quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:44 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Alleen als we een scheiding maken tussen de normale mensen en de manlets.
Bovenrug doen mensen vaak uit zichzelf al. Lijkt me vrij logisch ook. Het is ook geen totale gids, meer iets wat er sowieso onderdeel van uit moet maken. Buik heb ik er ook niet ingezet, terwijl dat ook erg belangrijk is. Beetje gezond verstand doet wonderenquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Persoonlijk mis ik bij dit soort uitspraken een echte bovenrug oefening in de basis. Deadlift pakt een klein beetje bovenrug, maar je zult er echt in geen honderd jaar iets mee krijgen wat ook maar een beetje lijkt op een V-shape. Je hele bovenrug en achterkant schouders blijven zo achter.
Bovendien staat er zo niets tegenover die bench press & military press, waardoor je oversized front delts krijgt met alle gevolgen van dien.
Bevat ook gewoon fouten, o.a. geen gluteus maximus bij lunges. :/quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
serieus?
die plaatjes zijn kut, man. slechte vorm in bijna al die oefeningen
om nog maar te zwijgen over de shoulder press op een bosu ball
exrxprachtig naslagwerk
Echt die advies mensen he, er kwam gisteren ook zo'n blanke vent waar ik wel eens een vriendelijk praatje mee maak en een Gino Pietermaai naar mij en m'n maat toe terwijl we aan het dippen waren.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:02 schreef XSbig het volgende:
Ik moest net best wel lachen toen een grote donkere medemens en zijn niet zo grote blank medemens aan een paar ecto's ging uitleggen hoe ze moesten trainen. Dat terwijl als zij er zijn ik ze altijd borst zie trainen. Topje van de ijsberg was toen hij hammer curls voor ging doen en riep; 'voel me chest G, hoe die aangespannen blijft'.
Klote iphone weerquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:25 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Echt die advies mensen he, er kwam gisteren ook zo'n blanke vent waar ik wel eens een vriendelijk praatje mee maak en een Gino Pietermaai naar mij en m'n maat toe terwijl we aan het dippen waren.
Ik met 20kg tussen mijn benen, terwijl ik net klaar was ging mijn maat aan de slag.
"Zo'n stukje zakken heb je niks aan he" Mijn armen zijn groter dan die van hem dus ik was zo van: "Dude mijn arm is niet McDonalds he". Gino op de achtergrond: "Die jongens willen nooit luisteren swa". Daarna zei ie dat ie het niet tegen mij had maar volgens mij keek ie mij toch wel aan???
Vandaag weer getraind rug en biceps met een t-shirt aan waar achterop met grote letters: "EIGENWIJS" staat.
JWZ doe m'n eigen dingetje swa.
edit: why verwijderen swa?![]()
Brofessorsquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:26 schreef XSbig het volgende:
[..]
Klote iphone weer
Hij dropte ook: 'ja als je cable flies doet met z'n 2'en, moet de ander op vol gewicht gaan bankdrukken want je moet warm blijven.
Idd, soms zijn er mensen die na drie weken te trainen alles weten. Het valt me ook op dat diegene die het meeste ervan weten je ook pas tips gaan geven na een aantal maanden trainen (uit eigen ervaring meegemaakt).quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:33 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Brofessorsik neem van niemand iets aan tenzij hij zelf ook een aesthetic lichaam heeft en ik die persoon ook regelmatig compound oefeningen zie doen. Anders hoor ik alleen maar scheetgeluiden wanneer ze tegen me praten.
Jawel, maar dan moet je dat dus steeds doen. Geen zin om dat voor al m'n producten te onthouden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je het niet gewoon in ml invoeren? Anders kan je zelf een serving size maken
Thanks, dat zocht ik inderdaad. Ga er zo mee aan de slagquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
in my foods een eigen food maken. Create new food, daarin zet je de servingsize 200ml bijv. en die noem je melk klein. Dan nog een maken voor 1L en die noem je melk groot![]()
of je kiest uit de database gewoon twee verschillende melken die al aangemaakt zijn, en zet de ene op x ml en de andere op y ml. Dan kun je zo ook zo kiezen uit je lijst met recent foods.
Oke foto? Ik weet wat ik hierbij moet denken, maar anders is het wel vies klote. Ik heb mooie aders op m'n bovenborst.schouder lopen vanaf de voorkant, damn. <3quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:11 schreef Snakey het volgende:
Dusch, m´n speklaagje is redelijk aan het wegsmelten nu. Ik begin aders te zien enzo, allemaal leuk. Deed ik vanmorgen wat curls, zie ik een ader op m´n bicep naar boven komen die er niet uit ziet. Dat ding heeft een soort varkensstaart ofzo.![]()
Pics or they don't exist.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef Atemno het volgende:
[..]
Oke foto? Ik weet wat ik hierbij moet denken, maar anders is het wel vies klote. Ik heb mooie aders op m'n bovenborst.schouder lopen vanaf de voorkant, damn. <3
Door deze post kan ik ze nu ook bijna ruikenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:26 schreef SunTzu het volgende:
/Dagboek
Probeer je te cutten. Lig ik op mijn bed te chillen, opeens ruik ik een fakkin lekkere lucht.
20 minuten zitten denken dat de buren mij lekker zaten te maken en toen wist ik het.
MOFAKKIN loempia's.
Dag gains.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag 40 kg BP...2e keer dat ik het doe na lange tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang train je al? Keep it up![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:16 schreef SunTzu het volgende:
[..]Train sinds mijn 16e( zelfs op mijn 15e begonnen maar dat is echt heel triest beetje hip abductors en crosstrainert) maar heel lang wat aangemodderd. Train sinds 2 maanden weer..na een stop van bijna een jaar. Doel is naar de 18%vp gaan geen idee wat het nu is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang train je al? Keep it up
Een oud klasgenootje van mij, was echt zo rond als een skippybal na 4 jaar trainen is ze gewoon Victoria Secret model slank geworden. Waar een wil is is een wegquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Train sinds mijn 16e( zelfs op mijn 15e begonnen maar dat is echt heel triest beetje hip abductors en crosstrainert) maar heel lang wat aangemodderd. Train sinds 2 maanden weer..na een stop van bijna een jaar. Doel is naar de 18%vp gaan geen idee wat het nu is.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag 40 kg BP...2e keer dat ik het doe na lange tijd.Netjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |