tof potjequote:Op maandag 6 mei 2013 20:36 schreef crv het volgende:
Nipt verloren van Schunkel. Was een echte Thriller. we gingen de gehele pot gelijk op, op het laatst leek het geluk me toe te lachen toen ik de Q terug in de zak gestopt had en Schunkel hem opviste, maar hij kon hem nog net kwijt en ik bleef ziiten met VNN
# 49 Elzass [ 447 ] - Socks_ [ 451 ] Start: 02-May Einde: 06-May
Leuke Potmet een verdiende Winnaar
ik was te defensief
![]()
gefeliciteerd Schunkel, succes verder![]()
[ afbeelding ]
quote:(vijf tabbladen: 'Gesorteerd', 'Stand', 'Speloverzicht', 'Statistieken', 'Spellen')
- De TAB 'Gesorteerd' geeft de stand op dat specifieke moment aan. Sortering is op aantal matchpunten(kolom G) en op Totaal Saldo (kolom S)
- De TAB 'Stand' geeft de stand aan, deelnemers staan in startvolgorde
- In de TAB "Speloverzicht" staat per deelnemer een lijstje met de voor hem/haar relevante wedstrijden. Dit om het zoeken te vereenvoudigen
- De TAB 'Statistieken' geeft zoal de naam al zegt de statistieken weer.
- De TAB 'Spellen' is voor de wedstrijdleiding om in te vullen.
Ik weet niet hoor, maar Schunckel en ik zijn toch echt niet dezelfdequote:Op maandag 6 mei 2013 20:36 schreef crv het volgende:
Nipt verloren van Schunkel. Was een echte Thriller. we gingen de gehele pot gelijk op, op het laatst leek het geluk me toe te lachen toen ik de Q terug in de zak gestopt had en Schunkel hem opviste, maar hij kon hem nog net kwijt en ik bleef ziiten met VNN
# 49 Elzass [ 447 ] - Socks_ [ 451 ] Start: 02-May Einde: 06-May
Leuke Potmet een verdiende Winnaar
ik was te defensief
![]()
gefeliciteerd Schunkel, succes verder![]()
[ afbeelding ]
We willen ook weten wanneer ze zijn gestartquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:01 schreef Oognip het volgende:
Ik heb wat potjes lopen die ik hier niet heb gemeld. Bij deze alsnog:
#37, 76, 97 en 123 lopen en ik heb #114 uitgenodigd.
We?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:03 schreef remlof het volgende:
[..]
We willen ook weten wanneer ze zijn gestart
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar Schunckel en ik zijn toch echt niet dezelfde
ik ook niet, beviel dan ook niet zo goedquote:Op maandag 6 mei 2013 18:48 schreef -jos- het volgende:
#9 JosDaBosS` 575 - 398 svk1985
Binnen 73 minuten klaar, heb nog nooit zo snel gespeeld ^^
dan kun je zien hoeveel spelletjes iemand heeft lopen en of het dus zin heeft mensen uit te nodigenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
We?
Wat maakt het uit? Das toch nergens nuttig voor om te weten?
Oh, daar kijk ik nooi naar. Als heg teveel is doen ze maar decline denk ik altijdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:59 schreef crv het volgende:
[..]
dan kun je zien hoeveel spelletjes iemand heeft lopen en of het dus zin heeft mensen uit te nodigen
in principe hebben we de leidraad 3 potten tegelijk
is ook prima, het is dan ook geen wet, iedereen moet zelf bepalen hoeveel potjes die speeltquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Oh, daar kijk ik nooi naar. Als heg teveel is doen ze maar decline denk ik altijd
Dan maakt het geen klap uit wanneer de potjes begonnen zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:59 schreef crv het volgende:
[..]
dan kun je zien hoeveel spelletjes iemand heeft lopen en of het dus zin heeft mensen uit te nodigen
in principe hebben we de leidraad 3 potten tegelijk
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
We?
Wat maakt het uit? Das toch nergens nuttig voor om te weten?
We noemen geen namen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Fappen op statistiekjes ditdat alles.
Sommigen dan.
Daarmee kunnen we de slome duikelaars onderscheiden dus bij een tijdoverschrijding weten we wie we moeten kielhalenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan maakt het geen klap uit wanneer de potjes begonnen zijn
Dat weten degene die spelletjes hebben lopen ook welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:09 schreef crv het volgende:
[..]
Daarmee kunnen we de slome duikelaars onderscheiden dus bij een tijdoverschrijding weten we wie we moeten kielhalen
heb eerder al gezegd dat het geen wet is en dat iedereen moet doen wat ie wilt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat weten degene die spelletjes hebben lopen ook wel
Ik ben een beetje opstandig en zie het nut er niet zo van (valt dat op?), maar als jullie er fijn van kunnen fappen dan doe ik braaf mee
Crv, meet Oognipquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:18 schreef crv het volgende:
[..]
heb eerder al gezegd dat het geen wet is en dat iedereen moet doen wat ie wilt.
en ja het valt op![]()
Ik heb hier overheen gelezenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Crv, meet Oognip
Je raakt er aan gewend hoor aan ons Oognipje
Invitation was send succesfully. Mijn WF naam laat zich wel raden;)quote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef crv het volgende:
[..]ow ja is wel handig als ik ook mijn WF naam meedeel.
inderdaad ik ben onder WF Elzass
ik ben wel wat gewend hoor, maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Crv, meet Oognip
Je raakt er aan gewend hoor aan ons Oognipje
wij spelen in de competitie enkel met het standaard bord trouwens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:44 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Invitation was send succesfully. Mijn WF naam laat zich wel raden;)
Dat lijkt me voor zich spreken. Ik zie net dat ik daar met de uitnodiging niet aan gedacht heb.. Slorry!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
wij spelen in de competitie enkel met het standaard bord trouwens.![]()
maakt voor de oefenpot niets uit natuurlijk
no problem, is ff wat andersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:17 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor zich spreken. Ik zie net dat ik daar met de uitnodiging niet aan gedacht heb.. Slorry!
De eerste rij op de sheet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Invites verstuurd naar:
Judith_73
WordFeud
Cat22
Waar kan ik zien welk nummer deze wedstrijden hebben?
Heb je wel de invites verstuurd naar hun wordfeud-namen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Invites verstuurd naar:
Judith_73
WordFeud
Cat22
In de Tab "SPELOVERZICHT" de eerste KOLOM "A"quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Invites verstuurd naar:
Judith_73
WordFeud
Cat22
quote:
EN dat dusquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Invites verstuurd naar:
Judith_73
WordFeud
Cat22
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je wel de invites verstuurd naar hun wordfeud-namen?
De namen die je hier neerzet zijn hun FOK!namen.
Ik heb de invite ontvangen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze is niet geestelijk gehandicapt, dus dat zal ze wel begrijpen. Raar figuur ben jij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:51 schreef crv het volgende:
[..]
In de Tab "SPELOVERZICHT" de eerste KOLOM "A"
en dus niet :
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is niet geestelijk gehandicapt, dus dat zal ze wel begrijpen. Raar figuur ben jij.
Ik heb de wf usernames gebruiktquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
mijn beste potje ooit denk ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:38 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Weggespeeld door schunkel#20 OOTW - schunckelstar 279 - 505
Dat kun je niet, maar ik vindt mezelf een redelijke speler en bak er deze maand niks vanquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:40 schreef remlof het volgende:
Het zou toffer zijn als iedereen zonder cheats speelde.
Maar ja, hoe controleer je dat?
Geluk is inderdaad wel een grote factor in het spel. Daarnaast maakt deze competitie je een betere speler. Je trekt je op aan goede spelers (en dat zijn er natuurlijk veel *wink wink*), je ontdekt nieuwe woorden/strategien. Ook ben je geneigd om voor een competitie beter je best te doen, omdat hier meer het wedstrijdelement in verwerkt zit. Dat werkt bij mij iig wel zo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:56 schreef crv het volgende:
[..]
Dat kun je niet, maar ik vindt mezelf een redelijke speler en bak er deze maand niks van
je bent zo enorm afhankelijk van lettergeluk en soms ook van domweg de juiste woorden zien/vinden
Mensen leren ook bij, ik doe niet geheim over hoe ik soms tot dure woorden kom.
een van de mogelijkheden is stomweg afzonderlijke woorden combineren WASECHTE bijvoorbeeld was een nieuwe voor mij.
of de stomste vervoegingen van werkwoorden, of zelfs gewoon wat letters in een logisch uitspreekbare volgorde leggen, heb ik ook wel eens geluk mee gehad.
Ik speel voor de lol, als andere cheats willen gebruiken prima, maar ik zou er geen lol aan hebben om zo te winnen
Wat betreft HQ heeft ze regulier van mij gewonnen, ik heb fouten gemaakt en zij heeft die goed afgestraft en ook geuk met de letters en de bonussen gehad
Ik zie niks, denk dat je een verkeerde heb uitgenodigd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:42 schreef Gijs_ het volgende:
#36 EvertK - Gijs_T
#21 OutOfThisWorld - Gijs_T
#5 JosDaBoss` - Gijs_T
Allen uitgenodigd!
Raar, ik kom telkens bij dezelfde persoon uit dan, die ook josdaboss heetquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:48 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik zie niks, denk dat je een verkeerde heb uitgenodigd.
Was dat Schunckel vorige maand niet, die ook de verkeerde had uitgenodigd en helemaal in the winningmood was en er toen achter kwam dat het een ander was?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Raar, ik kom telkens bij dezelfde persoon uit dan, die ook josdaboss heet
Daar staat mij ook nog iets van bij jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was dat Schunckel vorige maand niet, die ook de verkeerde had uitgenodigd en helemaal in the winningmood was en er toen achter kwam dat het een ander was?
Jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was dat Schunckel vorige maand niet, die ook de verkeerde had uitgenodigd en helemaal in the winningmood was en er toen achter kwam dat het een ander was?
#6 is begonnen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:20 schreef Oognip het volgende:
Jos, ik probeer je uit te nodigen maar hij vindt niks. Ik dacht, nu zal ik er toch echt aan moeten geloven.... Maar het werkt dus niet. Kun je mij uitnodigen?
Ruzzle was vorig jaar even leuk. Na een weekje had ik het wel weer gezien. Na Songpop en QuizCross merk ik dat ik toch steeds weer bij WordFeud terug kom.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:17 schreef -jos- het volgende:
Ik heb deze week Ruzzle ontdekt. Heb nu 46 spellen gespeeld en de laatste 25 allemaal gewonnen. Als je in wordfeud goed bent is dit dus ook wel een leuk spel
Nadeel is wel dat de woordenlijst net iets anders is, bijvoorbeeld gebiedende wijs van werkwoorden doet ie vaak niet.
Gewonnenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:19 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Nog niks verdachts gemerkt. Maar ik sta dan ook inmiddels ruim 100 punten vóór.
Ik scoor deze maand aanzienlijk lager dan de voorgaande, wat een klotemaand draai ikquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:55 schreef Gijs_ het volgende:
Ik score deze maand ook aanzienlijk hogere scores dan voorheen, maar dat is ook veel geluk. Vorige maand kwam ik in de gehele competitie slechts twee keer tot een zeven letter woord, deze maand lukte dat alleen de eerste acht potjes al iets van zeven keer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |