Wat had er soepeler moeten gaan danquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het helemaal niet zo soepel gaan...
Alexander is vanaf nu koning, dus ik denk dat ze een vaatje hebben aangeslotenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:55 schreef _Dido_ het volgende:
Nu wachten tot ze naar de Nieuwe Kerk gaan? Wat doen ze nu dan? Koffie met cake?
Broodjes kaas en ham denk ik. Glaasje melk erbij, misschien zelfs een kroket.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:55 schreef _Dido_ het volgende:
Nu wachten tot ze naar de Nieuwe Kerk gaan? Wat doen ze nu dan? Koffie met cake?
Oma.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:58 schreef Snowglobe het volgende:
Wat is nu de rol van Beatrix eigenlijk? Gaan we pas weer wat over haar horen als het tijd is voor haar begrafenis?
Die instrueert Willem wanneer hij moet wuiven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:58 schreef Snowglobe het volgende:
Wat is nu de rol van Beatrix eigenlijk?
Nee ze blijft lekker lintjes knippen enzo.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:58 schreef Snowglobe het volgende:
Wat is nu de rol van Beatrix eigenlijk? Gaan we pas weer wat over haar horen als het tijd is voor haar begrafenis?
De Duitse versie mag ik hopenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:58 schreef marcodej het volgende:
Bij de ARD hebben ze het Ewbank-lied onder een compilatie.
pass die link eensquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb een livestream van RTL gevonden, helaas is er nu reclame.
Die blijft de komende tijd lintjes knippen, maar minder dan nu. Misschien zien we haar ook nog op Koningsdag. En dat zal geleidelijk aan steeds minder worden, ze is immers al 75.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:58 schreef Snowglobe het volgende:
Aan 't eind van de dag.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:59 schreef icloud het volgende:
Waar zit andre rieu in het programma, ik dacht dat hij een concert zou geven voor de koning op verzoek van maxima?
Zolang Beatrix nog gewoon vitaal is blijft ze publieke optredens doen, lintjes knippen en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:58 schreef Snowglobe het volgende:
21:30, als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:59 schreef icloud het volgende:
Waar zit andre rieu in het programma, ik dacht dat hij een concert zou geven voor de koning op verzoek van maxima?
Het Koningsbal, op het Museumplein vanavond.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:59 schreef icloud het volgende:
BREAKING: DE KONINGIN IS AFGETREDEN!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het nieuws. Ik ben benieuwd wat ze melden
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:01 schreef MensenToch het volgende:
WTF? Een negerin die het journaal voorleest.
Het moet niet gekker worden, sinds wanneer is dit zo?
Al een paar maanden helaas.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:01 schreef MensenToch het volgende:
1621 belde, ze willen hun negerhaat terug.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:01 schreef MensenToch het volgende:
en terechtquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:02 schreef Loop-y het volgende:
Bij CNN wordt die instorting in Bangladesh en wat extra informatie over de Boston bombing belangrijker geacht dan Wimlex
GoT is sowieso belangrijker om te kijken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:02 schreef Karina het volgende:
Wanneer is er weer wat? Anders ga ik GoT kijken, had ik nog niet gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |