SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 10:41:47Hee, Herman van Veen! “Ik ben vandaag de koning, de koning, de koning, ik ben vandaag de koning, zo koning was ik nooit!” #troon reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:46 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 10:41:47Hee, Herman van Veen! “Ik ben vandaag de koning, de koning, de koning, ik ben vandaag de koning, zo koning was ik nooit!” #troon reageer retweet
Dat ja, ze is niet dik, ze heeft een bolle toet, babyvet icm genetische bolle wangen. Trekt nog wel bij maar zal ze altijd wel houden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, ik bedoel dat de oranjes ook als ze niet dik zijn nog een bolle harses hebben. met maat 38 (=niet dik) had beatrix ook nog bolle wangen.
amalia is wel wat dikkig, maar ze sport ook dus dat zal wel rechttrekken als ze een groeispurtje heeft, de jongste is echt een scharminkeltje, de middelste is ook wat mollig, maar dik zou ik ze niet noemen.
Ok ik begrijp wat je bedoelt, ik ken idd ook iemand die heel slank (te slank voor mijn smaak) is en die toch bolle wangen heeft....quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee, ik bedoel dat de oranjes ook als ze niet dik zijn nog een bolle harses hebben. met maat 38 (=niet dik) had beatrix ook nog bolle wangen.
amalia is wel wat dikkig, maar ze sport ook dus dat zal wel rechttrekken als ze een groeispurtje heeft, de jongste is echt een scharminkeltje, de middelste is ook wat mollig, maar dik zou ik ze niet noemen.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:46 schreef Nibb-it het volgende:
Wat een hoop pittige kapsels op de Dam in Nederland.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:46 schreef marcodej het volgende:
Hier kan geen Joanna tegenop. De monarchie is niet dood mensen.
Hij bedankte o.a. zijn moeder toch?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:46 schreef Arcee het volgende:
Waarom zei WA nou niet even iets? Zo van: "Hallo, ik ben uw nieuwe koning." Niks van dat alles, toch?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:46 schreef superniger het volgende:
Wel jammer dat de vader van Maxima er niet bij is
CreaBea!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk trouwens dat Beatrix zich echt groen en geel ergert aan Bea bedankt
Is ontkracht door de politie.quote:
Waarmee?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:47 schreef marcodej het volgende:
Dat eerst meisje dat moest huilen zou ik wel raken btw.
Ja, maar hij stelde zichzelf niet voor als koning. Als-ie nog niet durft, zo keek-ie ook de hele tijd trouwens.quote:
Was het el een rechtmatige vordering dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:45 schreef Pino112 het volgende:
Politie Amsterdam eo (@Politie_Adam) heeft getweet om 10:36 AM on di, apr. 30, 2013:
Geruchten over aanhouding demonstranten op de Dam zijn onjuist. Er is één man aangehouden die niet voldeed vorderingen van agenten. #troon
(https://twitter.com/Politie_Adam/status/329152231058325504)
Het is een vrouw die de monarchie niet eens mee heeft gemaaktquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:47 schreef DaMart het volgende:
Wie is die Joanna en waarom verdient ze al die aandacht?.
Jawel... er zijn meer actievoerders....het is een groepjequote:
Het eerste wat hij zei was: "Lieve moeder". Heeft 'ie puik gedaan vind ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:46 schreef Arcee het volgende:
Waarom zei WA nou niet even iets? Zo van: "Hallo, ik ben uw nieuwe koning." Niks van dat alles, toch?
Oh ja groepje van 3 of zoquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jawel... er zijn meer actievoerders....het is een groepje
O, iemand die de aandacht niet waard is dusquote:Op dinsdag 30 april 2013 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een vrouw die de monarchie niet eens mee heeft gemaakt
Protesteert met de tekst: Weg met de monarchie, het is 2013
ja dat viel me ook al op, hij flikkert.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:49 schreef hexje het volgende:
Wat is er met die oranje tag? Dan wel dan niet.
Ze zou wel leuke spelletjes gaan spelen met de demonstranten, zoals Willempje prik, had wel gehoopt dat ze er live verslag van deden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, iemand die de aandacht niet waard is dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |