Dortmund haalt het wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kijk met een schuin oog mee, maar krijg er weinig van mee.

omdat ze denken dat ze kunnen rappen, kunnen we ook verder vrij weinig aan veranderenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Waarom zijn al die "rappers" bij het Koningslied nog geen dj dan?

Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Die jongste koter is echt de ontdekking van de dag... wat een geweldig kind

twitter:JosTimmers twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 21:00:39Van boord was geen verrassing. In draaiboek: WA en M schudden Armin van Buuren de hand. Ook zij kunnen niet over water lopen. #troon reageer retweet

We motten ze kapot maken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat ze denken dat ze kunnen rappen, kunnen we ook verder vrij weinig aan veranderen

Op de bank met een sherry denk ikquote:

Leugens!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:
twitter:JosTimmers twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 21:00:39Van boord was geen verrassing. In draaiboek: WA en M schudden Armin van Buuren de hand. Ook zij kunnen niet over water lopen. #troon reageer retweet

Op de bank met de beentjes omhoog en ze zag dat het goed was.quote:

NOS wist er niks van...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:

en wie is dat?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:

Ja, heel geslaagd.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:04 schreef Misty_eyes het volgende:
Wat een geweldige dag, ben zwaar onder de indruk....en trots!

Eigenlijk is het vanaf 20 voor 8 (na dat gedrocht van Ewbank dus) een prima show.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
In het begin dacht ik wat een getrut, maar het was toch wel leuk

als ik dat zeg heb ik een note te pakkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik vind die prinsesjes wel heel erg lief.

Die kleinste.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:04 schreef Gtaboy107 het volgende:

In het concertgebouw.quote:

quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:04 schreef Misty_eyes het volgende:

Dat koningslied was een dieptepunt, wat een gene.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk is het vanaf 20 voor 8 (na dat gedrocht van Ewbank dus) een prima show.

Iedereen nou weer, dankzij jouquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
wie denkt er nu nog aan dat vreselijke koningslied?

Jij zegt het dan ook honderd keer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
als ik dat zeg heb ik een note te pakken

Wat doe je dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef kilon het volgende:
Nu nog even de F16s en dan kan ik weer aan het werk.

Nee, schijnt de schoonmoeder van wim te zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Knaller het volgende:
Is trouwens al bekend wie die vrouw met de rode jurk was?

Vond je? Alweer geen ingame beelden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef PirE het volgende:
Hoogtepunt van de dag: 3 nieuwe GTA V trailers

quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Kirov het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n vieze geweldige republikein

Yep. Maar Amalia moet echt op dieet, gaat niet goed anders.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:04 schreef Gtaboy107 het volgende:

Mja...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:04 schreef Misty_eyes het volgende:

Dat is Femke van der Laan, vrouw van burgemeester Eberhard van der Laan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Knaller het volgende:

Goed dat je t vraagt, geen ideequote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Knaller het volgende:

Afgevaardigde van de rossebuurt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Knaller het volgende:

Vrouw van Van Der Laan, was al eerder genoemdquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Knaller het volgende:

Deze hele dag was een historisch dieptepunt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat koningslied was een dieptepunt, wat een gene.

Die kapitein was andere zeeën aan het bevaren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:06 schreef marcodej het volgende:
Ik heb trouwens ook De Megalomaan gemist tijdens de vaart.

quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vrouw van Van Der Laan, was al eerder genoemd

who the fuck is jos timmers?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:03 schreef marcodej het volgende:

Aanmelden voor Obese...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Yep. Maar Amalia moet echt op dieet, gaat niet goed anders.

even plasmoment voor koning bierquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is kennelijk afgelopen, dit is een samenvatting van de Tocht der Tochten

Valt onder dezelfde rubriek als die vrouw in die rode jurk....WE WETEN HET NU WEL.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]

IK denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we achter je staan en je veel succes toenwensen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik moet nog een verslag afmaken voor mijn studie. Maar dat lukt vanavond nog wel.

Die raakt dat babyvet wel kwijt zodra ze de huwelijksmarkt op moetquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]

Directrice van Eye toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Knaller het volgende:

quote:

En straks zal Willem me nog wel bellen neem ik aan. Dat verwacht ik toch op zijn minst van onze koning.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
IK denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we achter je staan en je veel succes toenwensen.

Iemand met Twitter.quote:

Chanant iddquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat was wel een dieptepunt van deze boottocht ja

De Zeven Provinciënklasse uiteraardquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/F_805
Vlissingehhhh

Zit het Wilhelmus er nou doorheen?quote:

Mwah de Gaypride boot vond ik ook niet bepaald een meerwaarde hebben.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat was wel een dieptepunt van deze boottocht ja

Rustig, het is geen Ramstein.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef Doodloper het volgende:
ER KOMT ROOK UIT ZE STORTEN NEER WAT IS DIT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |