Neuhquote:
<3quote:
Heb er een kortstondige relatie aan over gehouden maar zij was de eerste die ik sprak en waarmee ik afsprak...quote:Op maandag 29 april 2013 00:04 schreef Maax het volgende:
[..]
<3
Als ik een vrouw was zou ik om je auto alleen al met je daten haha
Maar is dat Lexa gedoe wat?
Laat je haar naar jou toe komen, of jullie ontmoeten elkaar op de helft.quote:Op maandag 29 april 2013 00:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou, dat is snel. Oneliner-dame valt in de drank/muziek/seks categorie en wil als het aan haar ligt morgen al afsprekenMaar ik denk dat ik - voor de verandering - dat teringeind rijden maar aan me voorbij laat gaan. Ze weet me te vinden.
Ik lach me echt dood als dit weer een borderliner is.quote:Op maandag 29 april 2013 00:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nou, dat is snel. Oneliner-dame valt in de drank/muziek/seks categorie en wil als het aan haar ligt morgen al afsprekenMaar ik denk dat ik - voor de verandering - dat teringeind rijden maar aan me voorbij laat gaan. Ze weet me te vinden.
Ik weet het nog niet. Ze had het over een of ander vaag Grom(?)-festival waar ze met me wilde dansen. Maar volgens mij is het in de contreien waar zij vandaan komt gebruikelijk om met elkaar in keelklanken te communiceren.quote:Op maandag 29 april 2013 00:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laat je haar naar jou toe komen, of jullie ontmoeten elkaar op de helft.
Jij bent ook altijd erg begaan om mij en mijn avonturen, he?quote:Op maandag 29 april 2013 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik lach me echt dood als dit weer een borderliner is.#hoopt #duimt
Zo eentje had ik er vorig jaar. Ze komt toch niet uit Breda toevallig?quote:Op maandag 29 april 2013 00:27 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb net een onverwachte date gehad..... Bij haar thuis wat gedronken.
In het kort? Wat een drama, diep in de schulden, totaal gestrest, lichamelijke problemen. Tegen de pijn nam ze even wat medicijnen... Na een half uur liep ze er bij als een zombie![]()
Echt, ik trek ze aan hoor
Wel deels eigen schuld, heb haar minimaal gesproken en ze stelde voor langs te komen dus eens gek gedaan en ik de auto gestapt.
Wel jammer, erg mooie meid om te zien, zeer vriendelijk. Zonde wel dus en ze verdiend echt beter. Type, gewoon veel pech gehad. Maar hoe lullig ook. Daar ga ik niet aan beginnen.
Breda, ben je niet goedquote:Op maandag 29 april 2013 00:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zo eentje had ik er vorig jaar. Ze komt toch niet uit Breda toevallig?
quote:Op zondag 28 april 2013 22:17 schreef Andromache het volgende:
zoooo Krea lig je lekker te batsen jongen?
Tres bien. Gezellig, kletsen, wijntje, na 20 minuten was er 4 uur verstreken. Vanavond weer samen de stad in.quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 08:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tres bien. Gezellig, kletsen, wijntje, na 20 minuten was er 4 uur verstreken. Vanavond weer samen de stad in.
Als er 1 ding is wat ik niet begrijp dan is het wel het feit dat vrouwen denken dat een bolero goed staat. Het maakt alles lelijker (tieten, buik, schouders). Maar ja. Vrouwen..quote:Op maandag 29 april 2013 09:36 schreef Silenus het volgende:
Moest even opzoeken wat een bolero was maar dat is idd echt spuuglelijk. Normaal dragen alleen degelijke miss-etam mutsjes dat. Vanavond inderdaad gewoon even subtiel uittrekken en uit het raam gooien als ze niet kijkt.
quote:Op maandag 29 april 2013 10:34 schreef Andromache het volgende:
boleromodel wat me toch bijzonder goed staat bij een jurkje...
Dat is nog een halve trui.quote:Op maandag 29 april 2013 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
Als dit een Bolero is:
[ afbeelding ]
Dan zie ik het probleem niet???
denk zoals elk kledingstuk het heel erg belangrijk is wie het draagt/hoe het gedragen wordt en of het past bij je figuur
Zelfde geldt voor mannen overigens die er nog al een handje van hebben in vormloze (kontloze) broeken te lopen, shirts die zo wijd hangen dat de gemiddelde rapper er jaloers op is etc. etc...
Oh die zag ik ook voorbij komen idd...quote:Op maandag 29 april 2013 10:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is nog een halve trui.
http://image.dhgate.com/a(...)eve-jacket-shrug.jpg
Die. ik bedoel, koop dan gewoon iets anders.
Ach, dat heb ik met Uggs, Birkenstocks, van die vage broeken alsof er een olifantendrol inligt etc...quote:
"ik vind het wel mooi soms hoor...want misschien is er wel een vrouw op fok die er 1 heeft en die wil ik dan niet tegen me krijgen..."quote:Op maandag 29 april 2013 11:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik word opgewonden van jullie chickfight over kleren
De man houdt van cowgirl laarzen met franjes... Is het zo moeilijk voor te stellen dat hij dan bolero's niet onoverkomelijk vindt?quote:Op maandag 29 april 2013 11:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
"ik vind het wel mooi soms hoor...want misschien is er wel een vrouw op fok die er 1 heeft en die wil ik dan niet tegen me krijgen..."grow a pair.
Point provenquote:Op maandag 29 april 2013 11:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De man houdt van cowgirl laarzen met franjes... Is het zo moeilijk voor te stellen dat hij dan bolero's niet onoverkomelijk vindt?
Tja, zo zal iedereen wel iets hebben, kan zo'n bolero ding wel hebben. Witte driekwart leggins daarentegenquote:Op maandag 29 april 2013 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik met Uggs, Birkenstocks, van die vage broeken alsof er een olifantendrol inligt etc...
Genoeg mannen die dat wel aangrekkelijk vinden, vreemd genoeg
Doe mij maar laarzen (cowgirl laarzen met franjes), een spijkerrokje of korte spijkerbroek enzo
quote:Op maandag 29 april 2013 11:24 schreef Cue_ het volgende:
Cowboylaarsjes = gewaagd = hoerig?
Is niet het eerste wat ik erbij denk.. maargoed het fantasiebeeld van een cowgirl snap ik dan wel weer.. alleen jammer dat dat zelden realiteit is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er toch wel een aantal tegengekomenOok geen problemen mee... maar het zijn altijd de verkeerde vrouwen die leggins denken te kunnen dragenquote:Op maandag 29 april 2013 11:26 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Tja, zo zal iedereen wel iets hebben, kan zo'n bolero ding wel hebben. Witte driekwart leggins daarentegen![]()
![]()
![]()
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 april 2013 11:40 schreef mr-green het volgende:
Mijn klacht is ook gericht aan de vrouwen die geen mooi figuur hebben
Die kunnen gewoon beter jurkjes aan
quote:Op maandag 29 april 2013 11:34 schreef mr-green het volgende:
Een legging kan mooi zijn (zeker zwart leer bijv) maar draag het alleen als je een goed figuur hebt
Dus een vrouw die geen mooi figuur heeft moeten wat jou betreft jurkjes dragen?quote:Op maandag 29 april 2013 11:40 schreef mr-green het volgende:
Mijn klacht is ook gericht aan de vrouwen die geen mooi figuur hebben
Die kunnen gewoon beter jurkjes aan
Een vrouw moet dit, dat soort figuren moeten zus en zoquote:
Ik wel, heb geen grammetje vet. Mag ik nu dan wel vrouwen vertellen wat ze wel en niet moetenquote:Op maandag 29 april 2013 11:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een vrouw moet dit, dat soort figuren moeten zus en zo![]()
Waarschijnlijk ben je zelf ook niet de dunste
Lezen lezen lezen. Ik zeg: ze kunnen beter een jurkje aantrekken. Natuurlijk moet iedereen zelf weten wat hij of zij aantrekt.quote:Op maandag 29 april 2013 11:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus een vrouw die geen mooi figuur heeft moeten wat jou betreft jurkjes dragen?
Maar goed, volgens mij is dit geen kleding topic
Hahahaha, gvd.quote:Op maandag 29 april 2013 11:46 schreef mr-green het volgende:
[..]
Lezen lezen lezen. Ik zeg: ze kunnen beter een jurkje aantrekken. Natuurlijk moet iedereen zelf weten wat hij of zij aantrekt.
Dit is trouwens een voorbeeld wat ik bijvoorbeeld wel weer aantrekkelijk vind:
[ afbeelding ]
Nee, wat ik meer bedoelde te zeggen was dat vrouwen niet staan te wachten op een man die oordeelt over hun uiterlijk/gedrag/kleding, wie ze zijn of de keuzes die ze maken.quote:Op maandag 29 april 2013 11:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wel, heb geen grammetje vet. Mag ik nu dan wel vrouwen vertellen wat ze wel en niet moeten
Ik had het moeten ook veranderd in kunnen beterquote:Op maandag 29 april 2013 11:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een vrouw moet dit, dat soort figuren moeten zus en zo![]()
Waarschijnlijk ben je zelf ook niet de dunste
mijn ex dacht ook dat (te korte) jurkjes met (teveel) open-tiet heel sexy was, in combinatie met (veel te hoerige) hoge hakken.quote:Op maandag 29 april 2013 11:36 schreef Cue_ het volgende:
Ook dat is weer geheel afhankelijk van het figuur of je dat wel wil mr-green
Daar zeg je dan toch wat van?quote:Op maandag 29 april 2013 11:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
mijn ex dacht ook dat (te korte) jurkjes met (teveel) open-tiet heel sexy was, in combinatie met (veel te hoerige) hoge hakken.
Dat kán idd wel, maar niet als je klein en mollig bent met enorme (echt) tieten.
Zo kwam het voor dat ik eens in de supermarkt stond met haar en dat de vrouw achter ons echt zo nee-schuddend keek met een blik van 'wat een hoer'. Ik was het wel met haar eens.
Gelijk aan die van jou bedoel je dan?quote:Op maandag 29 april 2013 11:55 schreef ook_gek het volgende:
Klinkt miss best gek, maar ik val meestal op vrouwen die er een soort gelijke kleding stijl op nahouden. Hebben jullie dat niet dan?
Jawel.quote:Op maandag 29 april 2013 11:55 schreef ook_gek het volgende:
Klinkt miss best gek, maar ik val meestal op vrouwen die er een soort gelijke kleding stijl op nahouden. Hebben jullie dat niet dan?
maak er een "leuk bij een vrouw" fototopic van ergens ofzoquote:Op maandag 29 april 2013 11:55 schreef mr-green het volgende:
ook mooi bij een vrouw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een wanstaltige smaak heb jij.quote:Op maandag 29 april 2013 11:55 schreef mr-green het volgende:
ook mooi bij een vrouw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 april 2013 11:36 schreef mr-green het volgende:
Vrouwen moeten sowieso meer aan de jurkjesQFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Over smaak valt niet te twistenquote:Op maandag 29 april 2013 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een wanstaltige smaak heb jij.
Wansmaak is ook smaak hé.quote:Op maandag 29 april 2013 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zolang ze het niet je vriendin isquote:Op maandag 29 april 2013 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 29 april 2013 11:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gelijk aan die van jou bedoel je dan?
Beetje netjes / kak zegt men altijd van mij. Blousje, jeans, polo, hoody trui enz. Prima hoorquote:Op maandag 29 april 2013 11:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jawel.
Leuke jeans, leuk shirt en iets van colbertje ofzo.
Niet alleen met m'n vader hoorquote:Op maandag 29 april 2013 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ah, jij zit duidelijk op 1 page met de vader van SC.
Ja, aangezien ik ook cowboylaarzen hebquote:Op maandag 29 april 2013 11:55 schreef ook_gek het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2013 12:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, aangezien ik ook cowboylaarzen heb
Aah ja.. ik weet wat je bedoelquote:Op maandag 29 april 2013 11:52 schreef Kreator het volgende:
mijn ex dacht ook dat (te korte) jurkjes met (teveel) open-tiet heel sexy was, in combinatie met (veel te hoerige) hoge hakken.
Dat kán idd wel, maar niet als je klein en mollig bent met enorme (echt) tieten.
Zo kwam het voor dat ik eens in de supermarkt stond met haar en dat de vrouw achter ons echt zo nee-schuddend keek met een blik van 'wat een hoer'. Ik was het wel met haar eens.
Kijk... Die vrouw begrijpt mij.quote:Op maandag 29 april 2013 12:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Vrouwen moeten geen leggings dragen, gewoon niet. En al helemaal niet met een spijkerrokje en van die leuke ballerina's/birckenstocks eronder.
OT?quote:
Het was dan ook een semi-mwa-soort-van-komische opmerking.quote:
Roken. Rok(je) vind ik geen probleem.quote:
Kut om zo lelijk te zijn zekerquote:Op maandag 29 april 2013 15:56 schreef BeamofLight het volgende:
Roken, rokken, teenslippers, leggings, kut roepen, accent, kort haar, kapster, directrice KLM, jurk, cowboylaarzen, hoerig, het zal allemaal wel. Mij boeit het geen hol meer.
Androchine, ben jij het?quote:Op maandag 29 april 2013 15:56 schreef BeamofLight het volgende:
Roken, rokken, teenslippers, leggings, kut roepen, accent, kort haar, kapster, directrice KLM, jurk, cowboylaarzen, hoerig, het zal allemaal wel. Mij boeit het geen hol meer.
Deze man snapt het.quote:Op maandag 29 april 2013 15:56 schreef BeamofLight het volgende:
Precies. Het moet wel een beetje fris ruiken.quote:
Hoho, BoL is er altijd nog....quote:Op maandag 29 april 2013 18:13 schreef minthy het volgende:
Godsamme zeg, wat een Viva-topic...
Volgens jullie maatstaven kom ik nooit aan de vent, mooie boel.
Heb je wel cowboylaarzen?quote:Op maandag 29 april 2013 18:13 schreef minthy het volgende:
quote:vrouw die graag luisterd ipv spreekt,ben op zoek naar iemand met humor die me kan doen lachen,aangezien ikzelf wat negatief
ingesteld ben zou het leuk zijn een optimiste te leren kennen ;-)
Lolquote:Op maandag 29 april 2013 18:23 schreef Kreator het volgende:
Dit kreeg ik net als interessebericht. Zonder foto.
[..]
Een vrouw die niet graag praat ???? Dat moet een travo zijn.quote:Op maandag 29 april 2013 18:23 schreef Kreator het volgende:
Dit kreeg ik net als interessebericht. Zonder foto.
[..]
je moet er maar zin in hebben, leraar spelen. tenzij ze bijbehorend studentenoutfitje aan heeft natuurlijk.quote:Op maandag 29 april 2013 18:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet alleen mentale hulp maar ook Nederlandse hulp
Zoals ik zeg; erg mooi uitgebreid project
Zorgt wel voor wat positiviteit in der leven, dus ze staat daar vast voor openquote:Op maandag 29 april 2013 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
je moet er maar zin in hebben, leraar spelen. tenzij ze bijbehorend studentenoutfitje aan heeft natuurlijk.
quote:Op maandag 29 april 2013 18:41 schreef freshy98 het volgende:
Bij mij is het gewoon helemaal niet roken.
Dat gezeik altijd met de excuses. Ja maar, ik rook alleen als het gezellig is of als ik wat gedronken heb.
Hoe dan ook, je blijft een asbak.
dit bedoel ik dus. Ik had vroeger ook eisen mbt opleidingsnivo, roken enzo. Ben inmiddels er wel achter dat je deze o-zo-belangrijke eisen direct over boord kunt flikkeren voor de juiste. Alleen de schoonpapa dan, vooruit.quote:Op maandag 29 april 2013 18:13 schreef minthy het volgende:
eisen impliceren dat je kiest op wie je wel en niet verliefd wordt etc.quote:Op maandag 29 april 2013 18:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dit bedoel ik dus. Ik had vroeger ook eisen mbt opleidingsnivo, roken enzo. Ben inmiddels er wel achter dat je deze o-zo-belangrijke eisen direct over boord kunt flikkeren voor de juiste. Alleen de schoonpapa dan, vooruit.
Dan had niemand jou gewild neequote:Op maandag 29 april 2013 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
eisen impliceren dat je kiest op wie je wel en niet verliefd wordt etc.
als dat zo was had ik echt veel minder ex-en.
Inderdaad, geen gezeik over excuses of smoesjes.quote:Op maandag 29 april 2013 18:41 schreef freshy98 het volgende:
Bij mij is het gewoon helemaal niet roken.
Dat gezeik altijd met de excuses. Ja maar, ik rook alleen als het gezellig is of als ik wat gedronken heb.
Hoe dan ook, je blijft een asbak.
Zoals bij jou laatst?quote:Op maandag 29 april 2013 19:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gewoon paffen tot je rukhol blauw staat, stelletje zure zeikerds.
Inderdaad. Om de preistengel knauwende healthfreaks die al beginnen te hoesten als ze iemand dertig meter verderop een sigaret op zien steken buiten te houden.quote:
Stoere taal hoor....quote:Op maandag 29 april 2013 20:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Inderdaad. Om de preistengel knauwende healthfreaks die al beginnen te hoesten als ze iemand dertig meter verderop een sigaret op zien steken buiten te houden.
''Roken is slecht voor je.''
Ja, zeuren erover ook. Voor je aangezichtsbotten.
Hop, weer zo'n autist die alles letterlijk neemt wat hij leest en denkt op zijn gezicht geslagen te worden. Ik hou niet van geweld. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op maandag 29 april 2013 20:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Stoere taal hoor....
Of je houdt wel van roken of niet, daar zoek je je partner op uit. (<-- punt) Ik snap niet dat daar een discussie over moet zijn.
Persoonlijk heb ik het ook liever dat ze niet rookt, maar als ze het buiten doet en niet om de minuut dan zou ik er wel mee kunnen leven.
Jouw wereld bestaat echt alleen uit autisten en borderliners he?quote:Op maandag 29 april 2013 20:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hop, weer zo'n autist die alles letterlijk neemt wat hij leest en denkt op zijn gezicht geslagen te worden. Ik hou niet van geweld. Laat dat duidelijk zijn.
En verder vind ik het ook een non-discussie. Ik kan prima leven met iemand die niet rookt, maar probeer gezeur erover vooraf te voorkomen. Daar screen ik dus echt op.
Ik woon hier. Wat verwacht je dan?quote:Op maandag 29 april 2013 20:27 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Jouw wereld bestaat echt alleen uit autisten en borderliners he?
Nee, ik neem het niet letterlijk. Het is gewoon de manier van zeggen waarvan ik denk, mwoh...quote:Op maandag 29 april 2013 20:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hop, weer zo'n autist die alles letterlijk neemt wat hij leest en denkt op zijn gezicht geslagen te worden. Ik hou niet van geweld. Laat dat duidelijk zijn.
En verder vind ik het ook een non-discussie. Ik kan prima leven met iemand die niet rookt, maar probeer gezeur erover vooraf te voorkomen. Daar screen ik dus echt op.
Geintje man. Boks ouwe!quote:Op maandag 29 april 2013 20:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee, ik neem het niet letterlijk. Het is gewoon de manier van zeggen waarvan ik denk, mwoh...
quote:Op maandag 29 april 2013 20:42 schreef Andromache het volgende:
ik ben onderweg naar Amsterdam, hoop er morgen wat leuke mannen op straat te zien. enne.... ik draag een spijkerrokje + legging, hahaha!
Ja dat geloof ik niet zonder bewijs.quote:Op maandag 29 april 2013 20:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zit nu thuis en draag knickerbockers. Tot zover mijn update.
Amsterdamquote:Op maandag 29 april 2013 20:42 schreef Andromache het volgende:
ik ben onderweg naar Amsterdam, hoop er morgen wat leuke mannen op straat te zien. enne.... ik draag een spijkerrokje + legging, hahaha!
Daal af naar het Zuiden.quote:Op maandag 29 april 2013 20:42 schreef Andromache het volgende:
Zuiden!quote:
Dus je prefereert mannen die hun lul achterna lopen boven een lieve noorderling?quote:Op maandag 29 april 2013 21:23 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Zuiden!
Stel lomperikken in het Noorden. Vorig jaar met strak zwart jurkje en hakken (zonder spijker én zonder legging dus) en gewoon niemand die wilde dansen.
* m1st1g heeft geen danspartner meerquote:Op maandag 29 april 2013 21:23 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Zuiden!
Stel lomperikken in het Noorden. Vorig jaar met strak zwart jurkje en hakken (zonder spijker én zonder legging dus) en gewoon niemand die wilde dansen.
ik weet niet wat de plannen van mijn gastheren zijn, ze zitten ook middenin een verbouwing, ik denk vroeg slapen en morgen vroeg naar de Damquote:Op maandag 29 april 2013 20:53 schreef -Splash- het volgende:
Vanavond scoren in Amsterdam, dat lijkt mij haalbaar.
Lieve (spraakzame) noorderlingen zijn een mythe imoquote:Op maandag 29 april 2013 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus je prefereert mannen die hun lul achterna lopen boven een lieve noorderling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier Andro! Vanavond ook al even de stad in?Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
quote:Op maandag 29 april 2013 21:50 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Lieve (spraakzame) noorderlingen zijn een mythe imo
Ik vind westerlingen maar arrogant en zuiderlingen moeten de g eens normaal uitsprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier Andro! Vanavond ook al even de stad in?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |