SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:50 schreef Mandamo het volgende:
Daamnn, net pannenkoeken gemaakt à la Furious Pete:
[ afbeelding ]
Smaakt goed!Eet smakelijk maar serieus, wat is het nut van zulke postsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zet het op je Facebook ofzo
![]()
Welkom terug, maar mag die negativiteit in de ban blijven?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef Weissman het volgende:
Nevermind, zal wel weer aan mij liggen en de rest vind het vast weer geweldig
Goed idee om langzaam op te bouwen. Nu na 5 trainingen na mijn polsblessure zit ik pas weer enigsinds op de oude gewichten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef star_gazer het volgende:
Yess ik heb mijn eerste training er weer opzittenBovenlijf krijgt nog even rust, maar de benen kunnen er weer tegenaan. Heb de boel rustig opgestart met lage gewichten, maar het was alweer zwaar genoeg. Zal morgen wel lekker traplopen worden
Squat: 3x8x60kg
Stiff leg deadlift: 3x8x70kg
Calf raise: 3x8x80kg
Dumbbell Lunge: 3x8x12kg
Leg press: 3x8x100kg
Zoals ik al zei, lichte gewichten, maar weer lekker getrained dus voor het eerst in twee wekenMorgen armen isoleren (schouders en borst zijn nog even taboe ivm die blessure push-bewegingen met het bovenlijf gaan nog niet lekker) en volgende week maandag rustig de rug eens uitproberen.
Nee, ik vertrek wel weer. Zal het gros dat hier post toch nooit begrijpen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
Welkom terug, maar mag die negativiteit in de ban blijven?
Hoelang moest je rust houden na die shit? Twee weken? Langer?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed idee om langzaam op te bouwen. Nu na 5 trainingen na mijn polsblessure zit ik pas weer enigsinds op de oude gewichten.
Goed buff Wijsmans.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, ik vertrek wel weer. Zal het gros dat hier post toch nooit begrijpen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:50 schreef Mandamo het volgende:
Daamnn, net pannenkoeken gemaakt à la Furious Pete:
[ afbeelding ]
Smaakt goed!BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
~3 weken voor bovenlijf (borst / schouders), maar onderlijf heeft in principe niet veel met de blessure te maken, dus dat kan wel alvast na 2 wekenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoelang moest je rust houden na die shit? Twee weken? Langer?
[..]
Goed buff Wijsmans.
Was 5 weken out in totaal, valt nog wel mee dus. Wel lower body kunnen trainen gelukkig, maar upper body was no-go.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoelang moest je rust houden na die shit? Twee weken? Langer?
Wat valt er niet aan te begrijpen dan? We praten toch over BB en evt wat randzaken? Voeding (in wat voor context dan ook) hoort daar ook bij.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, ik vertrek wel weer. Zal het gros dat hier post toch nooit begrijpen.
Als je niet zo flexibel bent gewoon een wide grip nemen op de bar, niet ideaal maar beter dan jezelf blesserenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:39 schreef DrParsifal het volgende:
Hier ook zo een:
Ik had bij de squat de bar te hoog liggen voor mijn houding (ofwel high bar squat met low bar form) waardoor ik mijn rug echt vreselijk voelde. Nu ik weet wat ik fout deed kan ik daar goed aan werken.
Wat vervelender is, is dat nu mijn vorige schouderblessure over is, ik bij het benchpressen waarschijnlijk wat verkeerd deed en mijn schouder daarmee blesseerde (pijn zit ergens anders dan vorige keer). Ik durf nu evenecht niets meer te waarbij ik mijn armen moet optillen en zelfs voor de squat moet ik oppassen met de armhouding. Voor mij dus nu even alleen legpress, deadlift en misschien een triceps pulldown.
Is CT Fletcher PT in Austalië?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:01 schreef star_gazer het volgende:
Mooi ook weert trouwensIk was weer terug na twee weken afwezigheid, komt er gelijk zo'n personal trainer naar me toe. Hij is best wel buff, maar zijn 'adviezen' zijn altijd een beetje
![]()
Ik: <rustpauze tussen mijn lunge sets in. Lange lunges om mijn glutes lekker te pakken.>
Hij: "HEUJ! LONG TIME NO SEE!"
Ik: "yeah, injured <blah blah vertel verhaal>"
Hij: "YOU HAVE TO TRAIN ARMS MAN! ARMS! BICEPS!"
Ik: "Just taking it easy for now; I just got back from an injury"
Hij: "ISOLATE! BICEPS! EVERY DAY!"
Ik:"Sorry mate, gotta finish my lunges"
nice voor in je sigquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:01 schreef star_gazer het volgende:
"YOU HAVE TO TRAIN ARMS MAN! ARMS! BICEPS!"
Kan je het niet gewoon in ml invoeren? Anders kan je zelf een serving size makenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:54 schreef Push. het volgende:
Vraag voor mensen die MyFitnessPal gebruiken gebruiken. Hoe kan ik er voor zorgen dat automatische servings in kan stellen? We hebben bijvoorbeeld grote en kleine bekers. Ik wil dan dus hebben dat ik voor mezelf aan kan klikken 'Melk (groot)' en dat de serving dan automatisch 300 ml is. Net zo goed als voor 'Melk (klein)' maar dan 200 ml. Hoop dat het een beetje duidelijk is.
in my foods een eigen food maken. Create new food, daarin zet je de servingsize 200ml bijv. en die noem je melk klein. Dan nog een maken voor 1L en die noem je melk grootquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:54 schreef Push. het volgende:
Vraag voor mensen die MyFitnessPal gebruiken gebruiken. Hoe kan ik er voor zorgen dat automatische servings in kan stellen? We hebben bijvoorbeeld grote en kleine bekers. Ik wil dan dus hebben dat ik voor mezelf aan kan klikken 'Melk (groot)' en dat de serving dan automatisch 300 ml is. Net zo goed als voor 'Melk (klein)' maar dan 200 ml. Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Donequote:
Alleen als we een scheiding maken tussen de normale mensen en de manlets.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:34 schreef star_gazer het volgende:
Kunnen we niet ook zo een stoere icoontjeslijst in deze OP krijgen trouwens? Dat valideert mijn ego namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |