Zou spannend zijn als ze nu Hans Teeuwen zouden interviewen!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:50 schreef Samson het volgende:
Heb je een nieuw tijdperk, trekken ze die ouwe van Veen uit de mottenballen
Frele maakte tijdens de balkonscene een foto van zichzelf op haar telefoon.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:50 schreef Cee het volgende:
Godver, ik zat even panisch te zappen, heb ik een Moment gemist?
Hé MAJESTEIT! Ga es BIER halûh!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zou spannend zijn als ze nu Hans Teeuwen zouden interviewen!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet verbaasd. Deed ze een duckface erbij?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Frele maakte tijdens de balkonscene een foto van zichzelf op haar telefoon.
Zondag bij de huldiging van Ajax.quote:
Of een Hansie Hansiequote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef Slobeend het volgende:
Dit programma heeft behoefte aan Schelvecchio of Aad300.
quote:
dat was Roosquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef BabeWatcher het volgende:
ik dacht dat de dochter van Herman van Veen was overleden, of was dat een ander?
Of Sierd 'KOEKOEK' De Vosquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef Slobeend het volgende:
Wat een kut hequote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef marcodej het volgende:
Ze is niet emotioneel, daarom maakt ze foto's van zichzelf.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef marcodej het volgende:
Ze is niet emotioneel, daarom maakt ze foto's van zichzelf.
Jammer dat VI geen live uitzending heeft.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef Slobeend het volgende:
"Rob gaat nu even schijten"quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef superworm het volgende:
Hoe legden ze uit dat ie ging schijten dan?
belangrijke afspraakquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef superworm het volgende:
Hoe legden ze uit dat ie ging schijten dan?
Deze man weet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef Slobeend het volgende:
Moet jij niet in de stad zijn als Amsterdamse?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef Karina het volgende:
Herman zat in de bus, spannend verhaal nu.
Ik zit in de stad, in mijn huiskamerquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:52 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Moet jij niet in de stad zijn als Amsterdamse?
Vanmiddag pasquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:52 schreef Snowglobe het volgende:
Hoe lang moeten ze blijven kletsen? Wanneer gaan ze naar de kerk?
13:30 pas, http://www.koninklijkhuis(...)swisseling-30-april/quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:52 schreef Snowglobe het volgende:
Dat was een andere van Linda, Roos en Jessica.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:51 schreef BabeWatcher het volgende:
ik dacht dat de dochter van Herman van Veen was overleden, of was dat een ander?
Vanmiddag pas.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:52 schreef Snowglobe het volgende:
Niou nee, mij te druk. Museumplein was eerder een optie geweest, dat is vlakbij. Maar op tv zie je het toch veel beter?quote:
Dat ja, echt historisch leeg daarquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:53 schreef BabeWatcher het volgende:
Nog rustiger dan op een normale dinsdag is het museumplein
Hij is even naar zijn eigen gezeik aan het luisteren ipv van die vrouwenquote:
JE MOET ERBIJ ZIJN KARINA BEGRIJP DAT DAN!!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Niou nee, mij te druk. Museumplein was eerder een optie geweest, dat is vlakbij. Maar op tv zie je het toch veel beter?
Belangrijke informatie die ze je niet willen onthoudenquote:
Tussen nu en 13.00 is er niks van belang?quote:
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Niou nee, mij te druk. Museumplein was eerder een optie geweest, dat is vlakbij. Maar op tv zie je het toch veel beter?
Ik ben er wel bij bij de herhalingquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
JE MOET ERBIJ ZIJN KARINA BEGRIJP DAT DAN!!!!![]()
RTLquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Sylvie zou toch ook iets doen voor de duitse zender?
Zou ze dat doen voor de ARD?
[ afbeelding ]
Wat een lelijk decor. Niet eens oranje en die fiets erbij heequote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien staat er ook nog iets van de rookbom op de nos appquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Belangrijke informatie die ze je niet willen onthouden
Nee, RTL Duitsland.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Sylvie zou toch ook iets iemand doen voor de duitse zender?
[ afbeelding ]
Ze werkt bij RTL dus ik neem aan dat ze het ook daarvoor doet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop op een breaking.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef LDS het volgende:
[..]
Misschien staat er ook nog iets van de rookbom op de nos app
Klopt: http://www.koninklijkhuis(...)swisseling-30-april/quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tussen nu en 13.00 is er niks van belang?
HOAX fokkers komen niet buitenquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef BabeWatcher het volgende:
moeten we nu echt tot 13:30 wachten?
dan ga ik nu even de vrijmarkt op
'Selectie Ajax bekend gemaakt'quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat zou het nieuws zijn voor het journaal?
Dank je. Kan ik nog iets nuttigs gaan doen vandaagquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:55 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt: http://www.koninklijkhuis(...)swisseling-30-april/
Zeur niet zoquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik mis Maartje van Weegen.![]()
Die wist waar ze het over had en kon zinnen afmaken.
Coffeeshop.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:55 schreef _Dido_ het volgende:
Nu wachten tot ze naar de Nieuwe Kerk gaan? Wat doen ze nu dan? Koffie met cake?
Ze zijn stiekem velours op onsquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
Op veel Duitse zenders is het ook continu over NL
Eigenlijk vind ik het helemaal niet zo soepel gaan...quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:56 schreef MensenToch het volgende:
Ik ben wel een beetje trots op Nederland als je dit zo ziet
(Behalve die stomme kankerhoer die foto's van zichzelf gaat maken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |