Nice, echt respect voor zulke mensen!Zelf ben ik nooit uitzonderlijk dik geweest was altijd normaal als kind werd helaas chubby in de puberteit. Verder heb ik niet echt een voorbeeld waar ik me aan vast hou maar vind het wel kicken als ik een fitnessmodel oid zie trainen. Ik wil dit heel graag en ik voel gewoon dat het gewoon gaat lukkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:21 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Een oud klasgenootje van mij, was echt zo rond als een skippybal na 4 jaar trainen is ze gewoon Victoria Secret model slank geworden. Waar een wil is is een wegWhat about stats?
Danku!quote:
Ligt er aan wat voor legpress je doet..Die met je benen omhoog focust vooral op je hams.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan iemand uitleggen wat de extra opbrengst van de leg press is als ik al squat?
quote:Conclusion
There are two ways of looking at the EMG data:
There is no difference in muscle activation between front and back squats.
Or, front squatting less weight results in the same activation as back squatting more weight.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag 40 kg BP...2e keer dat ik het doe na lange tijd.dem legzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag 40 kg BP...2e keer dat ik het doe na lange tijd.mijn vrouw leest hier ook weL eens mee, dus ik onthoud mij van commentaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Ach hier kijken we toch op een andere manier naar elkaars lichaam?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
mijn vrouw leest hier ook weL eens mee, dus ik onthoud mij van commentaar
Zitten inderdaad geen grote verschillen in. Maar als je de nadruk iets meer wil leggen op een bepaalde spiergroep kan het van pas komen. Of als carry-over voor olympische lifts.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:50 schreef Dimachaerus het volgende:
Morgen moet ik eigenlijk weer front squats doen maar ik vind dit niet echt een fijne oefening, voornamelijk door de positionering van armen en polsen.
Volgens deze site schijnen er geen significante verschillen te zijn. Is het erg als ik front squats inwissel voor back squats?
http://www.precisionnutri(...)front-or-back-squats
[..]
Gebruik geen pre-workouts of andere supplementen. Maar overweeg wel om vitamine-D en creatine te supplementeren. Omdat deze haast niet voldoende uit voeding zijn te halen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:04 schreef Hiatus het volgende:
Heb nog een halve pot jack3d staan.
Zou em graag weggeven, ben die troep echt zat.
Gebruik het heel af en toe omdat ik het toch nog heb liggen en het soort van op moet.
Deze avond voor de training genomen >Hartslag skyrocket, voel me vaag stoned. En nadien heb ik vaak hoofdpijn. En als ik het savonds neem kom ik slecht in slaap en is me slaap kwalitatief slecht.
Voor mij werkt koffie toch nog het beste.
Gebruiken jullie pre-workouts?
Hij is ook minder belastend voor je onderrug.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:05 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zitten inderdaad geen grote verschillen in. Maar als je de nadruk iets meer wil leggen op een bepaalde spiergroep kan het van pas komen. Of als carry-over voor olympische lifts.
Daarnaast kan je back squat met meer gewicht pakken en spieren zwaarder belasten. Front Squats zou hiernaast prima kunnen als assistance/variatie.
Is niks over te zeggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:07 schreef Hiatus het volgende:
Hij is ook minder belastend voor je onderrug.
Als je daar blessure aan heb gehad is het een goede optie.
Volgens mij blijft je romp verticaler bij een frontsquat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:10 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Is niks over te zeggen.
Ligt er voornamelijk aan wat voor blessure. Er kan niet gezegd worden dat je met een rug blessure beter kan front squaten i.p.v. back squats. Bij sommige blessures/ziektebeelden kan rug flexie juist verlichtend zijn. Moet dus per blessure worden bekeken.
Dat klopt. Maar niet elke blessure is hetzelfde.Bijvoorbeeld: als er een zenuw bekneld is kan naar voren leunen met je romp juist verlichtend werken. Moet dus naar de blessure gekeken worden en dan pas naar een oefening. Niet andersom.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:16 schreef Hiatus het volgende:
[..]
Volgens mij blijft je romp verticaler bij een frontsquat.
Bij een backsquat leun je wat meer naar voren. Vandaar bij backsquat meer krachten op je onderrug.
Klinkt logisch toch? Dit is ook mijn persoonlijk ervaring.
True that, sowieso als je ergens last van heb kan je beter iemand er naar laten kijken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:20 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar niet elke blessure is hetzelfde.Bijvoorbeeld: als er een zenuw bekneld is kan naar voren leunen met je romp juist verlichtend werken. Moet dus naar de blessure gekeken worden en dan pas naar een oefening. Niet andersom.
Vandaag 40 kg BP...2e keer dat ik het doe na lange tijd.Squat/deadlift harderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat er een beste manier is, 2 of 3 split waar in alle grote compounds zijn verwerkt kunnen ook prima werken. 3x pw squatten en 1,5x deadliften was teveel voor mij, ik trainde beter op een 2 of 3 split.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Als beginner kan je het beste een jaar SS/madcow doen en dan 4/5 day split
Je hoort het ook icm bulken te doen en dan moet het wel lukkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:07 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een beste manier is, 2 of 3 split waar in alle grote compounds zijn verwerkt kunnen ook prima werken. 3x pw squatten en 1,5x deadliften was teveel voor mij, ik trainde beter op een 2 of 3 split.
Deed ik, maar werkte voor mij niet ideaal, voor jou vast wel. Daarom zeg ik, er is niet één beste manier.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je hoort het ook icm bulken te doen en dan moet het wel lukken
Als je moeite hebt met een correcte squat form, zul je waarschijnlijk niet voldoende gewicht squatten om je quads echt goed aan te pakken. Om dat alsnog te doen, sluit je de benen workout af met een paar sets op de (plate loaded) leg press.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan iemand uitleggen wat de extra opbrengst van de leg press is als ik al squat?
Goed te horen! Ze heeft gelukkig een wijze zoon die alles kan uitleggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 03:31 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben trots op mijn moederZe is hard bezig met insanity en heeft haar dieet volledig onder controle. In het verleden deed ze altijd van die achterlijke shake dieten, met als gevolg dat ze in de starvation mode en heel vlot vast kwam te zitten. Nu weet ze wel beter. Ze eet voldoende eiwitten en is zelfs aan de whey
Er is al 6 kilo vanaf en ze krijgt zowaar een strakke buik
Overigens begon ze vandaag wel over Jesse vd Velde. Dat heb ik meteen maar hardhandig de kop ingedrukt
beetje verdacht ja..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 05:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Goed te horen! Ze heeft gelukkig een wijze zoon die alles kan uitleggen.
Over Jesse...
Wat is de kans dat ze just die gast van internet gaat noemen.
Nou, intens verdacht zegquote:
Vandaag 40 kg BP...2e keer dat ik het doe na lange tijd.Goed bezig, keep goingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou keihard geven 7/10 ik moet me een beetje inhouden want me chick leest ook wel eens mee.
't is dat je aan de andere kant van de wereld woont, anders hadden we gedacht dat ze jouw bookmarks had gevondenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nou, intens verdacht zeg
mijn ma zit geregeld op internet. Is dat gek
ik doelde meer op met misschien heeft ze fok.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nou, intens verdacht zeg
haha, nu krijgt Star de schrik van z'n levenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik doelde meer op met misschien heeft ze fok.
trekken wel weg, goed smeren. Moet trouwens niet denken aan zwangerschapsstriae later.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:35 schreef RaymondK het volgende:
crap, deed vanmorgen m'n oksels ff scheren, 2 hele dikke straiee strepen in m'n okselz, aan beide kanten![]()
![]()
ik bedoel liever daar als op m'n schouders, maar toch...
'k heb ze wel eens heel dun op de zijkant van m'n borst gehad, en die zijn praktisch onzichtbaar opgelost, maar deze zijn knal rood en een paar mm breed.![]()
kut
quote:
Nee, niet zo bedoeld. Geloof het meteen, die Jesse heeft minstens 100 websites.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nou, intens verdacht zeg
't is ook een beest ook gewoonquote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, niet zo bedoeld. Geloof het meteen, die Jesse heeft minstens 100 websites.
Gewoon grappig dat die gast blijkbaar veel gevonden wordt.
Weet zij veel dat ik ik benquote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, nu krijgt Star de schrik van z'n leven
Misschien moet ik zijn testosteron shake maar eens proberenquote:
nooouuuuh, in sommige filmpjes heeft ze je vast wel kunnen herikennen.quote:
ik wil graag kracht gainen waarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:14 schreef Verbosity het volgende:
In de eerste 6-12 maanden zou ik zelf ook SS adviseren voor beginners. Daarna moeten ze maar zien wat ze willen trainen. Bijv. hypertrofie(split), kracht (practical programming, 5-3-1) of iets anders.
Probleem is altijd dat in korte samenvattingen de nuances ontbreken. Het geeft een mooie richtlijn and that's it.
filmpjes heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nooouuuuh, in sommige filmpjes heeft ze je vast wel kunnen herinneren.
En aan je manier van schrijven e.d. Ik denk dat moeders je er prima uit kunnen vissen.
lol.
Mijn deadlift boh gekquote:
nope en star g goede benen :pquote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, heb je al z'n flexfilmpjes nooit gezien dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |