Ja sorry, ik neem veel plek in met mn bolle kopquote:
Punten en percentage maakt in de eindstand (als iedereen alle potjes gespeeld heeft) geen enkel verschil toch?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:53 schreef crv het volgende:
[..]
1. Op punten
2. Op percentage
3. Op totaal of gemmiddelde voor
Maar ik moet zeffen dat ik op totaal eerlijker vind
Kloptquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:11 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Punten en percentage maakt in de eindstand (als iedereen alle potjes gespeeld heeft) geen enkel verschil toch?
ach ik heb een boedha buikjequote:Op donderdag 2 mei 2013 15:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja sorry, ik neem veel plek in met mn bolle kop
quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:34 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Sheet Bijgewerkt: Mei
en bijna stukgemaakt door alles op het verkeerde tabblad in te vullen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:25 schreef crv het volgende:
[..]Mailwisseling tussen de spelleiding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
heb het speloverzicht gesloten voor editingquote:
Wat ik altijd deed:quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:44 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik sorteer altijd op twee kolommen: G en U (punten en gemiddeld saldo) en was in de veronderstelling dat dit de regel was
OKquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:09 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Wat ik altijd deed:
1. Wedstrijdpunten
2. Gespeelde partijen - aan het eind (iedereen zelfde aantal gespeeld) natuurlijk niet meer van belang
3. Totaal doelsaldo
Zoals bekend is het tussendoor - bij veel verschil tussen aantallen gespeeld - ook aardig om op percentage te sorteren.
PS 1. Dat betekent dat OOtW inderdaad 2e is en ondergetekende 3e
PS 2. Zou je dat kunnen automatiseren in de sheet? Een button ofzo om in een keer die sortering door te voeren. Ik kon destijds niet vinden hoe dat zou moeten.
![]()
quote:
Save the best for last?quote:
quote:
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 02:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je hebt me alle hoeken van de kamer laten zien... Goeie score!
#126quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:30 schreef Oognip het volgende:
#121 MPGFOK - Socks_: 392 - 294.
Ik geloof dat ik een beetje moet huilen
Der is de functie =Query(....) maar die llopt stuk op kolom 10 (range B4,V24)quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:09 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Wat ik altijd deed:
1. Wedstrijdpunten
2. Gespeelde partijen - aan het eind (iedereen zelfde aantal gespeeld) natuurlijk niet meer van belang
3. Totaal doelsaldo
Zoals bekend is het tussendoor - bij veel verschil tussen aantallen gespeeld - ook aardig om op percentage te sorteren.
PS 1. Dat betekent dat OOtW inderdaad 2e is en ondergetekende 3e
PS 2. Zou je dat kunnen automatiseren in de sheet? Een button ofzo om in een keer die sortering door te voeren. Ik kon destijds niet vinden hoe dat zou moeten.
![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:53 schreef Gijs_ het volgende:
#50 Elzass - Gijs_T 367 - 549![]()
Er komt echter zo ook een verliespartij tegen Fascination aan...
quote:
Goed gespeeld Gijs, ikw as compleet kansloos. Kwam geen moment in de wedstrijdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:53 schreef Gijs_ het volgende:
#50 Elzass - Gijs_T 367 - 549![]()
Er komt echter zo ook een verliespartij tegen Fascination aan...
ow dus je gunt mij een mega verliesquote:
dan wordt het tijd dat ik je even onder handen neemquote:
Kom maar opquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:22 schreef crv het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat ik je even onder handen neem
* sleept Oognip/Socks naar de spelkelderquote:
En nu moet je ook nog tegen mij muahuahuahuaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef crv het volgende:
eigenlijk heb ik nog nooit zo'n slechte start gehad. 2 gespeeld, 2 verloren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Oognip op 03-05-2013 22:18:11 ]
ik lust je rauwquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
En nu moet je ook nog tegen mij muahuahuahua
[spoiler[/spoiler]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |