volgende:
[..]
Dat kun je niet, maar ik vindt mezelf een redelijke speler en bak er deze maand niks van
je bent zo enorm afhankelijk van lettergeluk en soms ook van domweg de juiste woorden zien/vinden
Mensen leren ook bij, ik doe niet geheim over hoe ik soms tot dure woorden kom.
een van de mogelijkheden is stomweg afzonderlijke woorden combineren WASECHTE bijvoorbeeld was een nieuwe voor mij.
of de stomste vervoegingen van werkwoorden, of zelfs gewoon wat letters in een logisch uitspreekbare volgorde leggen, heb ik ook wel eens geluk mee gehad.
Ik speel voor de lol, als andere cheats willen gebruiken prima, maar ik zou er geen lol aan hebben om zo te winnen
Wat betreft HQ heeft ze regulier van mij gewonnen, ik heb fouten gemaakt en zij heeft die goed afgestraft en ook geuk met de letters en de bonussen gehad
Ik zie niks, denk dat je een verkeerde heb uitgenodigd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:42 schreef Gijs_ het volgende:
#36 EvertK - Gijs_T
#21 OutOfThisWorld - Gijs_T
#5 JosDaBoss` - Gijs_T
Allen uitgenodigd!
Raar, ik kom telkens bij dezelfde persoon uit dan, die ook josdaboss heetquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:48 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik zie niks, denk dat je een verkeerde heb uitgenodigd.
Was dat Schunckel vorige maand niet, die ook de verkeerde had uitgenodigd en helemaal in the winningmood was en er toen achter kwam dat het een ander was?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Raar, ik kom telkens bij dezelfde persoon uit dan, die ook josdaboss heet
Daar staat mij ook nog iets van bij jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was dat Schunckel vorige maand niet, die ook de verkeerde had uitgenodigd en helemaal in the winningmood was en er toen achter kwam dat het een ander was?
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was dat Schunckel vorige maand niet, die ook de verkeerde had uitgenodigd en helemaal in the winningmood was en er toen achter kwam dat het een ander was?
#6 is begonnen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:20 schreef Oognip het volgende:
Jos, ik probeer je uit te nodigen maar hij vindt niks. Ik dacht, nu zal ik er toch echt aan moeten geloven.... Maar het werkt dus niet. Kun je mij uitnodigen?
Ruzzle was vorig jaar even leuk. Na een weekje had ik het wel weer gezien. Na Songpop en QuizCross merk ik dat ik toch steeds weer bij WordFeud terug kom.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:17 schreef -jos- het volgende:
Ik heb deze week Ruzzle ontdekt. Heb nu 46 spellen gespeeld en de laatste 25 allemaal gewonnen. Als je in wordfeud goed bent is dit dus ook wel een leuk spel
Nadeel is wel dat de woordenlijst net iets anders is, bijvoorbeeld gebiedende wijs van werkwoorden doet ie vaak niet.
Gewonnenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:19 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Nog niks verdachts gemerkt. Maar ik sta dan ook inmiddels ruim 100 punten vóór.
Ik scoor deze maand aanzienlijk lager dan de voorgaande, wat een klotemaand draai ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:55 schreef Gijs_ het volgende:
Ik score deze maand ook aanzienlijk hogere scores dan voorheen, maar dat is ook veel geluk. Vorige maand kwam ik in de gehele competitie slechts twee keer tot een zeven letter woord, deze maand lukte dat alleen de eerste acht potjes al iets van zeven keer!
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:20 schreef Oognip het volgende:
Jos, ik probeer je uit te nodigen maar hij vindt niks. Ik dacht, nu zal ik er toch echt aan moeten geloven.... Maar het werkt dus niet. Kun je mij uitnodigen?
Speltip: voeg de mensen-met-moeilijke-naam toe als Wordfeud-friend, dan kun je ze de volgende keer uit het lijstje selecterenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Raar, ik kom telkens bij dezelfde persoon uit dan, die ook josdaboss heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |