Ze is niet geestelijk gehandicapt, dus dat zal ze wel begrijpen. Raar figuur ben jij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:51 schreef crv het volgende:
[..]
In de Tab "SPELOVERZICHT" de eerste KOLOM "A"
en dus niet :
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is niet geestelijk gehandicapt, dus dat zal ze wel begrijpen. Raar figuur ben jij.
Ik heb de wf usernames gebruiktquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je wel de invites verstuurd naar hun wordfeud-namen?
De namen die je hier neerzet zijn hun FOK!namen.
mijn beste potje ooit denk ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:38 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Weggespeeld door schunkel#20 OOTW - schunckelstar 279 - 505
Dat kun je niet, maar ik vindt mezelf een redelijke speler en bak er deze maand niks vanquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:40 schreef remlof het volgende:
Het zou toffer zijn als iedereen zonder cheats speelde.
Maar ja, hoe controleer je dat?
Geluk is inderdaad wel een grote factor in het spel. Daarnaast maakt deze competitie je een betere speler. Je trekt je op aan goede spelers (en dat zijn er natuurlijk veel *wink wink*), je ontdekt nieuwe woorden/strategien. Ook ben je geneigd om voor een competitie beter je best te doen, omdat hier meer het wedstrijdelement in verwerkt zit. Dat werkt bij mij iig wel zo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:56 schreef crv het volgende:
[..]
Dat kun je niet, maar ik vindt mezelf een redelijke speler en bak er deze maand niks van
je bent zo enorm afhankelijk van lettergeluk en soms ook van domweg de juiste woorden zien/vinden
Mensen leren ook bij, ik doe niet geheim over hoe ik soms tot dure woorden kom.
een van de mogelijkheden is stomweg afzonderlijke woorden combineren WASECHTE bijvoorbeeld was een nieuwe voor mij.
of de stomste vervoegingen van werkwoorden, of zelfs gewoon wat letters in een logisch uitspreekbare volgorde leggen, heb ik ook wel eens geluk mee gehad.
Ik speel voor de lol, als andere cheats willen gebruiken prima, maar ik zou er geen lol aan hebben om zo te winnen
Wat betreft HQ heeft ze regulier van mij gewonnen, ik heb fouten gemaakt en zij heeft die goed afgestraft en ook geuk met de letters en de bonussen gehad
Ik zie niks, denk dat je een verkeerde heb uitgenodigd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:42 schreef Gijs_ het volgende:
#36 EvertK - Gijs_T
#21 OutOfThisWorld - Gijs_T
#5 JosDaBoss` - Gijs_T
Allen uitgenodigd!
Raar, ik kom telkens bij dezelfde persoon uit dan, die ook josdaboss heetquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:48 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik zie niks, denk dat je een verkeerde heb uitgenodigd.
Was dat Schunckel vorige maand niet, die ook de verkeerde had uitgenodigd en helemaal in the winningmood was en er toen achter kwam dat het een ander was?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Raar, ik kom telkens bij dezelfde persoon uit dan, die ook josdaboss heet
Daar staat mij ook nog iets van bij jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was dat Schunckel vorige maand niet, die ook de verkeerde had uitgenodigd en helemaal in the winningmood was en er toen achter kwam dat het een ander was?
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was dat Schunckel vorige maand niet, die ook de verkeerde had uitgenodigd en helemaal in the winningmood was en er toen achter kwam dat het een ander was?
#6 is begonnen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:20 schreef Oognip het volgende:
Jos, ik probeer je uit te nodigen maar hij vindt niks. Ik dacht, nu zal ik er toch echt aan moeten geloven.... Maar het werkt dus niet. Kun je mij uitnodigen?
Ruzzle was vorig jaar even leuk. Na een weekje had ik het wel weer gezien. Na Songpop en QuizCross merk ik dat ik toch steeds weer bij WordFeud terug kom.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:17 schreef -jos- het volgende:
Ik heb deze week Ruzzle ontdekt. Heb nu 46 spellen gespeeld en de laatste 25 allemaal gewonnen. Als je in wordfeud goed bent is dit dus ook wel een leuk spel
Nadeel is wel dat de woordenlijst net iets anders is, bijvoorbeeld gebiedende wijs van werkwoorden doet ie vaak niet.
Gewonnenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:19 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Nog niks verdachts gemerkt. Maar ik sta dan ook inmiddels ruim 100 punten vóór.
Ik scoor deze maand aanzienlijk lager dan de voorgaande, wat een klotemaand draai ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:55 schreef Gijs_ het volgende:
Ik score deze maand ook aanzienlijk hogere scores dan voorheen, maar dat is ook veel geluk. Vorige maand kwam ik in de gehele competitie slechts twee keer tot een zeven letter woord, deze maand lukte dat alleen de eerste acht potjes al iets van zeven keer!
quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:20 schreef Oognip het volgende:
Jos, ik probeer je uit te nodigen maar hij vindt niks. Ik dacht, nu zal ik er toch echt aan moeten geloven.... Maar het werkt dus niet. Kun je mij uitnodigen?
Speltip: voeg de mensen-met-moeilijke-naam toe als Wordfeud-friend, dan kun je ze de volgende keer uit het lijstje selecterenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Raar, ik kom telkens bij dezelfde persoon uit dan, die ook josdaboss heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |