Als je moeite hebt met een correcte squat form, zul je waarschijnlijk niet voldoende gewicht squatten om je quads echt goed aan te pakken. Om dat alsnog te doen, sluit je de benen workout af met een paar sets op de (plate loaded) leg press.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kan iemand uitleggen wat de extra opbrengst van de leg press is als ik al squat?
Goed te horen! Ze heeft gelukkig een wijze zoon die alles kan uitleggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 03:31 schreef star_gazer het volgende:
Ik ben trots op mijn moederZe is hard bezig met insanity en heeft haar dieet volledig onder controle. In het verleden deed ze altijd van die achterlijke shake dieten, met als gevolg dat ze in de starvation mode en heel vlot vast kwam te zitten. Nu weet ze wel beter. Ze eet voldoende eiwitten en is zelfs aan de whey
Er is al 6 kilo vanaf en ze krijgt zowaar een strakke buik
Overigens begon ze vandaag wel over Jesse vd Velde. Dat heb ik meteen maar hardhandig de kop ingedrukt
beetje verdacht ja..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 05:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Goed te horen! Ze heeft gelukkig een wijze zoon die alles kan uitleggen.
Over Jesse...
Wat is de kans dat ze just die gast van internet gaat noemen.
Nou, intens verdacht zegquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag 40 kg BP...2e keer dat ik het doe na lange tijd.Goed bezig, keep goingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou keihard geven 7/10 ik moet me een beetje inhouden want me chick leest ook wel eens mee.
't is dat je aan de andere kant van de wereld woont, anders hadden we gedacht dat ze jouw bookmarks had gevondenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nou, intens verdacht zeg
mijn ma zit geregeld op internet. Is dat gek
ik doelde meer op met misschien heeft ze fok.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nou, intens verdacht zeg
haha, nu krijgt Star de schrik van z'n levenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik doelde meer op met misschien heeft ze fok.
trekken wel weg, goed smeren. Moet trouwens niet denken aan zwangerschapsstriae later.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:35 schreef RaymondK het volgende:
crap, deed vanmorgen m'n oksels ff scheren, 2 hele dikke straiee strepen in m'n okselz, aan beide kanten![]()
![]()
ik bedoel liever daar als op m'n schouders, maar toch...
'k heb ze wel eens heel dun op de zijkant van m'n borst gehad, en die zijn praktisch onzichtbaar opgelost, maar deze zijn knal rood en een paar mm breed.![]()
kut
quote:
Nee, niet zo bedoeld. Geloof het meteen, die Jesse heeft minstens 100 websites.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nou, intens verdacht zeg
't is ook een beest ook gewoonquote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, niet zo bedoeld. Geloof het meteen, die Jesse heeft minstens 100 websites.
Gewoon grappig dat die gast blijkbaar veel gevonden wordt.
Weet zij veel dat ik ik benquote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, nu krijgt Star de schrik van z'n leven
Misschien moet ik zijn testosteron shake maar eens proberenquote:
nooouuuuh, in sommige filmpjes heeft ze je vast wel kunnen herikennen.quote:
ik wil graag kracht gainen waarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:14 schreef Verbosity het volgende:
In de eerste 6-12 maanden zou ik zelf ook SS adviseren voor beginners. Daarna moeten ze maar zien wat ze willen trainen. Bijv. hypertrofie(split), kracht (practical programming, 5-3-1) of iets anders.
Probleem is altijd dat in korte samenvattingen de nuances ontbreken. Het geeft een mooie richtlijn and that's it.
filmpjes heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nooouuuuh, in sommige filmpjes heeft ze je vast wel kunnen herinneren.
En aan je manier van schrijven e.d. Ik denk dat moeders je er prima uit kunnen vissen.
lol.
Mijn deadlift boh gekquote:
nope en star g goede benen :pquote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, heb je al z'n flexfilmpjes nooit gezien dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |