Jup.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:19 schreef DemonRage het volgende:
Zit Maxima nou de hele tijd te proberen niet te janken?
MILFquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
wat fappen jullie allemaal op maxima
Claus was wel een eindbaasquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef Pedroso het volgende:
Het wordt in ieder geval wel een meer spraakmakender Koningskoppel dan Bea en Claus.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef Knaller het volgende:
Wim-Lex: "En tot slot, vanaf nu gratis bier voor iedereen!"
heb je stront in je ogen ofzo?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
EN al die handjes, de lucht in!quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef Knaller het volgende:
Wim-Lex: "En tot slot, vanaf nu gratis bier voor iedereen!"
Een paar flinke schandalen zou wel geinig zijn ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef Pedroso het volgende:
Het wordt in ieder geval wel een meer spraakmakender Koningskoppel dan Bea en Claus.
Want QILFquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Tuurlijk, ze ziet er goed uit, maar om dat elke keer te roepen als ze in beeld komtquote:
de pootjes zitten nog aan de binnenkantquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef beantherio het volgende:
Ik blijf me afvragen hoe die mantel vast blijft zitten
Links belooft en rechts zweert, zo ongeveer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Benieuwd wie gaat beloven, en wie zweert.
Beter was hij nakend iddquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat pak onder de mantel is wel een beetje jammer...dat past niet helemaal in deze setting.
Dat is een vraag voor Willem Wever.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef beantherio het volgende:
Ik blijf me afvragen hoe die mantel vast blijft zitten
De meesten krijgen medailles zodat ze altijd boven normale militairen staan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar zouden al die medailles en prullaria voor staan bij al die mensen?
Voor elke titel één medaille ofzo?
had je liever zonder pak gehad?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat pak onder de mantel is wel een beetje jammer...dat past niet helemaal in deze setting.
quote:
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zie ginds komt de stoomboot.
Iddquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:21 schreef STING het volgende:
NOS weer met hun breaking news push bericht. No shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |