Niou nee, mij te druk. Museumplein was eerder een optie geweest, dat is vlakbij. Maar op tv zie je het toch veel beter?quote:
Dat ja, echt historisch leeg daarquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:53 schreef BabeWatcher het volgende:
Nog rustiger dan op een normale dinsdag is het museumplein
Hij is even naar zijn eigen gezeik aan het luisteren ipv van die vrouwenquote:
JE MOET ERBIJ ZIJN KARINA BEGRIJP DAT DAN!!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Niou nee, mij te druk. Museumplein was eerder een optie geweest, dat is vlakbij. Maar op tv zie je het toch veel beter?
Belangrijke informatie die ze je niet willen onthoudenquote:
Tussen nu en 13.00 is er niks van belang?quote:
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Niou nee, mij te druk. Museumplein was eerder een optie geweest, dat is vlakbij. Maar op tv zie je het toch veel beter?
Ik ben er wel bij bij de herhalingquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
JE MOET ERBIJ ZIJN KARINA BEGRIJP DAT DAN!!!!![]()
RTLquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Sylvie zou toch ook iets doen voor de duitse zender?
Zou ze dat doen voor de ARD?
[ afbeelding ]
Wat een lelijk decor. Niet eens oranje en die fiets erbij heequote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien staat er ook nog iets van de rookbom op de nos appquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Belangrijke informatie die ze je niet willen onthouden
Nee, RTL Duitsland.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |