Heb je wel de invites verstuurd naar hun wordfeud-namen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Invites verstuurd naar:
Judith_73
WordFeud
Cat22
Waar kan ik zien welk nummer deze wedstrijden hebben?
In de Tab "SPELOVERZICHT" de eerste KOLOM "A"quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Invites verstuurd naar:
Judith_73
WordFeud
Cat22
quote:
EN dat dusquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Invites verstuurd naar:
Judith_73
WordFeud
Cat22
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je wel de invites verstuurd naar hun wordfeud-namen?
De namen die je hier neerzet zijn hun FOK!namen.
Ik heb de invite ontvangen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze is niet geestelijk gehandicapt, dus dat zal ze wel begrijpen. Raar figuur ben jij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:51 schreef crv het volgende:
[..]
In de Tab "SPELOVERZICHT" de eerste KOLOM "A"
en dus niet :
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze is niet geestelijk gehandicapt, dus dat zal ze wel begrijpen. Raar figuur ben jij.
Ik heb de wf usernames gebruiktquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
mijn beste potje ooit denk ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:38 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Weggespeeld door schunkel#20 OOTW - schunckelstar 279 - 505
Dat kun je niet, maar ik vindt mezelf een redelijke speler en bak er deze maand niks vanquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:40 schreef remlof het volgende:
Het zou toffer zijn als iedereen zonder cheats speelde.
Maar ja, hoe controleer je dat?
Geluk is inderdaad wel een grote factor in het spel. Daarnaast maakt deze competitie je een betere speler. Je trekt je op aan goede spelers (en dat zijn er natuurlijk veel *wink wink*), je ontdekt nieuwe woorden/strategien. Ook ben je geneigd om voor een competitie beter je best te doen, omdat hier meer het wedstrijdelement in verwerkt zit. Dat werkt bij mij iig wel zo.quote:Op donderdag 9 mei 2013 07:56 schreef crv het volgende:
[..]
Dat kun je niet, maar ik vindt mezelf een redelijke speler en bak er deze maand niks van
je bent zo enorm afhankelijk van lettergeluk en soms ook van domweg de juiste woorden zien/vinden
Mensen leren ook bij, ik doe niet geheim over hoe ik soms tot dure woorden kom.
een van de mogelijkheden is stomweg afzonderlijke woorden combineren WASECHTE bijvoorbeeld was een nieuwe voor mij.
of de stomste vervoegingen van werkwoorden, of zelfs gewoon wat letters in een logisch uitspreekbare volgorde leggen, heb ik ook wel eens geluk mee gehad.
Ik speel voor de lol, als andere cheats willen gebruiken prima, maar ik zou er geen lol aan hebben om zo te winnen
Wat betreft HQ heeft ze regulier van mij gewonnen, ik heb fouten gemaakt en zij heeft die goed afgestraft en ook geuk met de letters en de bonussen gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |