SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie je aan de vorm van de schedel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..], hoe kan een kind van die leeftijd snugger uit haar ogen kijken?
Die zijn daar allemaal aan het wachten tot de Bijenkorf open gaatquote:
Lol een frenoloog.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:16 schreef Buitendam het volgende:
Die kleinste d
[..]
Zie je aan de vorm van de schedel.
Dus Geer had er toch z'n aandeel bij de aankledingquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:14 schreef fratsman het volgende:
[..]Vanavond Jocus bij de koningsvaart.
Denk het niet Job.quote:
quote:
Morgen maar ns de hele tekst nalezen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Net een troonrede dat tweede deel van die tekst. Of is het dat officieel ook?
Ja. Dat is echt een kippenvel moment.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:17 schreef VMSDKR het volgende:
Het enige wat me interesseert zijn die schoten vanaf dat schip, maar daar zijn natuurlijk weer geen beelden van.
Ze weten toch wel wat hij ongeveer gaat zeggen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:18 schreef trovey het volgende:
Zouden al die buitenlandse gasten nu een oortje inhebben of zitten ze daar en denken ze"WTF is he saying"en dan in hun eigen taal.
Lettertype 40.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:18 schreef NLGooner het volgende:
Hij heeft aardig wat blaadjes vast.. hopelijk voor de show
Hoeraquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:17 schreef Buitendam het volgende:
Wij hebben een koning die wc's over een weiland tyft.
Ik hoop het voor hem.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:19 schreef Karina het volgende:
Over water gesproken: hierna worden vast 1 miljoen wc's tegelijk doorgetrokken.
gesalligheit!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:19 schreef Rickazio het volgende:
''wat zitten jullie allemaal nou te loeren?!!!''
Hij komt los....straks een Zuid-Amerikaans dansje.quote:
Jup.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:19 schreef DemonRage het volgende:
Zit Maxima nou de hele tijd te proberen niet te janken?
MILFquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
wat fappen jullie allemaal op maxima
Claus was wel een eindbaasquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef Pedroso het volgende:
Het wordt in ieder geval wel een meer spraakmakender Koningskoppel dan Bea en Claus.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef Knaller het volgende:
Wim-Lex: "En tot slot, vanaf nu gratis bier voor iedereen!"
heb je stront in je ogen ofzo?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
EN al die handjes, de lucht in!quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef Knaller het volgende:
Wim-Lex: "En tot slot, vanaf nu gratis bier voor iedereen!"
Een paar flinke schandalen zou wel geinig zijn ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef Pedroso het volgende:
Het wordt in ieder geval wel een meer spraakmakender Koningskoppel dan Bea en Claus.
Want QILFquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
Tuurlijk, ze ziet er goed uit, maar om dat elke keer te roepen als ze in beeld komtquote:
de pootjes zitten nog aan de binnenkantquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef beantherio het volgende:
Ik blijf me afvragen hoe die mantel vast blijft zitten
Links belooft en rechts zweert, zo ongeveer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Benieuwd wie gaat beloven, en wie zweert.
Beter was hij nakend iddquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat pak onder de mantel is wel een beetje jammer...dat past niet helemaal in deze setting.
Dat is een vraag voor Willem Wever.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:20 schreef beantherio het volgende:
Ik blijf me afvragen hoe die mantel vast blijft zitten
De meesten krijgen medailles zodat ze altijd boven normale militairen staan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar zouden al die medailles en prullaria voor staan bij al die mensen?
Voor elke titel één medaille ofzo?
had je liever zonder pak gehad?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat pak onder de mantel is wel een beetje jammer...dat past niet helemaal in deze setting.
quote:
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zie ginds komt de stoomboot.
Iddquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:21 schreef STING het volgende:
NOS weer met hun breaking news push bericht. No shit
Same herequote:Op dinsdag 30 april 2013 14:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
dat dacht ik ook heel evenquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |