ik lust je rauwquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
En nu moet je ook nog tegen mij muahuahuahua
[spoiler[/spoiler]
quote:
Daar gaat Hello_Quickie over mijn rug overheenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:02 schreef remlof het volgende:
Ik zie nog geen hoogst scorend woord, zet deze er maar effe neer dan, 106 met CHEFS tegen Socks_ in pot #87.
[ afbeelding ]
Hebbe we wat om ons op te richten
Nu weet ze je letters en kan ze je nog verder inmaken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Daar gaat Hello_Quickie over mijn rug overheen![]()
[ afbeelding ]
* crv heeft Socks afgedroogdquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
* crv heeft Socks afgedroogd![]()
# 51 Elzass [ 460 ] - Socks_ [ 372 ]
[ afbeelding ]
iedereen is tegen mequote:
ik zal het verbeterenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 23:22 schreef Fascination het volgende:
De uitslag van het potje tussen mij en remlof staat niet goed op de sheet.
Het moet bij remlof niet 449 zijn, maar 499.quote:
Crv en AEL, 1 pot natquote:Op zondag 5 mei 2013 09:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat heeft de Arabische Europese Liga er nou weer mee te maken?
Staat verkeerd om dan.quote:Op zondag 5 mei 2013 12:26 schreef Oognip het volgende:
#124: Socks_ - Cat-22: 497 - 297.
Echt erg, van de 8 potjes die we gespeeld hebben heb ik er maar 1 verloren en dat is dus net deze
Wauwquote:Op zondag 5 mei 2013 18:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Highscore alert:
[ link | afbeelding ]
Goed idee, alleen heb je geloof ik ook de tab waar ik wel in moet afgesloten...quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:44 schreef crv het volgende:
[..]
heb het speloverzicht gesloten voor editing
Ik ben niet altijd zo snel hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 18:20 schreef Schunckelstar het volgende:
#62 djeep_64 - schunckelstar 517-345
geen schijn van kans, goed gespeeld![]()
#125: Socks_ - Schunckelstar: 419 - 370
edit: oh, hij stond er al, jij bent snel![]()
Wow.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Highscore alert:
[ link | afbeelding ]
Mooie, met slechts 1 klinker op je plankje 208 punten gehaaldquote:Op zondag 5 mei 2013 18:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Highscore alert:
[ link | afbeelding ]
Mooie!quote:Op zondag 5 mei 2013 18:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Highscore alert:
[ link | afbeelding ]
Ik gaf de nekslag met ontstop.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:15 schreef Schunckelstar het volgende:
#85 remlof - schunckelstar 460-365
ik begon wel lekker, maar helaas
Tegen het eind van de maand wordt er in deze reeks een lijstje voor juni gepost. Daar kun je je naam dan bijzetten en dan dan doe je automatisch mee met de juni competitie. Als je tenminste niet nummer 22 of hoger bent want we spelen met maximaal 21 mensen. Wie het eerst komt, het eerst maalt.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:40 schreef Dactylus het volgende:
Ik kan me niet meer mengen in de strijd van mei neem ik aan? Hoe kan ik uberhaupt aangeven dat ik mee wil doen? :p
quote:
quote:
Als het goed is nietquote:Op zondag 5 mei 2013 18:15 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Goed idee, alleen heb je geloof ik ook de tab waar ik wel in moet afgesloten...Kan niet editen.
Das knapquote:
Alle tabs tonen een slotje en ik kan niets aanpassen...quote:
probeer het nog eens, alles stond op ONLY MEquote:Op zondag 5 mei 2013 21:57 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Alle tabs tonen een slotje en ik kan niets aanpassen...![]()
Heb ik wel rechten (onder [extra] > [blad beveiligen]) ?
Gefixedquote:Op zondag 5 mei 2013 22:01 schreef crv het volgende:
[..]
probeer het nog eens, alles stond op ONLY ME
Nogmaals, moest ook even jullie aanvinken![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Highscore alert:
[ link | afbeelding ]
Heb je daar een screenshot van? Ben wel benieuwd welk laatste woord je gespeeld hebt dan.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:03 schreef crv het volgende:
Gewonnen van 4EBe 689 - 242
Kon uit met 116 punten helaas geen topscore
Zie bovenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je daar een screenshot van? Ben wel benieuwd welk laatste woord je gespeeld hebt dan.
Impressive.quote:
ik was zelf ook verrast.quote:
quote:
Met je array.quote:
ja, daar is toch niks mis meequote:
Inderdaadquote:
Indrukwekkend!quote:Op zondag 5 mei 2013 18:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Highscore alert:
[ link | afbeelding ]
Nog indrukwekkender!quote:Op zondag 5 mei 2013 22:03 schreef crv het volgende:
Gewonnen van 4EBe 689 - 242
Kon uit met 116 punten helaas geen topscore
[ afbeelding ]
quote:
maak je borst maar natquote:
wil je niet of kun je niet ?quote:Op maandag 6 mei 2013 08:36 schreef svk1985 het volgende:
sta open voor een paar potjes, maar kan niet in de sheet, wil geen andere pagina's openen dan de stand...
kan alleen de stand zien, de pc wil de andere pagina niet weergeven, zal wel aan deze pc liggen, thuis werkt het welquote:Op maandag 6 mei 2013 08:41 schreef crv het volgende:
[..]
wil je niet of kun je niet ?
en invite gestuurd
ok ik schrok alquote:Op maandag 6 mei 2013 08:53 schreef svk1985 het volgende:
[..]
kan alleen de stand zien, de pc wil de andere pagina niet weergeven, zal wel aan deze pc liggen, thuis werkt het wel
Sheet bijgewerkt: Meiquote:Op maandag 6 mei 2013 12:23 schreef crv het volgende:
Ik heb de TAB "Stand Gesorteerd" Toegevoegd. Deze geeft in principe dezelfde info weer als de TAB Stand maar dan automatisch gesorteerd.
Ik wou het net posten, ik had nauwelijks een kans vanwege zaadletters, op een gegeven moment zelfs 5xEquote:
Oke, dank je. Word opletten dus..quote:Op zondag 5 mei 2013 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tegen het eind van de maand wordt er in deze reeks een lijstje voor juni gepost. Daar kun je je naam dan bijzetten en dan dan doe je automatisch mee met de juni competitie. Als je tenminste niet nummer 22 of hoger bent want we spelen met maximaal 21 mensen. Wie het eerst komt, het eerst maalt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:58 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Sheet bijgewerkt: Mei
Ideaal dat automatisch sorteren
welkom, als je wilt mag je me uitnodigen voor een oefenpotje.quote:
Geen probleem, een beetje geduld is goed voor een mens. Ik neem aan dat je onder de naam Elzass speelt?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef crv het volgende:
[..]
welkom, als je wilt mag je me uitnodigen voor een oefenpotje.
Let wel, oefenpotjes duren bij mij langer dan de wedstrijdpotten, dus je moet wel geduld hebben.
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:32 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Geen probleem, een beetje geduld is goed voor een mens. Ik neem aan dat je onder de naam Elzass speelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |