quote:De competitie van januari is gewonnen door djeep_64
De competitie van februari is gewonnen door WordFreud
De competitie van maart is gewonnen door djeep_64
De competitie van maart is gewonnen door -jos-
Dank en bijgewerktquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:37 schreef -jos- het volgende:
Ah, jullie mogen me nu al uitnodigen, kan niet wachten. Heb namelijk een nieuwe telefoon (Galaxy S2 Plus) dus hoef nu wordfeud niet meer op mn laptop te spelen.
Dit gaat je probleem oplossen:quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:05 schreef WordFreud het volgende:
Vandaag de nieuwe versie van WF gedownload.
Deze werkt niet op mijn oude iPad.
Herkent iemand dit ?
Mijn iPhone heb ik nog maar niet bijgewerkt.
Maar daar heeft deze oude man een leesbril bij nodig![]()
Jij bent strengquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:52 schreef crv het volgende:
[..]je hebt er zin in. Uitnodigingen mogen vanaf 24:00 pas verstuurd worden
Succes met het verdedigen van je titel
Ja, dank, ik had het al gezien en WF geupdate.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit gaat je probleem oplossen:
[ afbeelding ]
Ja ziet er goed uit, de Spellen tab is nu eigenlijk overbodig geworden. Waarom staan de statistieken nu op een aparte tab?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:35 schreef WordFreud het volgende:
Scheids, is mijn bronzen medaille van april al zeker, of kan Takkie nog voorbij komen?
En nogmaals complimenten voor de uitbreidingen van de sheet
Dankquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:56 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja ziet er goed uit, de Spellen tab is nu eigenlijk overbodig geworden. Waarom staan de statistieken nu op een aparte tab?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:35 schreef WordFreud het volgende:
Scheids, is mijn bronzen medaille van april al zeker, of kan Takkie nog voorbij komen?
En nogmaals complimenten voor de uitbreidingen van de sheet
Voor de match met gijs vul ik dan 300-400 inquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:14 schreef Cat22 het volgende:
Nagekomen uitslag van APRIL:
#87 FSTEO -Cat22 411-378
En de wedstrijd tegen Gijs_T heb ik ook verloren ( score is al weg)
Kan deze maand niet slechter gaan dus!![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij bent streng
#22, 37 en 121 uitgenodigd.
Ik vind het prima.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
Voor de match met gijs vul ik dan 300-400 in
is dat OK ?
Bijgewerkt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:59 schreef MPG het volgende:
Mijn laatste uitslag van april moet nog verwerkt worden![]()
APRIL #91 FSTEO - MPGFOK is geëindigd in 390 - 418 (begin: 18-4 eind: 1-5)
Takkeding en ik spelen samenquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:51 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
hoe toevallig
heb gewonnen van crv
#14 JosDaBosS` 467 - 398 Elzass
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:51 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]
hoe toevallig
heb gewonnen van crv
#14 JosDaBosS` 467 - 398 Elzass
Hij is wel gespeeld en vermoedelijk heeft FSTEO gewonnenquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:08 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Bijgewerkt.
#85 tegen Gijs_T en #92 tegen Hello_Quickie staan ook nog open. Klopt dat?
Ja die prijs nekte me uiteindelijkquote:
verwerktquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hij is wel gespeeld en vermoedelijk heeft FSTEO gewonneneen 300 - 400 in zijn voordeel vind ik prima, aangezien ik het verder niet weet!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:35 schreef crv het volgende:
APRIL uitslag: HQ FSTEO 410-353
APRIL is nu afgesloten:
1. JosDaBoss'![]()
2. EvertK
3. OutOfThisWorld
Ik moest al op 3 kolommen sorteren voor zowel plek 2/3 als 4/5/6quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:38 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]![]()
Moeten 2 en 3 niet omgedraaid worden wegens 'doelsaldo'
Ik sorteer altijd op twee kolommen: G en U (punten en gemiddeld saldo) en was in de veronderstelling dat dit de regel wasquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:41 schreef crv het volgende:
[..]
Ik moest al op 3 kolommen sorteren voor zowel plek 2/3 als 4/5/6![]()
maar bij die derde sortering kunnen we idd wel een discussie starten wat dan de kolom moet zijn. Ik had nu op gemiddelde voor gesorteerd.
Ik ben open voor een enquete![]()
ik vind het prima,quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:44 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Ik sorteer altijd op twee kolommen: G en U (punten en gemiddeld saldo) en was in de veronderstelling dat dit de regel was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:50 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind het prima,
Misschien handig deze regel in de OP aan te vullen: "Degene met de meeste wedstrijdpunten wint, bij gelijke stand geldt het hoogste doelsaldo. Staat het dan nog gelijk dan gaat de spelleiding in conclaaf"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:56 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Misschien handig deze regel in de OP aan te vullen: "Degene met de meeste wedstrijdpunten wint, bij gelijke stand geldt het hoogste doelsaldo. Staat het dan nog gelijk dan gaat de spelleiding in conclaaf"ik vind het Prima. maar het moet nog even door de 1e kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is onze Supervisor het daarmee eens ?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ik denk het wel:quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:58 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind het Prima. maar het moet nog even door de 1e kamer
Is onze Supervisor het daarmee eens ?
quote:Op zondag 28 april 2013 21:43 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Nu moet ik met 300 punten verschil van Takkie winnen om tweede te worden.
Ik sta wel voor, maar dat gaat toch niet lukken ...
Waarom 3? Zo te zien is nergens het gemiddeld saldo gelijk?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:41 schreef crv het volgende:
[..]
Ik moest al op 3 kolommen sorteren voor zowel plek 2/3 als 4/5/6![]()
maar bij die derde sortering kunnen we idd wel een discussie starten wat dan de kolom moet zijn. Ik had nu op gemiddelde voor gesorteerd.
Ik ben open voor een enquete![]()
1. Op puntenquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:40 schreef -jos- het volgende:
[..]
Waarom 3? Zo te zien is nergens het gemiddeld saldo gelijk?
Misschien is het beter om in plaats van gemiddeld saldo totaal saldo te gebruiken, dan is de kans veel kleiner dat er een gelijke stand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |