quote:Op maandag 29 april 2013 11:34 schreef mr-green het volgende:
Een legging kan mooi zijn (zeker zwart leer bijv) maar draag het alleen als je een goed figuur hebt
Dus een vrouw die geen mooi figuur heeft moeten wat jou betreft jurkjes dragen?quote:Op maandag 29 april 2013 11:40 schreef mr-green het volgende:
Mijn klacht is ook gericht aan de vrouwen die geen mooi figuur hebben
Die kunnen gewoon beter jurkjes aan
Een vrouw moet dit, dat soort figuren moeten zus en zoquote:
Ik wel, heb geen grammetje vet. Mag ik nu dan wel vrouwen vertellen wat ze wel en niet moetenquote:Op maandag 29 april 2013 11:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een vrouw moet dit, dat soort figuren moeten zus en zo![]()
Waarschijnlijk ben je zelf ook niet de dunste
Lezen lezen lezen. Ik zeg: ze kunnen beter een jurkje aantrekken. Natuurlijk moet iedereen zelf weten wat hij of zij aantrekt.quote:Op maandag 29 april 2013 11:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus een vrouw die geen mooi figuur heeft moeten wat jou betreft jurkjes dragen?
Maar goed, volgens mij is dit geen kleding topic
Hahahaha, gvd.quote:Op maandag 29 april 2013 11:46 schreef mr-green het volgende:
[..]
Lezen lezen lezen. Ik zeg: ze kunnen beter een jurkje aantrekken. Natuurlijk moet iedereen zelf weten wat hij of zij aantrekt.
Dit is trouwens een voorbeeld wat ik bijvoorbeeld wel weer aantrekkelijk vind:
[ afbeelding ]
Nee, wat ik meer bedoelde te zeggen was dat vrouwen niet staan te wachten op een man die oordeelt over hun uiterlijk/gedrag/kleding, wie ze zijn of de keuzes die ze maken.quote:Op maandag 29 april 2013 11:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wel, heb geen grammetje vet. Mag ik nu dan wel vrouwen vertellen wat ze wel en niet moeten
Ik had het moeten ook veranderd in kunnen beterquote:Op maandag 29 april 2013 11:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een vrouw moet dit, dat soort figuren moeten zus en zo![]()
Waarschijnlijk ben je zelf ook niet de dunste
mijn ex dacht ook dat (te korte) jurkjes met (teveel) open-tiet heel sexy was, in combinatie met (veel te hoerige) hoge hakken.quote:Op maandag 29 april 2013 11:36 schreef Cue_ het volgende:
Ook dat is weer geheel afhankelijk van het figuur of je dat wel wil mr-green
Daar zeg je dan toch wat van?quote:Op maandag 29 april 2013 11:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
mijn ex dacht ook dat (te korte) jurkjes met (teveel) open-tiet heel sexy was, in combinatie met (veel te hoerige) hoge hakken.
Dat kán idd wel, maar niet als je klein en mollig bent met enorme (echt) tieten.
Zo kwam het voor dat ik eens in de supermarkt stond met haar en dat de vrouw achter ons echt zo nee-schuddend keek met een blik van 'wat een hoer'. Ik was het wel met haar eens.
Gelijk aan die van jou bedoel je dan?quote:Op maandag 29 april 2013 11:55 schreef ook_gek het volgende:
Klinkt miss best gek, maar ik val meestal op vrouwen die er een soort gelijke kleding stijl op nahouden. Hebben jullie dat niet dan?
Jawel.quote:Op maandag 29 april 2013 11:55 schreef ook_gek het volgende:
Klinkt miss best gek, maar ik val meestal op vrouwen die er een soort gelijke kleding stijl op nahouden. Hebben jullie dat niet dan?
maak er een "leuk bij een vrouw" fototopic van ergens ofzoquote:Op maandag 29 april 2013 11:55 schreef mr-green het volgende:
ook mooi bij een vrouw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een wanstaltige smaak heb jij.quote:Op maandag 29 april 2013 11:55 schreef mr-green het volgende:
ook mooi bij een vrouw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 april 2013 11:36 schreef mr-green het volgende:
Vrouwen moeten sowieso meer aan de jurkjesQFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Over smaak valt niet te twistenquote:Op maandag 29 april 2013 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een wanstaltige smaak heb jij.
Wansmaak is ook smaak hé.quote:Op maandag 29 april 2013 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zolang ze het niet je vriendin isquote:Op maandag 29 april 2013 12:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 29 april 2013 11:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gelijk aan die van jou bedoel je dan?
Beetje netjes / kak zegt men altijd van mij. Blousje, jeans, polo, hoody trui enz. Prima hoorquote:Op maandag 29 april 2013 11:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jawel.
Leuke jeans, leuk shirt en iets van colbertje ofzo.
Niet alleen met m'n vader hoorquote:Op maandag 29 april 2013 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ah, jij zit duidelijk op 1 page met de vader van SC.
Ja, aangezien ik ook cowboylaarzen hebquote:Op maandag 29 april 2013 11:55 schreef ook_gek het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2013 12:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, aangezien ik ook cowboylaarzen heb
Aah ja.. ik weet wat je bedoelquote:Op maandag 29 april 2013 11:52 schreef Kreator het volgende:
mijn ex dacht ook dat (te korte) jurkjes met (teveel) open-tiet heel sexy was, in combinatie met (veel te hoerige) hoge hakken.
Dat kán idd wel, maar niet als je klein en mollig bent met enorme (echt) tieten.
Zo kwam het voor dat ik eens in de supermarkt stond met haar en dat de vrouw achter ons echt zo nee-schuddend keek met een blik van 'wat een hoer'. Ik was het wel met haar eens.
Kijk... Die vrouw begrijpt mij.quote:Op maandag 29 april 2013 12:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Vrouwen moeten geen leggings dragen, gewoon niet. En al helemaal niet met een spijkerrokje en van die leuke ballerina's/birckenstocks eronder.
OT?quote:
Het was dan ook een semi-mwa-soort-van-komische opmerking.quote:
Roken. Rok(je) vind ik geen probleem.quote:
Kut om zo lelijk te zijn zekerquote:Op maandag 29 april 2013 15:56 schreef BeamofLight het volgende:
Roken, rokken, teenslippers, leggings, kut roepen, accent, kort haar, kapster, directrice KLM, jurk, cowboylaarzen, hoerig, het zal allemaal wel. Mij boeit het geen hol meer.
Androchine, ben jij het?quote:Op maandag 29 april 2013 15:56 schreef BeamofLight het volgende:
Roken, rokken, teenslippers, leggings, kut roepen, accent, kort haar, kapster, directrice KLM, jurk, cowboylaarzen, hoerig, het zal allemaal wel. Mij boeit het geen hol meer.
Deze man snapt het.quote:Op maandag 29 april 2013 15:56 schreef BeamofLight het volgende:
Precies. Het moet wel een beetje fris ruiken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |