SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 10:41:47Hee, Herman van Veen! “Ik ben vandaag de koning, de koning, de koning, ik ben vandaag de koning, zo koning was ik nooit!” #troon reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:46 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 10:41:47Hee, Herman van Veen! “Ik ben vandaag de koning, de koning, de koning, ik ben vandaag de koning, zo koning was ik nooit!” #troon reageer retweet
Dat ja, ze is niet dik, ze heeft een bolle toet, babyvet icm genetische bolle wangen. Trekt nog wel bij maar zal ze altijd wel houden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, ik bedoel dat de oranjes ook als ze niet dik zijn nog een bolle harses hebben. met maat 38 (=niet dik) had beatrix ook nog bolle wangen.
amalia is wel wat dikkig, maar ze sport ook dus dat zal wel rechttrekken als ze een groeispurtje heeft, de jongste is echt een scharminkeltje, de middelste is ook wat mollig, maar dik zou ik ze niet noemen.
Ok ik begrijp wat je bedoelt, ik ken idd ook iemand die heel slank (te slank voor mijn smaak) is en die toch bolle wangen heeft....quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, ik bedoel dat de oranjes ook als ze niet dik zijn nog een bolle harses hebben. met maat 38 (=niet dik) had beatrix ook nog bolle wangen.
amalia is wel wat dikkig, maar ze sport ook dus dat zal wel rechttrekken als ze een groeispurtje heeft, de jongste is echt een scharminkeltje, de middelste is ook wat mollig, maar dik zou ik ze niet noemen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:46 schreef Nibb-it het volgende:
Wat een hoop pittige kapsels op de Dam in Nederland.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:46 schreef marcodej het volgende:
Hier kan geen Joanna tegenop. De monarchie is niet dood mensen.
Hij bedankte o.a. zijn moeder toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:46 schreef Arcee het volgende:
Waarom zei WA nou niet even iets? Zo van: "Hallo, ik ben uw nieuwe koning." Niks van dat alles, toch?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:46 schreef superniger het volgende:
Wel jammer dat de vader van Maxima er niet bij is
CreaBea!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk trouwens dat Beatrix zich echt groen en geel ergert aan Bea bedankt
Is ontkracht door de politie.quote:
Waarmee?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:47 schreef marcodej het volgende:
Dat eerst meisje dat moest huilen zou ik wel raken btw.
Ja, maar hij stelde zichzelf niet voor als koning. Als-ie nog niet durft, zo keek-ie ook de hele tijd trouwens.quote:
Was het el een rechtmatige vordering dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:45 schreef Pino112 het volgende:
Politie Amsterdam eo (@Politie_Adam) heeft getweet om 10:36 AM on di, apr. 30, 2013:
Geruchten over aanhouding demonstranten op de Dam zijn onjuist. Er is één man aangehouden die niet voldeed vorderingen van agenten. #troon
(https://twitter.com/Politie_Adam/status/329152231058325504)
Het is een vrouw die de monarchie niet eens mee heeft gemaaktquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:47 schreef DaMart het volgende:
Wie is die Joanna en waarom verdient ze al die aandacht?.
Jawel... er zijn meer actievoerders....het is een groepjequote:
Het eerste wat hij zei was: "Lieve moeder". Heeft 'ie puik gedaan vind ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:46 schreef Arcee het volgende:
Waarom zei WA nou niet even iets? Zo van: "Hallo, ik ben uw nieuwe koning." Niks van dat alles, toch?
Oh ja groepje van 3 of zoquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jawel... er zijn meer actievoerders....het is een groepje
O, iemand die de aandacht niet waard is dusquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een vrouw die de monarchie niet eens mee heeft gemaakt
Protesteert met de tekst: Weg met de monarchie, het is 2013
ja dat viel me ook al op, hij flikkert.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:49 schreef hexje het volgende:
Wat is er met die oranje tag? Dan wel dan niet.
Ze zou wel leuke spelletjes gaan spelen met de demonstranten, zoals Willempje prik, had wel gehoopt dat ze er live verslag van deden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, iemand die de aandacht niet waard is dus.
Mobiel ftw, daar blijft hij de hele tijd staan.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:49 schreef hexje het volgende:
Bij een auto-update is hij er niet, volgens mij. Als je op F5 drukt welquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:49 schreef hexje het volgende:
Idd.quote:
verslapenquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:49 schreef MrBadGuy het volgende:
Ga ff lekker dom doen met die telefoon... je bent toch al gewoon op tv?
Op haar leeftijd ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:49 schreef littledrummergirl het volgende:
beetje triest foto's maken van jezelf
Zou spannend zijn als ze nu Hans Teeuwen zouden interviewen!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:50 schreef Samson het volgende:
Heb je een nieuw tijdperk, trekken ze die ouwe van Veen uit de mottenballen
Frele maakte tijdens de balkonscene een foto van zichzelf op haar telefoon.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:50 schreef Cee het volgende:
Godver, ik zat even panisch te zappen, heb ik een Moment gemist?
Hé MAJESTEIT! Ga es BIER halûh!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zou spannend zijn als ze nu Hans Teeuwen zouden interviewen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet verbaasd. Deed ze een duckface erbij?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Frele maakte tijdens de balkonscene een foto van zichzelf op haar telefoon.
Zondag bij de huldiging van Ajax.quote:
Of een Hansie Hansiequote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef Slobeend het volgende:
Dit programma heeft behoefte aan Schelvecchio of Aad300.
quote:
dat was Roosquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef BabeWatcher het volgende:
ik dacht dat de dochter van Herman van Veen was overleden, of was dat een ander?
Of Sierd 'KOEKOEK' De Vosquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef Slobeend het volgende:
Wat een kut hequote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef marcodej het volgende:
Ze is niet emotioneel, daarom maakt ze foto's van zichzelf.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef marcodej het volgende:
Ze is niet emotioneel, daarom maakt ze foto's van zichzelf.
Jammer dat VI geen live uitzending heeft.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef Slobeend het volgende:
"Rob gaat nu even schijten"quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef superworm het volgende:
Hoe legden ze uit dat ie ging schijten dan?
belangrijke afspraakquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef superworm het volgende:
Hoe legden ze uit dat ie ging schijten dan?
Deze man weet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef Slobeend het volgende:
Moet jij niet in de stad zijn als Amsterdamse?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef Karina het volgende:
Herman zat in de bus, spannend verhaal nu.
Ik zit in de stad, in mijn huiskamerquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:52 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Moet jij niet in de stad zijn als Amsterdamse?
Vanmiddag pasquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:52 schreef Snowglobe het volgende:
Hoe lang moeten ze blijven kletsen? Wanneer gaan ze naar de kerk?
13:30 pas, http://www.koninklijkhuis(...)swisseling-30-april/quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:52 schreef Snowglobe het volgende:
Dat was een andere van Linda, Roos en Jessica.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef BabeWatcher het volgende:
ik dacht dat de dochter van Herman van Veen was overleden, of was dat een ander?
Vanmiddag pas.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:52 schreef Snowglobe het volgende:
Niou nee, mij te druk. Museumplein was eerder een optie geweest, dat is vlakbij. Maar op tv zie je het toch veel beter?quote:
Dat ja, echt historisch leeg daarquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:53 schreef BabeWatcher het volgende:
Nog rustiger dan op een normale dinsdag is het museumplein
Hij is even naar zijn eigen gezeik aan het luisteren ipv van die vrouwenquote:
JE MOET ERBIJ ZIJN KARINA BEGRIJP DAT DAN!!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Niou nee, mij te druk. Museumplein was eerder een optie geweest, dat is vlakbij. Maar op tv zie je het toch veel beter?
Belangrijke informatie die ze je niet willen onthoudenquote:
Tussen nu en 13.00 is er niks van belang?quote:
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Niou nee, mij te druk. Museumplein was eerder een optie geweest, dat is vlakbij. Maar op tv zie je het toch veel beter?
Ik ben er wel bij bij de herhalingquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
JE MOET ERBIJ ZIJN KARINA BEGRIJP DAT DAN!!!!![]()
RTLquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Sylvie zou toch ook iets doen voor de duitse zender?
Zou ze dat doen voor de ARD?
[ afbeelding ]
Wat een lelijk decor. Niet eens oranje en die fiets erbij heequote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien staat er ook nog iets van de rookbom op de nos appquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Belangrijke informatie die ze je niet willen onthouden
Nee, RTL Duitsland.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Sylvie zou toch ook iets iemand doen voor de duitse zender?
[ afbeelding ]
Ze werkt bij RTL dus ik neem aan dat ze het ook daarvoor doet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop op een breaking.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef LDS het volgende:
[..]
Misschien staat er ook nog iets van de rookbom op de nos app
Klopt: http://www.koninklijkhuis(...)swisseling-30-april/quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tussen nu en 13.00 is er niks van belang?
HOAX fokkers komen niet buitenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef BabeWatcher het volgende:
moeten we nu echt tot 13:30 wachten?
dan ga ik nu even de vrijmarkt op
'Selectie Ajax bekend gemaakt'quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat zou het nieuws zijn voor het journaal?
Dank je. Kan ik nog iets nuttigs gaan doen vandaagquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt: http://www.koninklijkhuis(...)swisseling-30-april/
Zeur niet zoquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik mis Maartje van Weegen.![]()
Die wist waar ze het over had en kon zinnen afmaken.
Coffeeshop.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:55 schreef _Dido_ het volgende:
Nu wachten tot ze naar de Nieuwe Kerk gaan? Wat doen ze nu dan? Koffie met cake?
Ze zijn stiekem velours op onsquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
Op veel Duitse zenders is het ook continu over NL
Eigenlijk vind ik het helemaal niet zo soepel gaan...quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:56 schreef MensenToch het volgende:
Ik ben wel een beetje trots op Nederland als je dit zo ziet
(Behalve die stomme kankerhoer die foto's van zichzelf gaat maken)
Wat had er soepeler moeten gaan danquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het helemaal niet zo soepel gaan...
Alexander is vanaf nu koning, dus ik denk dat ze een vaatje hebben aangeslotenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:55 schreef _Dido_ het volgende:
Nu wachten tot ze naar de Nieuwe Kerk gaan? Wat doen ze nu dan? Koffie met cake?
Broodjes kaas en ham denk ik. Glaasje melk erbij, misschien zelfs een kroket.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:55 schreef _Dido_ het volgende:
Oma.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:58 schreef Snowglobe het volgende:
Wat is nu de rol van Beatrix eigenlijk? Gaan we pas weer wat over haar horen als het tijd is voor haar begrafenis?
Die instrueert Willem wanneer hij moet wuiven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:58 schreef Snowglobe het volgende:
Wat is nu de rol van Beatrix eigenlijk?
Nee ze blijft lekker lintjes knippen enzo.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:58 schreef Snowglobe het volgende:
Wat is nu de rol van Beatrix eigenlijk? Gaan we pas weer wat over haar horen als het tijd is voor haar begrafenis?
De Duitse versie mag ik hopenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:58 schreef marcodej het volgende:
Bij de ARD hebben ze het Ewbank-lied onder een compilatie.
pass die link eensquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb een livestream van RTL gevonden, helaas is er nu reclame.
Die blijft de komende tijd lintjes knippen, maar minder dan nu. Misschien zien we haar ook nog op Koningsdag. En dat zal geleidelijk aan steeds minder worden, ze is immers al 75.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:58 schreef Snowglobe het volgende:
Aan 't eind van de dag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:59 schreef icloud het volgende:
Waar zit andre rieu in het programma, ik dacht dat hij een concert zou geven voor de koning op verzoek van maxima?
Zolang Beatrix nog gewoon vitaal is blijft ze publieke optredens doen, lintjes knippen en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:58 schreef Snowglobe het volgende:
21:30, als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:59 schreef icloud het volgende:
Waar zit andre rieu in het programma, ik dacht dat hij een concert zou geven voor de koning op verzoek van maxima?
Het Koningsbal, op het Museumplein vanavond.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:59 schreef icloud het volgende:
BREAKING: DE KONINGIN IS AFGETREDEN!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het nieuws. Ik ben benieuwd wat ze melden
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:01 schreef MensenToch het volgende:
WTF? Een negerin die het journaal voorleest.
Het moet niet gekker worden, sinds wanneer is dit zo?
Al een paar maanden helaas.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:01 schreef MensenToch het volgende:
1621 belde, ze willen hun negerhaat terug.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:01 schreef MensenToch het volgende:
en terechtquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:02 schreef Loop-y het volgende:
Bij CNN wordt die instorting in Bangladesh en wat extra informatie over de Boston bombing belangrijker geacht dan Wimlex
GoT is sowieso belangrijker om te kijken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:02 schreef Karina het volgende:
Wanneer is er weer wat? Anders ga ik GoT kijken, had ik nog niet gedaan.
GoT kijken, straks weer terugkomen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:02 schreef Karina het volgende:
Wanneer is er weer wat? Anders ga ik GoT kijken, had ik nog niet gedaan.
Zo koningsgezind, die hebben al heel lang een prince albert.quote:
Androidquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:06 schreef Klummie het volgende:
[..]
vast wel, Lexje is niet slim, dus dan kom je al snel bij een iPhone uit.
Jij hebt ook een iPhone?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:06 schreef Klummie het volgende:
[..]
vast wel, Lexje is niet slim, dus dan kom je al snel bij een iPhone uit.
Stiekem wil Duitsland ook een Koningshuis, die zijn sowieso wel van dat 'sprookjes' pracht en praal.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ze zijn stiekem velours op ons
Ja, ze zenden ook alles live uit de hele dag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Stiekem wil Duitsland ook een Koningshuis, die zijn sowieso wel van dat 'sprookjes' pracht en praal.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik kijk uit naar het zingen van het koningslied....
Ik denk dat ik met plaatsvervangende schaamte en gekromde tenen ga kijken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik kijk uit naar het zingen van het koningslied....
Zo één die echt nooit wil neuken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Joanna is een slet die altijd tegen de keer wil zijn.
Ik kan niet wachten op het rap gedeelte.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met plaatsvervangende schaamte en gekromde tenen ga kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |