We willen ook weten wanneer ze zijn gestartquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:01 schreef Oognip het volgende:
Ik heb wat potjes lopen die ik hier niet heb gemeld. Bij deze alsnog:
#37, 76, 97 en 123 lopen en ik heb #114 uitgenodigd.
We?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:03 schreef remlof het volgende:
[..]
We willen ook weten wanneer ze zijn gestart
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar Schunckel en ik zijn toch echt niet dezelfde
ik ook niet, beviel dan ook niet zo goedquote:Op maandag 6 mei 2013 18:48 schreef -jos- het volgende:
#9 JosDaBosS` 575 - 398 svk1985
Binnen 73 minuten klaar, heb nog nooit zo snel gespeeld ^^
dan kun je zien hoeveel spelletjes iemand heeft lopen en of het dus zin heeft mensen uit te nodigenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
We?
Wat maakt het uit? Das toch nergens nuttig voor om te weten?
Oh, daar kijk ik nooi naar. Als heg teveel is doen ze maar decline denk ik altijdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:59 schreef crv het volgende:
[..]
dan kun je zien hoeveel spelletjes iemand heeft lopen en of het dus zin heeft mensen uit te nodigen
in principe hebben we de leidraad 3 potten tegelijk
is ook prima, het is dan ook geen wet, iedereen moet zelf bepalen hoeveel potjes die speeltquote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Oh, daar kijk ik nooi naar. Als heg teveel is doen ze maar decline denk ik altijd
Dan maakt het geen klap uit wanneer de potjes begonnen zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 07:59 schreef crv het volgende:
[..]
dan kun je zien hoeveel spelletjes iemand heeft lopen en of het dus zin heeft mensen uit te nodigen
in principe hebben we de leidraad 3 potten tegelijk
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
We?
Wat maakt het uit? Das toch nergens nuttig voor om te weten?
We noemen geen namen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Fappen op statistiekjes ditdat alles.
Sommigen dan.
Daarmee kunnen we de slome duikelaars onderscheiden dus bij een tijdoverschrijding weten we wie we moeten kielhalenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan maakt het geen klap uit wanneer de potjes begonnen zijn
Dat weten degene die spelletjes hebben lopen ook welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:09 schreef crv het volgende:
[..]
Daarmee kunnen we de slome duikelaars onderscheiden dus bij een tijdoverschrijding weten we wie we moeten kielhalen
heb eerder al gezegd dat het geen wet is en dat iedereen moet doen wat ie wilt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat weten degene die spelletjes hebben lopen ook wel
Ik ben een beetje opstandig en zie het nut er niet zo van (valt dat op?), maar als jullie er fijn van kunnen fappen dan doe ik braaf mee
Crv, meet Oognipquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:18 schreef crv het volgende:
[..]
heb eerder al gezegd dat het geen wet is en dat iedereen moet doen wat ie wilt.
en ja het valt op![]()
Ik heb hier overheen gelezenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Crv, meet Oognip
Je raakt er aan gewend hoor aan ons Oognipje
Invitation was send succesfully. Mijn WF naam laat zich wel raden;)quote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef crv het volgende:
[..]ow ja is wel handig als ik ook mijn WF naam meedeel.
inderdaad ik ben onder WF Elzass
ik ben wel wat gewend hoor, maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Crv, meet Oognip
Je raakt er aan gewend hoor aan ons Oognipje
wij spelen in de competitie enkel met het standaard bord trouwens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:44 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Invitation was send succesfully. Mijn WF naam laat zich wel raden;)
Dat lijkt me voor zich spreken. Ik zie net dat ik daar met de uitnodiging niet aan gedacht heb.. Slorry!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:16 schreef crv het volgende:
[..]
wij spelen in de competitie enkel met het standaard bord trouwens.![]()
maakt voor de oefenpot niets uit natuurlijk
no problem, is ff wat andersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:17 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor zich spreken. Ik zie net dat ik daar met de uitnodiging niet aan gedacht heb.. Slorry!
De eerste rij op de sheet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Invites verstuurd naar:
Judith_73
WordFeud
Cat22
Waar kan ik zien welk nummer deze wedstrijden hebben?
Heb je wel de invites verstuurd naar hun wordfeud-namen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Invites verstuurd naar:
Judith_73
WordFeud
Cat22
In de Tab "SPELOVERZICHT" de eerste KOLOM "A"quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Invites verstuurd naar:
Judith_73
WordFeud
Cat22
quote:
EN dat dusquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Invites verstuurd naar:
Judith_73
WordFeud
Cat22
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je wel de invites verstuurd naar hun wordfeud-namen?
De namen die je hier neerzet zijn hun FOK!namen.
Ik heb de invite ontvangen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je wel de invites verstuurd naar hun wordfeud-namen?
De namen die je hier neerzet zijn hun FOK!namen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |