SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je aan de vorm van de schedel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..], hoe kan een kind van die leeftijd snugger uit haar ogen kijken?
Die zijn daar allemaal aan het wachten tot de Bijenkorf open gaatquote:
Lol een frenoloog.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:16 schreef Buitendam het volgende:
Die kleinste d
[..]
Zie je aan de vorm van de schedel.
Dus Geer had er toch z'n aandeel bij de aankledingquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:14 schreef fratsman het volgende:
[..]Vanavond Jocus bij de koningsvaart.
Denk het niet Job.quote:
quote:
Morgen maar ns de hele tekst nalezen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Net een troonrede dat tweede deel van die tekst. Of is het dat officieel ook?
Ja. Dat is echt een kippenvel moment.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:17 schreef VMSDKR het volgende:
Het enige wat me interesseert zijn die schoten vanaf dat schip, maar daar zijn natuurlijk weer geen beelden van.
Ze weten toch wel wat hij ongeveer gaat zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:18 schreef trovey het volgende:
Zouden al die buitenlandse gasten nu een oortje inhebben of zitten ze daar en denken ze"WTF is he saying"en dan in hun eigen taal.
Lettertype 40.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:18 schreef NLGooner het volgende:
Hij heeft aardig wat blaadjes vast.. hopelijk voor de show
Hoeraquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:17 schreef Buitendam het volgende:
Wij hebben een koning die wc's over een weiland tyft.
Ik hoop het voor hem.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:19 schreef Karina het volgende:
Over water gesproken: hierna worden vast 1 miljoen wc's tegelijk doorgetrokken.
gesalligheit!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:19 schreef Rickazio het volgende:
''wat zitten jullie allemaal nou te loeren?!!!''
Hij komt los....straks een Zuid-Amerikaans dansje.quote:
Jup.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:19 schreef DemonRage het volgende:
Zit Maxima nou de hele tijd te proberen niet te janken?
MILFquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
wat fappen jullie allemaal op maxima
Claus was wel een eindbaasquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef Pedroso het volgende:
Het wordt in ieder geval wel een meer spraakmakender Koningskoppel dan Bea en Claus.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef Knaller het volgende:
Wim-Lex: "En tot slot, vanaf nu gratis bier voor iedereen!"
heb je stront in je ogen ofzo?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
EN al die handjes, de lucht in!quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef Knaller het volgende:
Wim-Lex: "En tot slot, vanaf nu gratis bier voor iedereen!"
Een paar flinke schandalen zou wel geinig zijn ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef Pedroso het volgende:
Het wordt in ieder geval wel een meer spraakmakender Koningskoppel dan Bea en Claus.
Want QILFquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Tuurlijk, ze ziet er goed uit, maar om dat elke keer te roepen als ze in beeld komtquote:
de pootjes zitten nog aan de binnenkantquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef beantherio het volgende:
Ik blijf me afvragen hoe die mantel vast blijft zitten
Links belooft en rechts zweert, zo ongeveer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Benieuwd wie gaat beloven, en wie zweert.
Beter was hij nakend iddquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat pak onder de mantel is wel een beetje jammer...dat past niet helemaal in deze setting.
Dat is een vraag voor Willem Wever.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef beantherio het volgende:
De meesten krijgen medailles zodat ze altijd boven normale militairen staan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar zouden al die medailles en prullaria voor staan bij al die mensen?
Voor elke titel één medaille ofzo?
had je liever zonder pak gehad?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat pak onder de mantel is wel een beetje jammer...dat past niet helemaal in deze setting.
quote:
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zie ginds komt de stoomboot.
Iddquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:21 schreef STING het volgende:
NOS weer met hun breaking news push bericht. No shit
Same herequote:Op dinsdag 30 april 2013 14:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
dat dacht ik ook heel evenquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Alle gezag komt van god, dus alle koninklijken groeien een speciale bochel waar die aan blijft hangen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef beantherio het volgende:
Dat mandje zal wel weer rondgaan inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:22 schreef timmmmm het volgende:
Zo waarlijk helpe mij God Almachtig
Dames en heren, dan is het nu tijd voor de collecte
Naar het Anne Frankhuis om de handtekening aan te raken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:23 schreef ajacied4lf het volgende:
De prinsesjes willen gewoon Justin Bieber.
http://www.dumpert.nl/med(...)axima_camel_toe.htmlquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:22 schreef DemonRage het volgende:
Zag Maxima net zo naar Willem van: "En vanavond gaan we weer lekker neuken he schat?"
Nee, protestant.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat mandje zal wel weer rondgaan inderdaad
Katholieken
Ze zijn protestant.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Katholieken
Het zijn toch heul geen papen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Katholieken
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Naar het Anne Frankhuis om de handtekening aan te raken.
quote:
Morgen vraagt ze een scheiding aanquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:23 schreef trovey het volgende:
En Max denkt nu"Oh, God, waar ben ik aan begonnen?"
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Naar het Anne Frankhuis om de handtekening aan te raken.
is nepquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:23 schreef jakees het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)axima_camel_toe.html
Nee, klopt maar het is zo makkelijk wat te blaten.quote:
Wat is daar het praktisch nut van?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:21 schreef wdn het volgende:
[..]
De meesten krijgen medailles zodat ze altijd boven normale militairen staan.
Sommige mensen hebben ook echt geen idee van de Nederlandse geschiedenis godverdommequote:Op dinsdag 30 april 2013 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Katholieken
Magneten, gewoon een klik-systeem.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef beantherio het volgende:
Vind je? Ik vind er best leuk hoor, maar dat ze zo mooi zou zijn vind ik een raar fenomeen rond prinsessen e.d. Op straat zou je haar zo voorbij lopen.quote:
Dat blauw staat haar.quote:
Ookal...quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
en nu?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:24 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is een huldiging geen kroningquote:
Straks als iedereen weg is voor de spiegel.quote:
Nee. Je hebt echt geen idee he?quote:
ja, inderdaad zeg.quote:
Wow jij bent DOM. Echt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Katholieken
Het heet niet voor niks "Staatloterij" _o-quote:
Hij is niet de enige in die zaal.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:26 schreef Blistering het volgende:
Die charles heeft hier ook geen reet aan, die verstaat er 0,0 van.
Hij dacht altijd dat hij eerder koning zou worden dan Willem Alexanderquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:26 schreef Blistering het volgende:
Die charles heeft hier ook geen reet aan, die verstaat er 0,0 van.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Lijkt wel die stem van Peter R de Vries
De voice over is Peter R.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
RIP Arend Langeberg.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zenuwen.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Wow jij bent DOM. Echt.
Leer de geschiedenis van je land en dan mag je commentaar komen geven.
'Willem van Oranje, beter bekend als 'de koning' in de kringen van de onderwereld'quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik ook wel. Dit is net DWDD: niks aan, maar toch kijken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:26 schreef trovey het volgende:
Wat zullen ze blij zijn als dit deel voorbij is.
ggmm?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:26 schreef VMSDKR het volgende:
gwn zo toch, beetje scheef enzo.
[ afbeelding ]
Oh, zo wel ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Van die voice over, van Arend langebent
Historische gebeurtenis jonge.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:26 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik ook wel. Dit is net DWDD: niks aan, maar toch kijken.
Ga je weer mis. Ik haat je niet. Jij bent gewoon dom. Meer niet.quote:
Daarom dus wel kijken.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:27 schreef beantherio het volgende:
Hij ziet er wel uit als een koning. Top hoor.
Zenuwen..Als Willem zou kijken dan schiet hij zelf in de lach denk ik. Hij doet wel vaker zo.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:27 schreef Aestivate het volgende:
waarom knipper ie zo vaak en geeft Máxima geen blik?
quote:
Briljant hequote:
quote:
Zenuwen of Tourette.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:27 schreef Aestivate het volgende:
waarom knipper ie zo vaak en geeft Máxima geen blik?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:29 schreef trovey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, meer kan ik er niet van maken...oh wacht.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....dat is beter.
Dat is "plechtig"quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom vallen er steeds van die onhandige stiltes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |